logo campain

توسعه دهنده اندروید

۳۹۰۰۰ تومـــان
۲۳۴۰۰ تومـــان
فروش ویژه با ۴۰% تخفیف
کد تخفیف دارید؟
  • ضمــانــت بـازگــشــت وجــه
  • دسترسی دائمی به آموزش
  • پشتیبانی و ارتباط با مدرس
  • امکان دانلود و پخش آنلاین
جزئیات آموزش

۷ درس در ۱ فصل

سطح پیشرفته
مدت زمان ۱۳۹ دقیقه
حجم ۳۳۶.۶۵ مگابایت

فصل ۱ آموزش رتروفیت Retrofit در اندروید

۱

مقدمه آموزش رتروفیت Retrofit در اندروید

مشاهده رایگان
۲

قسمت اول - آموزش رتروفیت Retrofit در اندروید

۳

قسمت دوم - آموزش رتروفیت Retrofit در اندروید

۴

قسمت سوم - آموزش رتروفیت Retrofit در اندروید

۵

قسمت چهارم - آموزش رتروفیت Retrofit در اندروید

۶

قسمت پنجم - آموزش رتروفیت Retrofit در اندروید

۷

قسمت ششم - آموزش رتروفیت Retrofit در اندروید

مشاهده رایگان

توضیحات "فیلم آموزش رتروفیت Retrofit در اندروید برای ارتباط با سرور" :

در این آموزش شما کار با کتابخانه رتروفیت Retrofit در اندروید اتصال اپلیکیشن به سرور ارسال درخواست http برای وب سرویس هایی که با Rest Api‌ پیاده سازی شدند

یکی از مهمترین بخش های برنامه نویسی اندروید مبحث ارتباط با سرور است که تقریبا 95 درصد اپلیکیشن هایی که ساخته می شود باید با سرور ارتباط برقرار کنند و اطلاعاتی را به سرور ارسال و از سرور دریافت کنند که شما در دوره آموزش رتروفیت در برنامه نویسی اندروید کار با این کتابخانه را به صورت کامل و جز به جز آموزش می بینید.

برای این کار شما میتوانید از کدهای خام استفاده کنید و کدهای بسیار زیادی را پیاده سازی کنید تا بتوانید به سرور متصل شوید. اما کتابخانه هایی برای این کار ساخته شد که برنامه نویسان زیادی از آنها استفاده کردند تا در نهایت منجر به این شد که گوگل هم آنها را تایید کند و به آنها برچسب استاندارد بزند. از بین کتابخانه هایی که در طی چند سال ساخته شده دو کتابخانه جایگاه خود را بدست آوردند و تقریبا تمام برنامه نویسان از آنها استفاده می کنند. یکی کتابخانه volley که با آن در دوره آموزشی برنامه نویسی اندروید آشنا شدید و دیگری کتابخانه رتروفیت است که برای برقراری اتصال به سرور از کتابخانه معروف OkHttp استفاده می کند و جای خود را در میان برنامه نویسان و شرکت های برنامه نویسی برای استخدام باز کرده است. 

یعنی اینکه یکی از شرایط استخدام اکثر شرکت ها تسلط بر کتابخانه رتروفیت است. نکته مهم در مورد رتروفیت سادگی و استاندارد بودن کدنویسی با آن است به صورتی که شما با استفاده از رتروفیت کدهای تمیزتر و بهتری را پیاده سازی می کنید. ما در این دوره به صورت کامل این دوره آموزشی را ندریس می کنیم تا جایی که به جرات می توان گفت این دوره کامل ترین دوره آموزشی رتروفیت است که تمامی مباحث مربوط به رتروفیت را یاد می گیرید و به تسلط کامل می رسید. شما در این دوره با کتابخانه Gson هم آشنا می شوید که این کتابخانه parse کردن اطلاعات در قالب جیسون را به راحتی هرچه تمام تر انجام میدهد .البته کتابخانه رتروفیت در کلاس های خود از Gson پشتیبانی می کند و فایل converter مخصوص به خود را دارد.  

در این دوره با نحوه کانفیگ کردن رتروفیت و ساخت ابنترفیس برای درخواست ها آشنا می شوید و همینطور دستورات ضروری و مهم مانند @Query برای ارسال درخواست با یک پارامتر ارسالی @QueryMap برای درخواست هایی که میخواهیم بر اساس چندین پارامتر اطلاعات را از سرور بازگشت دهیم @Body برای ارسال یک object به سرور و همینطور اجرای یک دستور بدون هیچگونه پارامتر ارسالی.

ما در این دوره اطلاعاتی را که از طریق درخواست رتروفیت بازگشت داده ایم در ریسایکلرویو نمایش میدهیم که این اطلاعات شامل عکس و متن می باشد. در مرحله آخر ما کتابخانه Dexter را هم در این دوره پیاده سازی کرده ایم که عملیات گرفتن مجوز در اندروید 6 به بالا را به راحتی امکان پذیر می سازد.

رتروفیت چه ویژگی هایی داره ؟

• سرعت بالا در ارتباط با سرور
• امنیت بیشتر
• سهولت در استفاده
• در کنار Gson که توی خود رتروفیت هست دیگ هیچ وقت کلمه ی JsonObject یا JsonArray رو در کدهاتون نخواهید دید و هیچوقت دغدغه ی پارس کردن جسون را نخواهید داشت.
• ارسال درخواست های http برای وب سرویس هایی که با Rest Api‌ پیاده سازی شده اند. درخواست های http مثل post , get , put , delete , ...

چگونه کیفیت آموزش تضمین می شود؟

قبل از شرکت در دوره آموزشی شما می توانید پیش نمایش و ۲ قسمت آموزشی از ۷ قسمت را رایگان مشاهده کنید.(آموزش هایی که در سمت راست آن ها قفل باز است قبل از خرید و ورود در آموزش قابل مشاهده است)

با اطمینان دوره آموزشی "فیلم آموزش رتروفیت Retrofit در اندروید برای ارتباط با سرور" را بخرید در صورتی که این آموزش مطابق با اطلاعات آن نبود و شما از خرید راضی نبودید، بازگشت وجه به طور انجام می شود.

امکان سوال از مدرس وجود دارد؟

امکان سوال از مدرس در بخش گفتگو ها مهیا است همچنین در صفحه پروفایل مدرسین شبکه های اجتماعی آنها جهت تعامل قرار دارد.

نحوه دسترسی به آموزش چگونه است؟

امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید.

امتیاز کلی دوره

( ۳.۸)

تعداد بررسی های ثبت شده : ۵

پروفایل
Mohsen
امتیاز من به این دوره
بدون عنوان

دمت گرم.


پروفایل
Vahid
امتیاز من به این دوره
فیلم های آموزش

با سلام. صدا ویدیو های آموزش retrofit دچار مشکل می باشد. لطفا صدا رو درست کنید.


پروفایل
محمد مهدی دیب مهر
امتیاز من به این دوره
عالی

عالی


پروفایل
a a27
امتیاز من به این دوره


پروفایل
علیرضا امیدوند
امتیاز من به این دوره
خیلی خوب

آموزش خوب و مفیدی بود


بیشتر