logo campain

آموزش خروجی گرفتن در افترافکت و مدیا انکوردر

توضیحات "آموزش خروجی گرفتن در افترافکت و مدیا انکوردر" :

در آموزش رایگان افترافکت قصد دارم تا نحوه رندر گرفتن را به شکل کامل برای دوستانی که تازه با افترافکت آشنا شدند یا در این مورد مشکل دارند را آموزش بدیم.

در این قسمت از سری آموزش های رایگان افترافکت قصد داریم تا نحوه ی رندر گرفتن را به شکل کامل و کاربردی برای دوستانی که تازه با افترافکت آشنا شدند یا در این مورد مشکل دارند را آموزش بدیم.

رندر گرفتن در افترافکت فرمت ها و شکل های مختلفی دارد که با توجه به کاربردمون از آن، اون رو مشخص می کنیم. در این آموزش به بررسی و انجام رندر در دو ورژن متفاوت افترافکت ۲۰۱۷ و ۲۰۱۹ می پردازیم، چون که تنظیمات رندر در ورژن های مختلف افترافکت کمی تغییر کرده که بهتره بگم در هر ورژن ادوبی یکسری از قابلیت های و کدک های رندر رو کم می کنه که کاربران رو دچار مشکل می کنه، که در این آموزش به شکل کامل این موارد توضیح داده شده است.

در ببخش سوم آموزش خروجی گرفتن در افترافکت میریم به سراغ برنامه ی مدیا انکوردر که با استفاده از اون قادریم با فرمت MP4 از کارمون خروجی بگیریم، که فقط کافیه از منوی Composition گزینه ی Add To Adobe Media Encorder Queue انتخاب تا برنامه برامون باز بشه. در محیط باز شده فرمت رو که دقیقا از محیط رندر پریمیر استفاده می کنه براحتی انتخاب و رو گزینه ی رندر کلیک کنید و از فرمت MP4 لذت ببرید

"آموزش خروجی گرفتن در افترافکت و مدیا انکوردر" رایگان می باشد و می توانید این آموزش را به صورت رایگان دانلود کنید