logo campain

ایجاد فهرست بندی خودکار ورد (Word)

توضیحات "ایجاد فهرست بندی خودکار ورد (Word)" :

در ویدیو ایجاد فهرست بندی خودکار در ورد به اینکه چطور می توان یک فهرست بندی اصولی ایجاد کرد تا با تغییر در متن و عنوان ها فهرست نیز خودکار تغییر کند می پردازیم.

فهرست بندی عناوین در ورد به صورت دستی هنگام تهیه یک مقاله یا تحقیق اگر متن شما طولانی نباشد، خیلی کار دشواری نیست اما در صورتی که شما یک متن طولانی داشته باشید که بارها بخواهید متن آن را تغییر داده و جای کلمات را تغییر دهید، فهرست نویسی در ورد به صورتی دستی کار فوق العاده دشواری خواهد بود. زیرا کافی است متن شما یک صفحه جا به جا شود در این صورت باید تمام فهرست را به صورت دستی دوباره تغییر دهید. به این مشکلات، خطای دست را نیز اضافه کنید!

نرم افزار ورد این امکان را به شما می دهد که به صورت خودکار فهرست مطالب خود را بسازید. فهرستی که به سادگی اصطلاحاً Update می شود. این ویدیو نحوه ی ایجاد فهرست در ورد را به شما می آموزد.

** توجه: اگر قصد یادگیری و حرفه ای شدن در نرم افزارهای "اکسل - Excel" - "ورد - Word" - "پاورپوینت - PowerPoint" را دارید، می توانید به پکیج های کامل این مجموعه مراجعه کنید، برای مشاهده مجموعه فیلم های آموزشی ماکروسافت آفیس (اکسل، ورد، پاورپوینت، اکسس و ...) "اینجا کلیک" کنید.

"ایجاد فهرست بندی خودکار ورد (Word)" رایگان می باشد و می توانید این آموزش را به صورت رایگان دانلود کنید