logo campain

آموزش تکنیک‌های زبان بدن برای مذاکره مدیران - دوبله فارسی از لیندا

۴۸۰۰۰ تومـــان
۳۳۶۰۰ تومـــان
فروش ویژه با ۳۰% تخفیف
کد تخفیف دارید؟
  • ضمــانــت بـازگــشــت وجــه
  • دسترسی دائمی به آموزش
  • پشتیبانی و ارتباط با مدرس
  • امکان دانلود و پخش آنلاین
جزئیات آموزش

۱۴ درس در ۷ فصل

سطح متوسط
مدت زمان ۵۳ دقیقه
حجم ۱۷۸.۲۵ مگابایت

فصل ۱ مقدمه و آشنایی با دوره

۱

معرفی دوره

مشاهده رایگان

فصل ۲ زبان بدن شما چگونه خوانده می شود

۱

آشنایی با نحوه ی درک علائم زبان بدن

مشاهده رایگان
۲

خوانش و برداشت اشتباه از زبان بدن

۳

زبان بدن خود را با کلام تان مطابقت دهید

فصل ۳ تاثیرگذاری مثبت اولیه

فصل ۴ نحوه ی ارزیابی رهبران

فصل ۵ سبک و سیاق در صدا

فصل ۶ ژست و طرز ایستادن

فصل ۷ نتیجه گیری

توضیحات "آموزش تکنیک‌های زبان بدن برای مذاکره مدیران - دوبله فارسی از لیندا" :

در این دوره آموزشی شما با اصول زبان بدن و یادگیری تکنیک های زبان بدن و ارتباط غیر کلامی با تدریس دکتر کرول کینزی گومن بهترین استاد زبان بدن آشنا می شوید.

تحقیقات نشان می دهد ، هنگامی که کلام شما با زبان بدن شما  اختلاف داشته باشند ، مخاطب بین آنچه از شما می بیند و آنچه می شنود، مجبور است یکی را مورد توجه قرار دهد و ناخوداگاه زبان بدن شما را باور می کند. 

در این آموزش زبان بدن ،دکتر "کرول کینزی گومن" بهترین استاد زبان بدن و متخصص زبان بدن در محیط کار، نشان می دهد که زبان بدن چگونه تعبیر شده و در بیشتر اوقات اشتباه تعبیر می شود. علاوه بر این شش نشانه غیرکلامی را که برای گذاشتن تأثیر اولیه ی مثبت باید از آنها آگاه باشید، را می آموزید. او درباره اهمیت زبان بدن برای رهبران صحبت می کند و نشان می دهد که چطور می توانید برای خود ظاهر مدیریتی ایجاد کنید. در پایان، کرول چند ترفند ساده و مؤثر برای ارتباط برقرار کردن از طریق زبان بدن را عنوان می کند. کارول همچنین از اهمیت زبان بدن برای لیدرها صحبت می کند و نشان می دهد چطور می توانید که حضور شما به عنوان یک رهبر حس شود. در آخر، نکات ساده و مفیدی را بیان می کند تا با ژست ها و حالات ایستادن ارتباط برقرار کنید. 

درباره مدرس:

کارول کینزی گومن (Carol Kinsey Goman) بهترین استاد زبان بدن، سخنران بین المللی و متخصص در زمینه ی تاثیر زبان بدن در رهبری است. او مربیگریِ مدیران اجرایی، زنان رهبر و فروشندگان را به عهده داشته است و نماینده ها را از طریق استفاده از اعتماد به نفس، اعتبار، اهمیت دادن به دیگران و کاریزما تغییر داده تا روابط کاریِ قوی و سازنده ای شکل بگیرد. او بیش از 300 مقاله در زمینه هایی مانند تغییرات سازمانی، رهبری، نوآوری، ارتباطات در محل کار، افزایش انگیزه کارمندان، جذب و حفظ افراد متخصص و تکنیک های کسب و کار بین المللی را منتشر کرده است. کینزی 12 کتاب با موضوع کسب و کار را تالیف کرده است که دوتا از معروف ترینِ آنها شامل he Silent Language of Leaders: How Body Language Can Help—or Hurt—How You Lead و The Truth about Lies in the Workplace: How to Spot Liars and What to Do about Them می شود. او بلاگر اصلیِ سایتِ Forbes است و به عنوان نویسنده ی معتبر در رسانه هایی مانند IndustryWeek، Investors Business Daily، CNN's Business Unusual، Bloomberg TV، Washington Post و NBC Nightly News شناخته می شود.

از سری آموزش های لیندا - Lynda

عنوان اصلی آموزش : Body Language for Leaders

چگونه کیفیت آموزش تضمین می شود؟

قبل از شرکت در دوره آموزشی شما می توانید پیش نمایش و ۵ قسمت آموزشی از ۱۴ قسمت را رایگان مشاهده کنید.(آموزش هایی که در سمت راست آن ها قفل باز است قبل از خرید و ورود در آموزش قابل مشاهده است)

با اطمینان دوره آموزشی "آموزش تکنیک‌های زبان بدن برای مذاکره مدیران - دوبله فارسی از لیندا" را بخرید در صورتی که این آموزش مطابق با اطلاعات آن نبود و شما از خرید راضی نبودید، بازگشت وجه به طور انجام می شود.

امکان سوال از مدرس وجود دارد؟

امکان سوال از مدرس در بخش گفتگو ها مهیا است همچنین در صفحه پروفایل مدرسین شبکه های اجتماعی آنها جهت تعامل قرار دارد.

نحوه دسترسی به آموزش چگونه است؟

امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید.

امتیاز کلی دوره

( ۵)

تعداد بررسی های ثبت شده : ۱۴

پروفایل
کاربر سایت
امتیاز من به این دوره
زبان بدن کارول کینزی گومن

کاربردی


پروفایل
کاربر سایت
امتیاز من به این دوره
زبان بدن

خیلی خوب و گویا و آمزنده بود


پروفایل
حميده سهراب سرشت
امتیاز من به این دوره

با تشکر


پروفایل
علیرضا رستگار
امتیاز من به این دوره


پروفایل
mojtaba abasian
امتیاز من به این دوره

با تشکر


پروفایل
jazireye sakhtafzar
امتیاز من به این دوره


بیشتر