logo campain

فیلم آموزش تماشای فیلم قبل از دانلود کامل با IDM

توضیحات "فیلم آموزش تماشای فیلم قبل از دانلود کامل با IDM" :

در این فیلم آموزشی نحوه تماشا و مشاهده فیلم در هنگام دانلود و قبل از اتمام دانلود را به شما آموزش می دهم

بعضی از مواقع شما لینک دانلود فیلمی را دارید که می خواهید آن را دانلود نمایید اما از کیفیت آن فیلم اطلاعی ندارید و یا به دلایل دیگر نیاز به تماشای فیلم در هنگام دانلود و قبل از اتمام کامل دانلود دارید.

اگر شما هم از کاربرانی هستید که از برنامه اینترنت دانلود منیجر(IDM) برای دانلود های خود استفاده می نمایید، باید گفت که می توانید به راحتی در هنگام دانلود فیلم،به تماشای قسمت دانلود شده بپردازید.

برای این کار شما باید با برنامه ی IDM در حال دانلود کردن فیلم باشید و این که فیلم با فرمت ویدیویی در حال دانلود باشد.

یعنی اگر فیلم در حال دانلود در فرمتی غیر از فرمت ویدئو، به عنوان مثال ZIP یا RAR و یا هرفرمت دیگری باشد، نمی توانید از این روش استفاده نمایید.

زیرا بعضی سایت ها فیلم ها را در این فرمت ها برای دانلود می گذارند. باید با فرمت هایی مثل mp4.mkv.wmv.divx یا فرمتهای مخصوص فایلهای ویدیویی باشد.

برنامه IDM درهنگام دانلود هر فایل، بخش هایی از فایل که دانلود شده است را در پوشه ای در درایو ویندوز بصورت موقت تا زمانی که فایل بصورت کامل دانلود شود، نگه داری می کند.

به عنوان مثال اگر حجم فایلی 600 مگابایت بود و تا الان 150 مگابایت از فایل دانلود شده باشد، این بخش دانلود شده در آن پوشه نگه داری می شود.

حال اگر فایل در حال دانلود، فیلم باشد شما می توانید با رفتن به آن پوشه، آن بخش از فیلم که دانلود شده است را تماشا نمایید.

"فیلم آموزش تماشای فیلم قبل از دانلود کامل با IDM" رایگان می باشد و می توانید این آموزش را به صورت رایگان دانلود کنید