logo campain

متخصص فتوگرامتری

رایگـــان
  • دسترسی دائمی به آموزش
  • امکان دانلود و پخش آنلاین
جزئیات آموزش

۶ درس در ۱ فصل

سطح متوسط
مدت زمان ۱۵۴ دقیقه
حجم ۷۸۲.۹۲ مگابایت

فصل ۱ نقشه برداری با پهپاد

۱

معرفی سیستم پهپاد فتوگرامتری

مشاهده رایگان
۲

انواع پرنده‌ها

۳

کاربردهای نقشه برداری با پهپاد

مشاهده رایگان
۴

اجزای دوربینهای تصویربرداری

۵

نقاط کنترل زمینی و طراحی خطوط پرواز

۶

محصولات سیستم پهپاد فتوگرامتری

توضیحات "دوره آموزش نقشه برداری با پهپاد" :

در این دوره رایگان اجزاء سیستم نقشه برداری با پهپاد، انواع و قیمت پهپاد نقشه برداری، خطای دوربین تصویربرداری، روش طراحی خطوط پرواز اتوماتیک را بررسی می کنیم.

همانطور که می دانید امروزه استفاده از پهپاد در نقشه برداری بسیار رایج شده است. به همین دلیل اگر یک دانشجو، کارمند، مدیر شرکت و یا کارفرما در حوزه نقشه برداری هستید، می بایست با تکنولوژی پهپاد فتوگرامتری به خوبی آشنا شوید.

دوره پایه نقشه برداری با پهپاد به شما دید وسیعی نسبت به سامانه پهپاد فتوگرامتری می دهد. در این دوره با اجزاء این سیستم، انواع پهپاد های نقشه برداری، قیمت پهپادهای نقشه برداری، خطای دوربین های تصویربرداری، روش های طراحی خطوط پرواز اتوماتیک و همچنین کاربردهای فتوگرامتری آشنا می شوید. علاوه بر این با محصولاتی نظیر ارتوفتو، ابرنقاط و DEM نیز آشنا خواهید شد.

توصیه می کنم اگر قصد ورود به این حوزه را دارید جهت جلوگیری از ضرر و زیان های مالی در موقع خرید پرنده، حتما این دوره را مشاهده نمایید.

با مشاهده این دوره یک دید کامل نسبت به سیستم پهپاد فتوگرامتری پیدا خواهید کرد. متوجه خواهید شد که چه پهپادی مناسب کار شماست، راه های کسب درآمد

پیش نیاز این دوره آموزشی چیست؟

کاربر می بایست با مقدمات نقشه برداری آشنا باشد.


اهداف دوره آموزش نقشه برداری با پهپاد چیست؟

با مشاهده این دوره یک دید کامل نسبت به سیستم پهپاد فتوگرامتری پیدا خواهید کرد. متوجه خواهید شد که چه پهپادی مناسب کار شماست، راه های کسب درآمد از این سیستم را خواهید آموخت و همچنین با محصولاتی نظیر ابرنقطه، ارتوفتو، مدل های رقومی ارتفاعی آشنا خواهید شد.


نحوه دسترسی به آموزش چگونه است؟

امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید. این آموزش رایگان عرضه شده است و شما می توانید تمامی قسمت های دوره آموزش نقشه برداری با پهپاد را به طور رایگان دانلود کنید

امتیاز کلی دوره

( ۵)

تعداد بررسی های ثبت شده : ۲

پروفایل
رضا تهماسبی
امتیاز من به این دوره
دوره آموزش نقشه برداری با پهپاد

عالی


پروفایل
امین ملکی
امتیاز من به این دوره


بیشتر