logo campain

آموزش نصب و فعال سازی گواهی SSL رایگان در سی پنل

دیجیتال مارکتینگ - سوشال مدیا

توضیحات "آموزش نصب و فعال سازی گواهی SSL رایگان در سی پنل" :

در این دوره آموزشی رایگان به شما نحوه نصب و فعال سازی گواهی SSL رایگان در هاست cpanel آموزش می دهیم تا بتوانید برای سایت وردپرسی ssl رایگان فعال کنید.

آموزش نصب و فعال سازی SSL رایگان بروی هاست در سی پنل سایت

يکي از آموزش‌ هايي که بيشتر کاربران به دنبال آن هستند اين است که چطور اقدام به نصب گواهي امنيتي SSL )SSL رایگان ) در هاست کنند تا از اين پس سايت با https در دسترس باشد و کاربران قادر باشند تا اطلاعات خودشون را در محيطي کاملا امن و کدگذاري شده رد و بدل کنند. گواهي اس اس ال – (SSL (Socket Secure Layer يک استاندارد براي کدگذاري کردن داده‌ هايي است که توسط کاربر و سايت در حال رد و بدل کردن مي باشد. بنابراين اطلاعاتي که در بستر ssl رد و بدل مي شوند به صورت کاملا کدگذاري شده بوده و حتي در صورت دسترسي نيز نمي توان آنها را بصورت اطلاعات معني دار داشت. استفاده از گواهینامه SSL میتونه از اونجایی مفید باشه که امنیت اطلاعات رو بالا ببریم، یکی از این نمونه ها که این روز ها در حال رخ دادن هستش بحث فیشینگ است که برخی برای سوء استفاده کردن از کاربران میان و داده های کارت اعتباری رو مورد سرقت قرار داده و در نهایت قادر خواهند بود تا با بدست آوردن اطلاعات کارت بانکی یک کاربر اقدام به سرقت موجودی کارت مورد نظر کنند.

بنابراین استفاد از SSL میتواند تا اطلاعاتمان را با قرار دادن در یک محیط امن از اینگونه سوء استفاده ها محافظت کند. پس اگر اقدام به تهییه SSL کرده اید و قصد دارید تا آن را بروی هاست خود فعال کنید تا انتها با ما همراه باشید، در این آموزش قصد دارم تا نحوه نصب و فعال سازی SSL بروی هاست در سی پنل را به شما آموزش دهم .

مزایای استفاده از SSL:

بهبود سئو سایت
امنیت سایت
جلب اعتماد کاربران
افزایش وفاداری کاربران
جذب خریداران بیشتر
افزایش فروش

"آموزش نصب و فعال سازی گواهی SSL رایگان در سی پنل" رایگان می باشد و می توانید این آموزش را به صورت رایگان دانلود کنید