logo campain

دیجیتال مارکتینگ - سوشال مدیا

توضیحات "آموزش ثبت مکان در گوگل مپ" :

در آموزش رایگان ثبت مکان در گوگل مپ به شما نحوه ثبت مکان کسب و کار خود در گوگل مپ با گوشی موبایل و یا کامپیوتر را آموزش می دهیم.

گوگل به منظور توسعه و رونق کسب و کارهاي مختلف در سراسر دنيا ابزارها و امکانات قابل توجهي در اختيار کاربران قرار داده است. بسياري از کسب و کارها از اين ابزارها به شکل هاي بهينه اي در جهت بهبود کسب و کارهاي مختلف استفاده مي کنند. يکي از مطرح ترين خدمات موجود که گوگل به کاربران ارائه کرده ثبت مکان در گوگل مپ است.

ثبت مکان در گوگل مپ يا Add place در نسخه موبايل و دسکتاپ، يکي از قابليت‌ها و امکانات بي‌شمار در نقشه گوگل است که در ادامه آن را توضيح خواهيم داد.

گوگل مپ بهترين و پراستفاده‌ترين اپليکيشن براي مسيريابي و يافتن موقعيت مکاني دقيق مکان‌هاي مختلف است. شايد شما هم دوست داشته باشيد موقعيت دقيق مکان مورد نظر خود را در اين نرم‌افزار جامع و کاربردي ثبت کنيد؛ اما با نحوه انجام آن آشنا نباشيد.

آموزش ثبت مکان در گوگل مپ

شايد جالب به نظر برسد که در زمانيکه به دنبال يک فروشگاه يا سرويس در گوگل هستيد، اگر موقعيت مکاني شما از طريق GPS گوشي هوشمند يا IP رايانه شما براي گوگل قابل تشخيص باشد، نتايج حاصل شده به طرز عجيبي نزديکترين فروشگاه هايي هستند که به لحاظ جغرافيايي با موقعيت مکاني شما فاصله کمي داشته باشند و به نوعي نزديکترين فروشگاه ها به شما نمايش داده مي شوند.

اضافه کردن مکان به گوگل ، اين امکان را به شما مي‌دهد که اگر نام شرکت، فروشگاه يا مغازه شما و همچنين خدمات شما در گوگل جستجو شود، در سمت راست نتايج جستجو، نقشه گوگل به همراه اطلاعات کسب و کار شما براي فرد جستجوگر به نمايش در آيد. علاوه بر اين آدرس شما در اپليکيشن و سايت Google Maps نيز به کاربران نمايش داده مي شود.

با استفاده از قابليت Add place گوگل مپ هم مي‌توانيد تجارت و کسب‌وکار خود را به بهتر به ديگران معرفي کنيد و هم ديگر لازم نيست آدرس و اطلاعات مکان مورد نظر خود را بارها و بارها به افراد مختلف بدهيد.

"آموزش ثبت مکان در گوگل مپ" رایگان می باشد و می توانید این آموزش را به صورت رایگان دانلود کنید