logo campain
۲۲۰۰۰ تومـــان
۱۵۴۰۰ تومـــان
خریـد با ۳۰% تخفیف ویژه
تنها برای ۲ نفر
کد تخفیف دارید؟
  • ضمــانــت بـازگــشــت وجــه
  • دسترسی دائمی به آموزش
  • پشتیبانی و ارتباط با مدرس
  • امکان دانلود و پخش آنلاین
جزئیات آموزش

۷ درس در ۱ فصل

سطح متوسط
مدت زمان ۲۴ دقیقه
حجم ۸۵.۸۲ مگابایت

فصل ۱ ایجاد یک زندگی فوق العاده

۱

معرفی دوره آموزشی

مشاهده رایگان
۲

تعیین مسیر

مشاهده رایگان
۳

شورای نظارت شخصی

۴

جشن گرفتن و اتصال

۵

یادگیرنده مادام العمر باشید

۶

بخشنده باشین

۷

نتیجه گیری

توضیحات "راهکارهای خلق زندگی فوق العاده - دوبله فارسی از لیندا" :

سی سی چاپمن (C.C. Chapman) در این دوره آموزشی به شما راهکارهای کلیدی برای خلق یک زندگی فوق العاده و شگفت انگیز به شما آموزش می دهد.

گرفتار روزمرگی شده اید؟ نیازی نیست حتماً یک اتفاق زیر و زبرکننده پیش بیاید تا بتوانید زندگی فوق العاده ای را شروع کنید. در این دوره سی سی چپمن، متخصص بازاریابی محتوا و قصه گو، توصیه خودش را برای بردن نهایت استفاده از زندگی با ما درمیان می گذارد. با تماشای این دوره یاد می گیرید چگونه مسیر خود را تعریف کنید و شورای نظارت شخصی خودتان را به وجود بیاورید و همزمان از پس افراد منفی باف و نگرش های منفی هم بربیایید. علاوه براین اهمیت ارتباط برقرار کردن و جشن گرفتن پیروزی ها را درک می کنید و یاد می گیرید چگونه بین کار و زندگی شخصی تان تعادل برقرار کنید و این تعادل را حفظ کنید. علاوه براین سی سی دو مورد از بهترین شگردهای داشتن یک زندگی کامل را هم با ما درمیان می گذارد: همیشه دانشجو ماندن و بخشیدن وآموزش به جامعه.

خیلی از افراد دوست دارند که ثروتمندتر شوند یا اینکه شغل بهتر یا روابط شادتری داشته باشند، با وجود امکان پذیر بودن این آرزوها، تمایلی برای صرف وقت و انرژی جهت رسیدن به اهداف خود ندارند. آقای سی سی چاپمن، این روش ها را به مانند نقشه ی مسیر که سریع و مفید است، در کتاب خود به نام «اتفاقات شگفت انگیز رخ خواهندداد» آورده است. مجموعه ویدئویی حاضر با فرمت MP4، شامل محتویات این کتاب و یا به عبارتی خلق زندگی شگفت انگیز ، از زبان خود نویسنده می باشد.

اگر دوست دارید چیزهای بیشتری یاد بگیرید، سری به کتاب سی سی به نام «اتفاقات فوق العاده در راهند» بزنید. این کتاب راهنمایی است برای داشتن یک زندگی شاد و رضایتبخش از طریق تلاش زیاد و اقدامات محبت آمیز.


از سری آموزش های لیندا - Lynda

عنوان اصلی آموزش : Creating Amazing Life

چگونه کیفیت آموزش تضمین می شود؟

قبل از شرکت در دوره آموزشی شما می توانید پیش نمایش و ۲ قسمت آموزشی از ۷ قسمت را رایگان مشاهده کنید.(آموزش هایی که در سمت راست آن ها قفل باز است قبل از خرید و ورود در آموزش قابل مشاهده است)

با اطمینان دوره آموزشی "راهکارهای خلق زندگی فوق العاده - دوبله فارسی از لیندا" را بخرید در صورتی که این آموزش مطابق با اطلاعات آن نبود و شما از خرید راضی نبودید، بازگشت وجه به طور انجام می شود.

امکان سوال از مدرس وجود دارد؟

امکان سوال از مدرس در بخش گفتگو ها مهیا است همچنین در صفحه پروفایل مدرسین شبکه های اجتماعی آنها جهت تعامل قرار دارد.

نحوه دسترسی به آموزش چگونه است؟

امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید.

امتیاز کلی دوره

( ۵)

تعداد بررسی های ثبت شده : ۴

پروفایل
BAHMAN sani
امتیاز من به این دوره

با تشکر


پروفایل
سعید اسماعیلی
امتیاز من به این دوره


پروفایل
محسن طیوریخواه
امتیاز من به این دوره


پروفایل
محمد مهدی افیونیان
امتیاز من به این دوره
عالی

عاشق دوبله و استادشم


بیشتر