logo campain
۴۷۰۰۰۰ تومـــان
۱۶۴۵۰۰ تومـــان
فروش ویژه با ۶۵% تخفیف
کد تخفیف دارید؟
  • ضمــانــت بـازگــشــت وجــه
  • دسترسی دائمی به آموزش
  • پشتیبانی و ارتباط با مدرس
  • امکان دانلود و پخش آنلاین
جزئیات آموزش

۴۶ درس در ۱ فصل

سطح تمام سطوح
مدت زمان ۴۵۹ دقیقه
حجم ۱۴۲۰.۴۴ مگابایت

فصل ۱ دوره جامع آمورش افترافکت 2019

۱

معرفی دوره و مدرس و راهنمای نصب افترافکت ۲۰۱۹

مشاهده رایگان

در این قسمت به معرفی دوره و مدرس این دوره می پردازیم و مباحثی از جمله اینکه این دوره مناسب چه کسانی است و …. در این قسمت مورد بحث قرار گرفته است در انتها هم نصب نسخه ۲۰۱۹ نرم افزار به صورت کامل آموزش داده می شود.

۲

محیط کاری افترافکت

در این ویدیو با محیط کاری افترافکتس آشنا میشیم محیط کا ری جدیدی براساس سلیقه و نیاز خودمون در داخل افتر افکتس میسازیم بین اونها سوییچ میکنیم همچنین با سایر بخش های مهم این نرم افزار آشنا میشیم که از جمله مهمترین اونها بخش تایم لاین (نوار زمان) و سایر بخش ها که در ویدیو توضیح داده میشه.

۳

پنجره ی prefrences

مشاهده رایگان

دراین قسمت بخش prefernces رو که در قسمت ادیت قرار داره بررسی میکنیم و مهمترین گزینه هاشو یاد میگیریم که از جمله اونها تنظیمات ظاهر افترافکتس مثل لیبل ها یا یا تنظیم خطوط راهنما هست.همچنین نحوه فارسی نویسی مستقیم رو هم یاد خواهیم گرفت.

۴

چندین اصطلاح مهم در افترافکت

مشاهده رایگان

دراین قسمت چندین اصطلاح مهم در افترافکتس رو یاد خواهیم گرفت مثله کدک ویدیو که در خروجی فیلم بسیار مهم هستند و معرفی دو کدک بسیار پر کاربرد h246و h265 ، چنل های رنگی کانال های رنگ ، ماسکها و مت ها که یادگرفتن اونها بسیار مهم و ضروری است.

۵

۶ اصل افترافکت

مشاهده رایگان

دراین قسمت ۶ اصل افترافکت رو توضیح میدیم که شامل کامپوزیشن ها لایه ها ، انیمیشن ،افکت ها،سه بعدی و رندر .یاد گرفتن این ۶ قسمت مهم نرم افزار باعث میشه پایه های افترافکت رو بشناسین و بهتر باهاش کار بکنید.

۶

ساخت پروژه و کامپوزیشن در افترافکت

دراین قسمت بصورت عملی کار با نرم افزار رو با ساخت پروژه شروع میکنیم .تنظیمات پروژه رو انجام میدیم و گرینه های ساخت کامپوزیشن رو بررسی می کنیم که شامل جزییات زیادی میشه مانند فریم ریت اندازه رزولوشن پروژه و …

۷

ارتباط افترافکت با فتوشاپ

مشاهده رایگان

نرم افزار فتوشاپ از مهمترین نرم افزارهایی که همه افراد تا حدودی با اون آشنا هستند به همین دلیل دراین قسمت ارتباط نرم افزار افترافکتس رو با فتوشاپ بررسی می کنیم ، همچنین نحوه وارد کردن فایل از فتوشاپ به افترافکتس و ایمپورت فایل های psd به داخل افتر و تنظیمات مختلف اونها و کار با فایل های ایمپورت شده در داخل افتر یاد میگیریم.

۸

مدیریت پنل project

مشاهده رایگان

ایکنه ما بتونیم سریع فایل خودمون رو در افترافکت پیدا کنیم و وارد کنیم و دسته بندی کنیم بسیار مهمه در این قسمت بخش project در نرم افزار افتر افکتس رو یاد میگیریم که شامل دسته بندی فایل ها ،جستجوی یک فایل خاص در افترافکتس و دیدن تنظیمات مختف یک فایل ،اختصاص یک رنگ به فایل مورد نظر و دیدن فایل ها به صورت چارت ،زمان یک فایل ویدیوی و تنظیمات دیگه ،بطور کلی همه فایل های ما در قسمت project وارد میشن واز این جهت یاد گرفتن این ویدیو خیلی مهم هست.

۹

کار با لایه ها

مشاهده رایگان

لایه بندی از جمله کارهایی هست که درنرم افزار های گرافیکی و غیر گرافیکی ما اون انجام میدیم و میخوایم در این ویدیو کار با بخش لایه ها رو یلد بگیریم.هم چنین در این بخش تنظیمات ترنسفورم transform لایه ها رو یاد میگیریم که در همه لایه ها وجود دارند،که شامل جابه جایی مکانی چرخش ،تغییر مقیاس یا شفافیت و نقطه مرکزی هرلایه می باشد.همچنین جابه جایی در نوار تایم لاین و رفتن به زمان های مختلف رو یاد میگیریم.

۱۰

مدیریت ویدیو در کامپوزیشن

مشاهده رایگان

دراین قسمت یک ویدیو رو با روشی بهتر وارد قسمت کامپوزیشن کنیم که قابلیت ادیت داشته باشه و بخشی از ویدیو انتخاب و کات کنیم تا وارد کامپوزیشن کنیم. همچنین توضیحاتی در مورد پنجره نمایش پروژه و گزینه اهی اون خواهیم داشت.

۱۱

ساخت عملی انیمیشن در افترافکت

دراین قسمت بصورت عملی یک انیمیشن کوتاه با استفاده از لوگو و شکل ها داخل افترافکتس میسازیم و نحوه مدیریت و کار با کی فریم keyframe ها رو هم یاد میگیریم .و گزینه هایی که قبلا یاد گرفتیم مانند چرخش و تغییر مکان و شفافیت و تغییر سایز رو انیمیت کنیم و بهشون کلید حرکتی اختصاص بدیم .

۱۲

کار با بخش تکست

دراین قسمت با بخش تکست کار میکنیم . همچنین نحوه نوشتن و تایپ در افترافکتس و تنظیمات اون قسمت مانند تغییرفونت تغییر رنگ فاصله سطرها عنوان بندی و… رو یاد میگیریم. همچنین یک کلیپ کوتاه با بخش تایپ برای شروع ویدیو ها یا همان اینترو میسازیم.

۱۳

نحوه ساخت اشکال برداری مختلف 2019

دراین قسمت نحوه ساخت اشکال برداری مختلف مربع داریره چند ضلعی ستاره و … در افترافکتس یاد میگیریم. همچنیمن روش استفاده از pen رو هم یاد میگیریم که بوسیله اون اشکال برداری مورد نظر خودمون رو ترسیم کنیم ویا ادیت کنیم و در جاهایی مانند بخش ماسک استفاده کنیم.

۱۴

افکت ها در افترافکت

دراین قسمت بخش افکتهای افترافکتس روبررسی میکنیم.سعی میکنیم افکت های مهم این قسمت رو معرفی کنیم و تنظیمات اون رو باهم یاد بگیریم. وترتیب اعمال افکت ها و تاثیرش رو روی تصاویر ببینیم.

۱۵

تنظیمات مربوط به خروجی گرفتن

دراین قسمت بخش بسیار مهم رندر رو یاد میگیریم که در واقع همون خروجی نهایی کار ما و پروژه ما هست،که در این ویدیو سایز خروجی فیلم ،کیفیت فیلم،محل ذخیره سازی و معرفی فرمت های مختلف و فرمت مناسب برای خروجی تنظیمات صدا و بسیاری ازجزییات این بخش رو بررسی میکنیم.

۱۶

کامپوزیشن ها در افترافکت

دراین قسمت میخوایم یکی از مهم ترین قسمت های افترافکت رو یاد بگیریم یعنی کامپوزیشن ، کامپوزیشن ها مانند یک ظرف فیلم ها و فایل های ما رو در خودش داره و در این ویدیو یاد میگیریم چطور کامپوزیشن بسازیم و پارامترهای اونها مثل سایز ویدیو و فریم ریت طول کلی کامپوزیشن پس زمینه و ..رو متناسب با ویدیوهای خودمون تغییر بدیم.

۱۷

ارتباط موثر بین فتوشاپ و افترافکت

دراین قسمت نحوه ی ارتباط موثر بین نرم افزار فتوشاپ و افترافکتس بررسی میکنیم ،روش استفاده از پریست های آماده هم اندازه استاندارد فیلم در فتوشاپ و خطوط راهنما در آن و ایمپورت فایل مورد نظر به افتر افکت رو یاد میگیریم. همچنین درباره نحوه نمایش در بخش نمایش پروژه خود افترافکتس هم توضیحاتی خواهیم داد.

۱۸

روش کار با ابزار مفید snap در افترافکت

دراین قسمت روش کار با ابزار مفید snap رو یاد میگیریم ، نحوه ارتباط گرید ها و اسنپ رو بررسی میکنیم و بصورت عملی کاربرد اونها رو می بینیم.

۱۹

پریکامپ در افترافکت

پریکامپ یک نوع روش گروه بندی لایه ها در نرم افزار افترافکتس هست .ما دراین قسمت بخش به ساخت precompose می پردازیم که بسیار مهمه،نحوه ساخت و تظیمات این بخش رو یاد میگیریم چند لایه مختلف به یک پریکامپ تبدیل میکنیم و روی لایه پریکامپ افکت هایی اعمال میکنیم.

۲۰

کامپوزیت سه بعدی در افتراکت

ما در افترافکتس میتونیم کامپوزیت سه بعدی انجام بدیم و خیلی از هنرمندان سه بعدی در داخل افترافکتس این کار رو انجام میدن ما در ویدیو یک خروجی از نرم افزار سه بعدی رو وارد افترافکتس میکنیم و نحوه نمایش بهتر اون رو در افترافکتس تنظیم می کنیم و همچنین یاد میگیریم که چطور به SEQUENCE رندر بگیریم مانند همون چیزی که وارد افترافکتس کردیم.

۲۱

کلیدهای میانبر در افترافکت

یاد گرفتن کلید های میانبر در نرم افزارها، سرعت کار مارو خیلی سریع می کنه .در این ویدیو ما با کلید های میانبر افترافکتس آشنا میشیم که شامل پرکاربرد ترین اونها میشه که برای کار با پروژه ضروری هستند.

۲۲

لایه ها در افترافکت

در این ویدیو بخش لایه ها در نرم افزاز افترافکتس رو بررسی می کنیم.لایه هایی که در داخل افترافکتس ساخته میشن مثله لایه تکست که لایه نوشته هست لایه سالید که لایه رنگی هست لایت که نور هست و در فضای سه بعدی کاربرد داره دوربین که کاربردش مشخصه نال آبجکت که نقشی کنترل کننده داره بیشتر وشیپ ها و ادجاستمنت ها و…

۲۳

ابزار تایپ در افترافکت

تایپ کردن نوشته بی شک در همه نرم افزار های گرافیکی لازم و ضروریه و در افترافکتس هم ما به راحتی میتونیم از ابزار تایپ استفاده می کنیم و در این ویدیو ما کار کردن با این ابزار رو یاد میگیریم و گزینه های این بخش رو بررسی می کنیم.

۲۴

انیمیت و بررسی تنظیمات تکست در افترافکت

در این قسمت یک نوشته مینویسیم وبا استفاده از تنظیمات اون قسمت تکست رو ادیت میکنیم و در بخش بعدی به این نوشته یک انیمیشن حرکتی جالب میدیم که مخصوص بخش نوشته هست و تنظیمات اون بخش رو بررسی میکنیم.

۲۵

لایه های سالید در افترافکت

ما در پروژه ها از لایه های سالید استفاده بسیار استفاده میکنیم و دراین قسمت یک تصویر گرافیکی جذاب میسازیم و در ساخت اون ازلایه سالید و افکت های افترافکتس و بخش های مختلف دیگه استفاده می کنیم تا هم بر اون ها مسلط بشیم و هم کاربرد اون ها یاد بگیریم.

۲۶

تنظیمات رنگ و استروک و گزینه های دیگر

در درس های قبل نحوه ترسیم اشکال یا همون شیپ ها رو یاد گرفتیم ولی در این ویدیو میخوایم تنظیمات رنگ و خط دور یا استروک و گزینه های مهم دیگه در تنظیم رنگ و موقعیت و غیره رو یاد میگیرم.

۲۷

آلفامت و لومامت در افترافکت

در این ویدیو بخش مهم آلفا مت و لوما مت رو بررسی میکنیم و به وسیله اون یک افکت جالب میسازیم و نحوه کارکرد مت ها رو بر روی لایه ها یاد میگیریم و تفاوت بین آلفا مت و لوما مت رو با کار کردن روی لایه های شکل و افکت یاد خواهیم گرفت.

۲۸

یک تکنیک مفید در کار با لوگو در افترافکت

در این ویدیو یک تکنیک مفید در کار با افترافکتس رو یاد میگیریم. میخوایم یک لوگو رو وارد نرم افزار کنیم و بعد تغییراتی روی اون انجام بدیم درادامه یک تصویر دیگه رو جایگزین اون کنیم.

۲۹

انیمیشن در افترافکت

در این قسمت بخش انیمیشن رو بررسی میکنیم ، منظور از انیمیشن کلید های انیمیشن و کی فریم ها هست، در این ویدیو به صورت عملی کار با انواع کی فریم ها رو یاد میگیریم که کلید های ایز این و ایز آوت و تاثیر اونها در انیمیشن رو میبینیم .همچنین نحوه استفاده از افکت موشن بلور ،پرنتینگ و لینک کردن پارامتر ها به هم با استفاده از پیک ویب رو یاد میگیریم.

۳۰

انیمیت در افترافکت

این ویدیو هم به بخش انیمیت در نرم افزار افترافکتس میپردازیم ، و نحوه حرکت در مسیر انیمیت شده بین دو کی فریم رو با استفاده از تنظیمات interpolation و استفاده از چندین نوع از interpolation برای کیفریم ها در مسیر انیمیت شده و تفاوت اونهارو یاد میگریم.

۳۱

گراف ادیتور در افترافکت

این ویدیو نحوه کاربا بخش گراف ادیتوررودر افترافکس یاد می گیریم.گراف ادیتور حرکت بین کی فریم ها در افترافکتس رو بصورت نمودار مقدارvalue و سرعت speed به ما نشون میده که میتونیم اون رو تغییر بدیم ومقادیر و سرعت های مخلف رو برای کری فریم ها ایجاد کنیم و تاثیر متفاوت اون رو ببینیم.

۳۲

پرنتینگ در افترافکت

در این ویدیو ما یک بازوی مکانیکی رو متحرک سازی میکنیم که بیشتر تکنیک انجام این کار مد نظر ما هست که استفاده از پرنتینگ برای متصل کردن مفاصل بازو استفاده میکنیم که باعث میشه بهتر مفهوم وکار با با این ابزار مفید یاد بگیریم.

۳۳

نال آبجکت ها در افترافکت

نال آبجکت ها از ابزار های مفید در افترافکتس هست که برای کنترل لایه های دیگه استفاده میشن. Null ها خودشون در رندر وجود ندارند و بیشتر ابزار کمکی به حساب میان. ما دراین ویدیو با استفاده از چندین نال آبجکت یک انیمیشن پیچیده میسازیم و نقش اونها در این انیمیشن می بینیم.

۳۴

آموزش پیک ویپ و اکسپرشن در افترافکت

در این ویدیو با قسمت پیک ویپ و اکسپرشن آشنا میشیم که در افترافکتس کاربرد زیادی دارند و یاد گرفتن اونها مهمه .ما در این ویدیو چند لایه رو متحرک سازی میکنیم و در این کار از اتصال مقادیر عددی و اکسپرشن برای متحرک سازی استفاده میکنیم ، و بصورت نمونه یک اکسپرشن رو می نویسیم و کارکرد اون رو در این بخش میبینیم.

۳۵

مسیرهای حرکتی یا موشن پت در افترافکت

دراین ویدیو با مسیرهای حرکتی یا موشن پت آشنا میشیم و و حالت های مختلفش رو بررسی میکنیم .همچنین یاد میگیریم یک مسیر یا موشن پت رو کپی کنیم و یا از شیپ ها به عنوان موشن یا مسیر حرکتی برای لایه های دیگه استفاده کنیم.

۳۶

بخش صدا در افترافکت

این قسمت به بخش صدا در نرم افزار افترافکتس اختصاص داره و کار با تنظیمات صدا پنل های تنظیمات صدا و کم وزیاد کردن صدا رو یاد می گیریم .همچنین از یک افکت زیبا برای نمایش صدا استفاده میکنیم و در همین بخش کار با قسمت مارکر ها رو هم داریم، و یاد میگیریم چطور با اونها کار کنیم.

۳۷

تایم لاین و کلیدهای میانبر مربوطه در افترافکت

در این قسمت میخوایم با تایم لاین (نوار زمانی)کار کنیم و از کلید های میانبر برای سرعت عمل در کار استفاده کنیم . نحوه انتخاب لایه ،حرکت در زمان های مختلف ، حرکت بین کی فریم های ایجاد شده ،نمایش کی فریم ها ،رفتن به ابتدا و انتهای لایه و ابتدا و انتهای تایم لاین و… در این درس یاد میگیریم.

۳۸

افکت اسکریبل در افترافکت

در این ویدیو از افکتی استفاده میکنیم که در موشن گرافیک و انیمشن سازی و … کاربرد داره .اسکریبل افکتی هست که متن نوشته یا ماسک یا شکل رو بصورتی خطوطی مورب یا درهم درمیاره که قابلیت انیمیت هم برای تنظیمات اون وجود داره .

۳۹

کارکردن با پریست ها در افترافکت

در این ویدیو کارکردن با پریست ها رو یاد میگیریم .برای این کار مقادیر یک لایه انیمیت متحرک سازی میکنیم و اون رو بصورت پریست ذخیره میکنیم و دوباره اون به نرم افزار فراخوانی می کنیم .از پریست ذخیره شده میتونیم در پروژه ای دیگه و لایه ای دیگه استفاده کنیم .

۴۰

کارکردن با دوربین در افترافکت

این ویدیو کارکردن با دوربین رو در نرم افزار افترافکتس به ما یاد میده. دراین قسمت با هم یک دوربین میسازیم ،انواع دوبین ها رو بررسی میکنیم ،نوع لنز و تنظیمات دیگه رو براش انجام میدیم.همچنین کار با دوربین در فضای سه بعدیو یاد میگیریم و از افکت پر کابرد depth of field که شبیه به دوربین واقعی عمل میکنه و بخشی از تصویر رو تار و بخشی رو واضح نشون میده استفاده میکنیم.

۴۱

حذف لرزش تصاویر در افترافکت

در این ویدیو لرزش تصویر که حاصل از حرکت دوربین بر روی دست هستش رو حذف میکنیم.برای این کار با یکی از ابزارهای افترافکتس کار میکنیم که به ما کمک میکنه لرزش تصویر رو حذف کنیم و تظیمات این بخش رو هم یاد میگیریم.

۴۲

کروماکی یا پرده سبز در افترافکت

مشاهده رایگان

در این ویدیو یاد میگیریم چطور پرده سبز رو که در فیلم سازی و سینما استفاده میشه حذف کنیم. اول یک ویدیو رو که داری زمینه سیز رنگ هست وارد میکنیم و زمینه سیز رنگ رو حذف میکنیم و پس زمینه مورد نظر خودمون رو در اونجا قرار میدیم،تنظیمات و توضیحات تکمیلی برای بهتر شدن کار رو در این درس یاد می گیریم.

۴۳

موشن ترکینگ در افترافکت

مشاهده رایگان

در این درس موشن ترکینگ رو یاد میگیریم،موشن ترکینگ یک نقطه یا دو نقطه در تصویر رو ردیابی میکنه که ما میتویم از اون نقطه برای جایگذاری عکس یا فیلم در همون نقطه استفاده میکنیم ، موشن ترکینگ در مواقعی استفاده میشه که دوربین داری حرکت باشه ما در این ویدیو تنظیمات ترکینگ رو انجام میدیم و از یک لایه تکست رو در تصویر جایگذاری می کنیم.

۴۴

روتوبراش در افترافکت

مشاهده رایگان

ما برای اینکه قسمتی از تصویر رو در داخل افترافکتس جدا کنیم میتونیم از ابزار ماسک استفاده کنیم ،اما یک روش سریع تر هم وجود داره و اون استفده از روتوبراش هست این ابزار قسمتی از تصویر یا فیلم رو جدا می کنه و قابلیت خوبی که داره اینه در طول زمان هم او قسمت انتخاب و جدا شده رو حرکت میده و در طول فیلم اون رو در حالت انتخاب نگه میداره.

۴۵

ذخیره پروژه در افترافکت

مشاهده رایگان

در این قسمت یاد میگیریم که پروژه خودمون رو ذخیره کنیم .نرم افزار افترافکتس این کار رو بصورت مرتب انجام میده و فایل های استفاده شده در پروژه رو دسته بندی میکنه و یک گزارش هم از هم از کارهای که روی پروژه انجام شده به ما میده که شامل تاریخ زمان و افکت ها وسایر مواردی میشه که در اون پروژه استفاده شدند.

۴۶

ویژگی های جدید در افترافکت ۲۰۱۹

در این قسمت ویژگی ها و قابلیت های جدیدی که در افترافکت ۲۰۱۹ نسبت به نسخه های قبلی آن می باشد مطرح می گردد.

توضیحات "آموزش افتر افکت 2019 - جامع و پروژه محور after effect 2019" :

در دوره آموزش افتر افکت 2019 محمد نوشیروانی در 7 ساعت، با رویکرد کاملا عملی و پروژه محور شما را برای ورود به بازار کار آموزش می دهد.

در این دوره ی آموزشی شما تمامی مباحث مورد نیاز برای کار با افترافکت 2019 را آموزش می بینید و به صورت عملی و تئوری در طی یادگیری این نرم افزار با استاد همراه خواهید بود. یاد می گیرید که چطور پروژه های خود را شروع کنید و با تمرین و ممارست مهارت های این دوره را در آن ها مورد استفاده قرار دهید.

 پس از آموزش افترافکت خواهید توانست مسیر کاری خود را به موشن گرافیک و یا جلوه های ویژه تعیین نمایید.

این روزها اغلب افرادی که در حوزه های مختلف تدوین کار می کنند برای مثال افرادی که در آتلیه ها به فیلم ها و کلیپ های مربوط به عروسی مشغول به کارند یا سازندگان موزیک ویدیو و همچنین افرادی که به ساخت موشن گرافیک مشغول هستند، افترافکت را فرا گرفته و به نوعی از همکاران خود یک قدم پا را فراتر گذاشته اند و به نوعی هر یک از دوستان مشغول در این حوزه در این نرم افزار اطلاعات کافی را نداشته باشد کمی عقبتر به نظر می رسد، به طوریکه در مواقع دعوت به همکاری از سوی سازمان ها و شرکت های مختلف افترافکت یک معیار تعیین کننده محسوب می گردد. پس از یادگیری این دوره شما جزو معدود افراد خبره در این نرم افزار محسوب خواهید شد که در بین کارفرمایان و همکاران مطرح خواهید شد.

احتمالا شما هم با دوره های دیگر آموزش افتر افکت به صورت حضوری و غیرحضوری آشنا هستید که نکته ی حائز اهمیت در این بین ناقص بودن آموزش به شکلی که فرد احاطه کامل و جامعی نسبت به نرم افزار پیدا کند در آن وجود ندارد و از آن سو در برخی از آن ها اضافات و مباحثی که شاید به هیچ وجه مورد نیاز فرد نباشد مورد آموزش بوده باشد که خب همانطور که میدانید این نرم افزار به نسبت شاید نرم افزار سنگین تری از لحاظ یادگیری به حساب بیاید و همین مورد می تواند منجر به خستگی و عدم انگیزه برای ادامه ی آموزش بوده باشد که خب در اطرافیانتان در آموزش افترافکت بسیار مشاهده کرده اید. برای مثال پلاگین ها و تکنیک هایی که در مباحث مربوط به موشن گرافیک و انیمیشن باید یادگرفته شوند ارتباطی با موراد مشابه در حوزه ی جلوه های ویژه ندارند. پس بهترین راه حل یادگیری تمام موارد پایه و مورد نیاز در هرحالت در یک زمان مناسب به صورت عملی همراه با استاد می باشد و بعد از آن ورود به یکی از دوره های پروژه محور موشن گرافیک و یا جلوه های ویژه بهترین و سریع ترین راه حل برای رسیدن به مقصود موردنظر می باشد.

بازار کاری این نرم افزار به علت اینکه افراد خبره کمی در حوزه ی کاری آن وجود دارد بسیار داغ است و افراد قطعا در ساخت کلیپ های اسپرت و موزیک ویدیو و تیزرهای تبلیغاتی برای کارفرمایان قادر خواهند بود پروژه هایی با مبالغ قابل توجهی را به دست آورند. برای مثال با یادگیری کامل افترافکت فرد قادر خواهد بود قرارداد موشن گرافیک و یا کلیپ اسپرت با هزینه های چند صد هزارتومانی به بالا را به راحتی با کارفرمایان بسته و به راحتی ده برابر هزینه کرد خود را از این طریق به دست آورد.

آنچه در این مجموعه ارائه می شود:

بیش از ۷ ساعت آموزش افترافکت (cc 2019) که به صورت مختصر و مفید هرآنچه لازم می باشد آموزش داده می شود.

فایل های تمرینی همراه هر قسمت قرار داده شده است به طوری که تمام فایل هایی که در طی آموزش، استاد با آن کار می کند را در بر می گیرد.

پیش نیاز این دوره آموزشی چیست؟

دوره از صفر تمام ابزار مورد نیاز شما در نرم افزار را در اختیارتان قرار میدهد

اهداف آموزش افتر افکت 2019 - جامع و پروژه محور after effect 2019 چیست؟

در این دوره آموزش after effect cc 2019 سعی شده است که از مطالب زائد پرهیز شود و پس از 7 ساعت آموزش شما آماده کار در بازار ایران بشوید.

پس از این دوره شما به خوبی می توانید مسیر خود را در افتر افکت به سمت جلوه های ویژه یا موشن گرافیک انتخاب کنید.

این دوره برای چه کسانی مفید است؟

• فیلمسازان
• تدوینگران
• تصویربرداران
• هنرمندان جلوه های ویژه
• هنرمندان ۳ بعدی
• انیماتورها
• افرادی که مشغول به فعالیت های مربوط به کامپوزیت ۳ بعدی و پست پروداکشن هستند 

و همه ی افراد و علاقه مندانی که با فیلم و فیلمسازی سرو کار دارند

از چه ابزار ها و نرم افزار هایی در این دوره استفاده می شود؟

نرم افزار after effect cc 2019

فایل های پروژه در اختیار شما قرار داده شده است تا آن را دانلود کنید و تمرین کنید.

چگونه کیفیت آموزش تضمین می شود؟

قبل از شرکت در دوره آموزشی شما می توانید پیش نمایش و ۱۲ قسمت آموزشی از ۴۶ قسمت را رایگان مشاهده کنید.(آموزش هایی که در سمت راست آن ها قفل باز است قبل از خرید و ورود در آموزش قابل مشاهده است)

با اطمینان دوره آموزشی "آموزش افتر افکت 2019 - جامع و پروژه محور after effect 2019" را بخرید در صورتی که این آموزش مطابق با اطلاعات آن نبود و شما از خرید راضی نبودید، بازگشت وجه به طور انجام می شود.

امکان سوال از مدرس وجود دارد؟

امکان سوال از مدرس در بخش گفتگو ها مهیا است همچنین در صفحه پروفایل مدرسین شبکه های اجتماعی آنها جهت تعامل قرار دارد.

نحوه دسترسی به آموزش چگونه است؟

امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید.

امتیاز کلی دوره

( ۴.۸)

تعداد بررسی های ثبت شده : ۱۰

پروفایل
Hossein Rahimi
امتیاز من به این دوره

با تشکر


پروفایل
محبوبه هادویان
امتیاز من به این دوره


پروفایل
هوشنگ شکیبا
امتیاز من به این دوره


پروفایل
سحر معظمی
امتیاز من به این دوره


پروفایل
محمد رضا رضایی
امتیاز من به این دوره


پروفایل
وحید حسن زاده
امتیاز من به این دوره

با تشکر


بیشتر