logo campain
رایگـــان
  • دسترسی دائمی به آموزش
  • امکان دانلود و پخش آنلاین
جزئیات آموزش

۲۱ درس در ۳ فصل

مدت زمان ۵۳ دقیقه
حجم ۱۸۰.۲۴ مگابایت

فصل ۱ آرایش چهره

۱

تغییر رنگ مو تصاویر

مشاهده رایگان

یکی از کاربردهای نرم افزار فتوشاپ (Photoshop) آرایش چهره یا روتوش می باشد. در فیلم آموزش تغییر رنگ مو یاد خواهید گرفت که چگونه رنگ مو را در نرم افزار فتوشاپ (photoshop cs6) تغییر دهید.

۲

آموزش کوچک کردن بینی

در این قسمت قصد داریم کوچک کردن بینی در فتوشاپ را با شیوه ای کاربردی و متفاوت با دیگر آموزش های فتوشاپ (photoshop) ، آموزش دهیم.

۳

آموزش تغییر رنگ چشم

در این قسمت تصمیم داریم آموزش تغییر رنگ چشم را بررسی کنیم، در فتوشاپ ابزارهای زیاد و شیوه های مختلفی برای این کار وجود داره ولی ما سعی میکنم که ساده ترین روش ممکن رو به شما آموزش بدهیم، به طوری که افراد بسیار مبتدی در کوتاه ترین زمان ممکن بتوانند این کار رو انجام بدهند.

۴

آموزش تغییر اندازه ی چشم

درشت کردن چشم ها یکی از رتوش های رایجی است که شاید در تصاویر زیادی اعمال بشه مخصوصا در تصاویر مدل ها که در مجلات می ببینید،  چشم های درشت توجه بیشتری رو به خودش جلب میکنه و معمولا به صورت ناخودآگاه چشم های بزرگ برای ما زیباتر به نظر می رسد، در این ویدیو قصد دارم با استفاده از تکنیکی ساده چشم های عکس مورد نظر رو کمی بزرگتر کنیم.

۵

آموزش سفید کردن دندان

داشتن دندانهای سفید و براق همواره جذابیت چهره را دو چندان می کنند. اما در بعضی از عکس ها به علل مختلف رنگ دندان ها تغییر کرده و به رنگ زرد دیده می شوند که این زردی زیبایی کل عکس را تحت تاثیر قرار میدهد. در این ویدیو قصد داریم به کمک نرم افزار فتوشاپ به شما ترفندی آموزش دهیم که به وسیله ی آن مشکل زردی دندان ها در عکس هایتان رفع شود، و لبخندی زیبا و دلنشین روی چهره بنشانیم.

۶

آموزش ریش گذاشتن

در این فیلم آموزشی با استفاده از چند فیلتر ساده می توانیم برای عکس هایمان ریش قرار دهیم.

۷

آموزش از بین بردن جوش

جوش، خراش، لک و جای نیش پشه مشکلات پوستی ای هستند که همه ما ناخواسته باهاشون مواجه بوده ایم. اما گاهی این موارد، دردسر ساز میشن و ممکن است مدت ها خاطره ناخوشایندی رو برامون به جا بگذارند. مثلا تصور کنید روز تولدمتون یه جوش بزرگ روی صورتتون بزنه. هر زمان که به سراغ آلبوم عکستون برین شاید با دیدن این جوش تمام خاطرات خوش اون روز را فراموش کنید. در این آموزش می خوایم به کمک یکی از ابزارهای روتوش برنامه فتوشاپ به نام ابزار Healing Brush Tool این مشکل را رفع کنیم.

فصل ۲ روتوش

فصل ۳ چند افکت

توضیحات "دوره آموزش کاربردی فتوشاپ عکس ها" :

دوره آموزش فتوشاپ عکس ها، شامل ۲۱ درس در ۳ فصل است که هر درس مختص آموزشی کاربردی از اقدامات پر نیاز شما می باشد.-همراه با دانلود آموزش فتوشاپ عکس

خوب هدف من از ساخت این دوره آموزش فتوشاپ عکس ها این بود که مقدماتی کوتاه و کاربردی از نرم افزار فتوشاپ برای شما بگویم، تا به وسیله ی این تکنیک های کوتاه و کاربردی بتوانید بخشی از نیازمندی های خودتون برای ویرایش و افکت گذاری روی عکس های را آموزش ببینید.

فتوشاپ یک نرم افزار ویرایشگر حرفه ایه، که برای ساخت و ویرایش عکس ها بکار می رود و همه کسانی که با گرافیک کامپیوتری سرو کار دارند، به نوعی محتاج این نرم افزار هستند از جمله گرافیست ها، شرکت های تبلیغاتی، طراحان سایت، عکاس ها و ... به فتوشاپ احتیاج دارند. این نرم افزار فوق کاربردی به کاربران اجازه می دهد تا تصاویر خود را به راحتی دستکاری، برش و یا تغییر اندازه دهند.

چون این دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی است و هدف آشنایی با فتوشاپ بوده، روند آموزش این دوره به صورت تکنیکی و پرژه محور در نظر گرفته ام.


پیش نیاز این دوره آموزشی چیست؟

روند آموزش این دوره به گونه ای است، که شما نیاز به دانش و پیش نیاز خاصی در خصوص تکنیک های فتوشاپ نیستید.

اهداف دوره آموزش کاربردی فتوشاپ عکس ها چیست؟

هدف نهایی دوره ی آموزشی این است که دانشجویان بعد از مشاهده کامل دوره با یک سری از پر کاربردترین تکنیک های کار با نرم افزار فتوشاپ آشنا شوند و بتوانند کار ویرایش عکس را در حد متوسط و برای انجام امور شخصی خود انجام دهند و نیاز به مراجع به عکاسی ها برای انجام کارهای ساده نباشند.

این دوره برای چه کسانی مفید است؟

این دوره آموزشی مناسب و کاربردی برای تمام افرادی است، که می خواهند کار ویرایش عکس و افکت گذاری بر روی تصاویر را به صورت نیمه حرفه ای انجام دهند و دیگر برای کار های ساده نیاز به مراجعه به عکاسی نداشته باشند.

از چه ابزار ها و نرم افزار هایی در این دوره استفاده می شود؟

نرم افزار فوتوشاپ

نحوه دسترسی به آموزش چگونه است؟

امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید. این آموزش رایگان عرضه شده است و شما می توانید تمامی قسمت های دوره آموزش کاربردی فتوشاپ عکس ها را به طور رایگان دانلود کنید

امتیاز کلی دوره

( ۴.۷۱)

تعداد بررسی های ثبت شده : ۳۵

پروفایل
روح الله ایزانلو
امتیاز من به این دوره


پروفایل
شورشی ...
امتیاز من به این دوره
سطح آموزش خیلی پایین

سطح آموزش خیلی پایین بود و همچنین دقت در کار نداشتن و از روش های خوبی رو برای پیاده سازی رو پروژه هاشون استفاده نکردن آموزش های خیلی بهتر و رایگانی در سطح اینترنت هست ب نظر من وقتتون رو با اون آموزش ها بگذرونین


پروفایل
بهرام محمدی
امتیاز من به این دوره


پروفایل
زهره مدرسی
امتیاز من به این دوره


پروفایل
امیرحسین خیری
امتیاز من به این دوره

مختصر مفید و عالی


پروفایل
لیلا امدیی
امتیاز من به این دوره


بیشتر