logo campain

فیلم آموزش پیش بینی بیوانفورماتیکی تاثیر جهش در پایداری پروتئین ها

۱۲۰۰۰ تومـــان
۹۶۰۰ تومـــان
فروش ویژه با ۲۰% تخفیف
کد تخفیف دارید؟
  • ضمــانــت بـازگــشــت وجــه
  • دسترسی دائمی به آموزش
  • پشتیبانی و ارتباط با مدرس
  • امکان دانلود و پخش آنلاین
جزئیات آموزش

۵ درس در ۱ فصل

سطح تمام سطوح
مدت زمان ۳۷ دقیقه
حجم ۶۴.۶۲ مگابایت

فصل ۱ بررسی نقش جهش در پروتئین ها

۱

پیش بینی بیوانفورماتیکی تاثیر جهش در پایداری پروتئین ها - بخش اول

مشاهده رایگان

در این بخش به معرفی اجمالی اهداف دوره، نقش جهش در سیستم های زیستی بویژه پروتئین ها، اهمیت مطالعه جهش و کاربرد آن در تحقیقات زیستی، فرآیند های صنعتی و پزشکی می پردازیم.

۲

پیش بینی بیوانفورماتیکی تاثیر جهش در پایداری پروتئین ها - بخش دوم

در این قسمت ضمن معرفی پیش نیازهای شروع پروژه به نحوه دریافت فایل پروتئین، مشاهده ساختار سه بعدی آن و نیز نحوه اصلاح فایل pdb قبل از آنالیز نهایی خواهیم پرداخت.

۳

پیش بینی بیوانفورماتیکی تاثیر جهش در پایداری پروتئین ها - بخش سوم

در ادامه مباحث جلسات قبل در این بخش به ادامه توضیح نقش جهش ها در ایجاد ناپایداری پروتئین ها و معرفی سرور آنلاین مورد استفاده می پردازیم. علاوه بر آن بخش اول نرم افزار آنلاین مورد استفاده یعنی نحوه اعمال جهش نقطه ای و بررسی نتایج حاصل شده را شرح خواهیم داد.

۴

پیش بینی بیوانفورماتیکی تاثیر جهش در پایداری پروتئین ها - بخش چهار

در این قسمت از آموزش به معرفی بخش دوم نرم افزار و نحوه اعمال چندین جهش هم زمان در پروتئین موردبررسی خواهیم پرداخت. افزون بر این نحوه آماده سازی ورودی مورد نیاز نرم افزار و تفسیر نتایج این بخش نیز در این قسمت ارائه می شود.

۵

پیش بینی بیوانفورماتیکی تاثیر جهش در پایداری پروتئین ها - بخش پنج

در این بخش قسمت سوم نرم افزار مورد استفاده یعنی نحوه بررسی سیستماتیک جهش ها، اعمال جهش، احتمالات موجود برای رخداد یک جهش و تفسیر نتایج را خواهیم داشت.

توضیحات "فیلم آموزش پیش بینی بیوانفورماتیکی تاثیر جهش در پایداری پروتئین ها" :

در این دوره ی آموزشی به توضیح نحوه ی پیش بینی تاثیر جهش های ژنتیکی در پایداری پروتئین ها با استفاده از ابزارهای آنلاین بیوانفورماتیکی میپردازیم.

پروتئین ها در طیف گسترده ای از حوزه های تحقیقاتی و صنعتی مورد استفاده قرار میگیرند. اهمیت بررسی ساختار و عملکرد پروتئین ها بحدی است که کوچکترین تغییرات در آن ها بر اثر رخداد یک جهش نادر موجب قطع یک فرآیند صنعتی یا از بین رفتن اثر زیست پزشکی یک دارو می شوند. بنابراین امروزه ابزارهای مختلفی برای مطالعه تاثیر عوامل گوناگون بر ساختار وعملکرد پروتئین ها معرفی شده است. یکی از حوزه های رو به رشد در خصوص ارزیابی تاثیر تغییرات خواسته یا پیش بینی نشده در پایداری، ساختار و عملکرد پروتئین ها ابزارها و روش های بیوانفورماتیکی است. داکینگ مولکولی، داینامیک مولکولی و وب سرورهای آنلاین مختلفی که جهت بررسی پروتئین ها معرفی شده اند بخشی از این ابزار ها می باشند.

با استفاده از ابزارهای بیوانفورماتیکی در مدت زمان کوتاه و با دقت نسبتا بالایی میتوان تاثیر عوامل مختلف نظیر دما، غلظت یونی، فشار و نیز جهش ها را در پایداری، ساختار و عملکرد پروتئین ها را بررسی کرد. در دوره ی پیش رو تاثیر جهش به عنوان یکی از عوامل مهم از بین رفتن یا تحت تاثیر قرار گرفتن ساختار و عملکرد پروتئین ها با استفاده از سرورآنلاین آموزش داده می شود. در این دوره سعی شده تا در مدت زمان محدود و بطور خلاصه و مفید جنبه های مختلف تاثیر جهش بر عملکرد پروتئین ها توضیح داده شود. 

پیش نیاز این دوره آموزشی چیست؟

در این دوره سعی شده تا مباحث بصورت پایه ای مطرح شود. لذا تمامی دانشویان گرامی با هر سطحی میتوانند از مطالب ارائه شده استفاده کنند و یادگیری این دوره نیاز به پیش نیاز خاصی ندارد.

اهداف فیلم آموزش پیش بینی بیوانفورماتیکی تاثیر جهش در پایداری پروتئین ها چیست؟

هدف از این دوره یادگیری نحوه ی استفاده از سرورهای آنلاین بیوانفورماتیکی برای پیش بینی اثر جهش در پایداری پروتئین ها می باشد.

این دوره برای چه کسانی مفید است؟

این دوره ی آموزشی برای کلیه دانشجویان مقاطع مختلف زیست شناسی، بیوتکنولوژی و علوم پایه پزشکی مفید است.

از چه ابزار ها و نرم افزار هایی در این دوره استفاده می شود؟

نرم افزارویرایش گر متن (context)- اینترنت- مرورگر گوگل کروم

چگونه کیفیت آموزش تضمین می شود؟

قبل از شرکت در دوره آموزشی شما می توانید پیش نمایش و ۱ قسمت آموزشی از ۵ قسمت را رایگان مشاهده کنید.(آموزش هایی که در سمت راست آن ها قفل باز است قبل از خرید و ورود در آموزش قابل مشاهده است)

با اطمینان دوره آموزشی "فیلم آموزش پیش بینی بیوانفورماتیکی تاثیر جهش در پایداری پروتئین ها" را بخرید در صورتی که این آموزش مطابق با اطلاعات آن نبود و شما از خرید راضی نبودید، بازگشت وجه به طور انجام می شود.

امکان سوال از مدرس وجود دارد؟

امکان سوال از مدرس در بخش گفتگو ها مهیا است همچنین در صفحه پروفایل مدرسین شبکه های اجتماعی آنها جهت تعامل قرار دارد.

نحوه دسترسی به آموزش چگونه است؟

امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید.

امتیاز کلی دوره

( ۵)

تعداد بررسی های ثبت شده : ۴

پروفایل
زیتب اینانی صابر
امتیاز من به این دوره

تشکر از استاد گرامی


پروفایل
Sepideh
امتیاز من به این دوره


پروفایل
مرضیه شریفی
امتیاز من به این دوره

مفید و کاربردی


پروفایل
milad bgr
امتیاز من به این دوره


بیشتر