logo campain
رایگـــان
  • دسترسی دائمی به آموزش
  • امکان دانلود و پخش آنلاین
جزئیات آموزش

۸ درس در ۱ فصل

سطح تمام سطوح
مدت زمان ۸۵ دقیقه
حجم ۲۲۲.۸۷ مگابایت

فصل ۱ آموزش ویروس کرونا

۱

بررسی شایعات ویروس کرونا

مشاهده رایگان
۲

باور های غلط در مورد کرونا

مشاهده رایگان
۳

بررسی یک ویدیو وایرال از دنیل دنکی

مشاهده رایگان
۴

پاندمي چيست

مشاهده رایگان
۵

NHS و نظام های سلامت

۶

#داروساز_موثر به سوالات شما پاسخ می دهد

۷

روی دیگر کووید (چالش مهارت های ارتباطی)

۸

ارتباط جسم و روان

توضیحات "همه چیز در مورد کرونا ویروس (منابع علمی)" :

همه چیز در مورد ویروس کرونا: بررسی شایعات ویروس کرونا، باور های غلط در مورد کرونا، پاندمی چیست، NHS و نظام های سلامت، پاسخ به سوالات متداول و ابعاد روانشناسی

حتما این روزها با شایعاتی که از کرونا ویروس جدید می¬شنوید احاطه شدین و این اورلود شدید اطلاعاتی باعث میشه ندونین که چی درسته و چی غلط.

ما فکر میکنیم که هرچقدر باورهایی که احاطه مون کرده دقیق تر و مستند تر باشه راحت تر میتونیم با شرایط کنار بیایم و علاوه بر اون راحت تر میتونیم بهشون ملزم شیم. 

من مریم مصباح هستم، داروسازی میخونم و اطلاعاتی که در این مجموعه می شنوید اطلاعاتی کوتاه اند اما مستند و جامع در مورد شایعه هایی که هر روزه باهاش سر رو کار دارید.

اما این دوره به همین مباحث اکتفا نکرده است و به توضیح پاندمی و اپیدمی پرداخته و سپس به سوالات متداول شما پاسخ دادیم و در نهایت از نظر روانشناسی دو آموزش تهیه کردیم که یکی به مسائل مربوط به بین فردی می پردازد و دیگری از نظر روانشناسی بررسی می کند که ما چطور باید با این قضیه کنار بیاییم و روحیه خود را در شرایط سخت حفظ کنیم.


نحوه دسترسی به آموزش چگونه است؟

امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید. این آموزش رایگان عرضه شده است و شما می توانید تمامی قسمت های همه چیز در مورد کرونا ویروس (منابع علمی) را به طور رایگان دانلود کنید

امتیاز کلی دوره

( ۴)

تعداد بررسی های ثبت شده : ۶

پروفایل
طلوع محمدی
امتیاز من به این دوره
کامل یا کامل نبودن

مطالب کمی نقص داشت و یا کامل نبود که به علت تکمیل شدن این موارد در جا ینادرست باعث میود مخاطب گمراه شود و در یکی دومورد هم که مطالب کمی دارای اشتباه بودند.


پروفایل
سید کمال آزادمنش
امتیاز من به این دوره
آموزش ویروس کرونا

صدای دلنشین خانم مصباح، همراه با نجابت و متانت و انتخاب موزیک مناسب، منجر به ایجاد انگیزه شنونده می شود. همچنین مطالب منطقی، سازمان یافته و علمی به نظر می رسندو در پی تلقین چیزی نیست و آموزنده است. متشکرم از همه دست اندر کاران سایت نازنین لیمو ناد و امیدوارم سالم و موفق باشید.


پروفایل
ریحانه حمایتکار
امتیاز من به این دوره
عالی

ممنون از این ویدیو های عالی


پروفایل
محمد حسین
امتیاز من به این دوره


پروفایل
زینب شاهدی
امتیاز من به این دوره


پروفایل
مجید مهاجری
امتیاز من به این دوره


بیشتر