logo campain

فیلم آموزش اصول یادگیری لغت‌های مهم و آکادمیک زبان انگلیسی

تدریس و مشاوره زبان انگلیسی

توضیحات "فیلم آموزش اصول یادگیری لغت‌های مهم و آکادمیک زبان انگلیسی" :

در این آموزش ویدیویی شما با تمرین های کاربردی و اصولی برای آشنایی بیشتر با لغت های آکادمیک در زبان انگلیسی آشنا می شوید

اگر با زبان انگلیسی در سطح آکادمیک در تماس هستید حتماً تا الان به اهمیت دایره واژگان بالا برای فهم متون تخصصی مختلف و همچنین نوشتن مقاله های علمی پی بردید. 

در صورتی که گنجینه ای غنی از واژگان نداشته باشید، کار شما برای فهم جدیدترین یافته های علمی دنیا در رشته و حوزه مطالعاتی تون خیلی خیلی سخت میشه.

توی این دوره آموزشی هدف ما نه بمباران کردن شما با لغت های آکادمیک، بلکه یاد دادن ماهیگیریه !

در این ویدئو طی آموزش و تمرین هایی که براتون در نظرگرفته شده با تکنیک هایی آشنا می شید که با استفاده از اون ها می تونید به راحتی دایره واژگان آکادمیک خودتون رو بهبود بدید.

بخاطر اهمیتی که این تکنیک ها دارن، پشتیبانی ویژه ای رو هم برای این محصول آموزشی آماده کردیم.

بعد از مشاهده ویدئو، شما از طریق راه های ارتباطی که در جزوه دوره قرار گرفته، می تونید جواب تمرین ها و Writing هاتون رو برای ما ارسال کنید تا علاوه بر بررسی و رفع اشکال، مشاوره های تخصصی و شخصی سازی شده متناسب با وضعیت زبانی خودتون رو دریافت کنید.

سخن آخر اینکه زبان انگلیسی یه مهارته و هر مهارتی فقط و فقط و فقط با تمرین رشد میکنه؛ بنابراین به دیدن ویدئو اکتفا نکنید و تا می تونید تمرین های معرفی شده و تمرین های مکمل دیگه رو انجام بدید.

توجه: برای دریافت فایل تمرین روی این لینک بزنید.


"فیلم آموزش اصول یادگیری لغت‌های مهم و آکادمیک زبان انگلیسی" رایگان می باشد و می توانید این آموزش را به صورت رایگان دانلود کنید