logo campain
همکاران : مدرس جیم کویک
۱۳۰۰۰۰ تومـــان
۱۱۷۰۰۰ تومـــان
فروش ویژه با ۱۰% تخفیف
کد تخفیف دارید؟
  • ضمــانــت بـازگــشــت وجــه
  • دسترسی دائمی به آموزش
  • پشتیبانی و ارتباط با مدرس
  • امکان دانلود و پخش آنلاین
جزئیات آموزش

۴ درس در ۱ فصل

سطح تمام سطوح
مدت زمان ۱۴۵ دقیقه
حجم ۶۰۸.۳۲ مگابایت

فصل ۱ عادت های اتمی جیمز کلیر

۱

بخش اول

مشاهده رایگان
۲

بخش دوم

۳

بخش سوم

۴

بخش چهارم

توضیحات "آموزش عادت های اتمی جیمز کلیر - دوبله فارسی" :

در این آموزش جیمز کلیر ابتدا از نحوه شناخت عادات خوب و بد میگوید و سپس برای رسیدن به موفقیت نحوه ایجاد عادت های خوب و دوری کردن از عادات بد را آموزش می دهد.

عادت‌های اتمی، عادت‎های کوچکی هستند که بخشی از یک سیستم بزرگ‎تر هستند. همان‌طور که اتم‌ها بلوک‌های مولکولی هستند، عادت‌های اتمی، بلوک‌های ساختن نتایج قابل توجه هستند. عادت‎ها مانند اتم‌های زندگی ما هستند. هر کدام از آن‎ها یک واحد اساسی است که به پیشرفت کلی شما کمک می‎کند. در ابتدا، این عادت ها و روال‌های کوچک به نظر بی‌اهمیت می‌رسند، اما خیلی زود روی هم قرار می‎گیرند و پیروزی‌های بزرگ‎تری را به وجود می‎آورند. این معنای عبارت عادت‌های اتمی است.


من ایده‌ی این دوره را یاد گرفتم، زیرا مجبور بودم با آن‎ها زندگی کنم. من باید عادت‌های کوچکی را در خودم به وجود می‎آوردم تا بتوانم از آسیب‌دیدگی‌ام ریکاوری کنم، در باشگاه قوی‌تر باشم، در زمین عملکرد سطح بالایی داشته باشم، نویسنده شوم، یک تجارت موفق داشه باشم و بتوانم یک انسان بالغ مسئولیت‌پذیر باشم. عادت‌های کوچک به من کمک کردند تا توانایی‎هایم را نشان دهم و از آن‎جایی که شما این دوره را انتخاب کرده‌اید، حدس می‌زنم که شما هم می‎خواهید توانایی‎هایی خودتان را نشان دهید. در سمینار پیش رو، من یک برنامه قدم به قدم را برای ایجاد عادت‌های بهتر- و نه عادت‌هایی برای چند روز یا چند هفته، بلکه برای تمام عمر- با شما در میان خواهم گذاشت.


 من علم چگونگی ایجاد و تغییر عادت‌ها را به روشی آسان برای درک و اجرا برای شما توضیح می‎دهم.  آن‎چه که من به شما ارائه می‎دهم، ترکیبی از بهترین ایده‌های افراد باهوش و هم‎چنین گیراترین کشفیات اخیر دانشمندان است. هدف من این است تا بتوانم بهترین ایده‎ها را پیدا کنم و آن‎ها را به شیوه‌ای عملی پیوند دهم.


مهم‎ترین بخش سمینار عادت های اتمی جیمز کلیر ، مدل چهار مرحله‎ای عادت‌ها- محرک، اشتیاق، پاسخ و پاداش- و چهار قانون تغییر رفتار است که از این مراحل تکامل می‌یابند. بینندگان با پیشینه روانشناختی، ممکن است برخی از این اصطلاحات را تشخیص دهند که برای اولین بار با عنوان «محرک، پاسخ، پاداش»  توسط بی‌اف اسکینر در دهه ۱۹۳۰ پیشنهاد شده بود و اخیراً با عنوان «محرک، روال، پاداش» در کتاب قدرت عادت نوشته چارلز دوهیگ مورد استفاده قرار گرفته است.


در حالی که شاید برخی از اصطلاحات سمینار عادت های اتمی جیمز کلیر برای‌تان آشنا باشند، اما اطمینان دارم که جزئیات و کاربرد چهار قانون تغییر رفتار، راهی جدید برای فکر کردن درباره عادت‎های شما را فراهم می‎کند. رفتار انسان همیشه در حال تغییر است: وضعیت به وضعیت، لحظه به لحظه، ثانیه به ثانیه. اما این دوره در مورد آن‎چه است که تغییر نمی‎کند. این مربوط به مبانی رفتار انسان است. اصول پایداری که می‎توانید برای سال‎ها به آن‎ها تکیه کنید. ایده‎هایی که می‎توانید با آن‎ها تجارت، خانواده و زندگی را بسازید. نمی‎توان گفت یک روش درست برای ایجاد عادت‌های بهتر وجود دارد، اما این دوره بهترین روشی را توصیف می‎کند که من می‏شناسم؛ رویکردی بدون در نظر گرفتن این‏که از کجا شروع کرده‌اید و یا این‏که می‎خواهید چه چیزی را تغییر دهید.


استراتژی‌هایی که در این سمینار جیمز کلیر توضیح داده‎ام، برای تمام افرادی مفید است که به دنبال یک سیستم گام به گام برای بهبود زندگی‌شان هستند، خواه اهداف شما روی سلامت، پول، بهره‌وری، روابط و یا همه این موارد متمرکز باشند. تا زمانی که با رفتار انسان سر و کار داشته باشیم، این سمینار راهنمای شما خواهد بود.

اهداف آموزش عادت های اتمی جیمز کلیر - دوبله فارسی چیست؟

 10 چیزی که از سمینار عادات اتمی جیمز کلیر یاد می گیرید:

   1. سیستمی طراحی کنیم که هر روز ۱ درصد بهتر شویم.

   2. عادت های بد را بشکنیم و به عادت های خوب بچسبیم!

   3. از اشتباهاتی اجتناب کنیم که اغلب افراد، موقع تغییر عادات شان مرتکب می شوند.

   4. بر نبودِ انگیزه و اراده غلبه کنیم.

   5. هویت قوی تری را توسعه دهیم و به خودمان اعتقاد داشته باشیم.

   6. برای عادت های جدید وقت بگذاریم (حتی وقتی زندگی با ما سر ناسازگاری دارد).

   7. محیط مان را طوری طراحی کنیم که در آن موفقیت آسان تر باشد.

   8. تغییرات کوچک و ساده ای ایجاد کنیم که نتایج بزرگی به همراه دارند.

   9. چطور وقتی در مسیر اشتباهی قرار می گیریم، مجددا به مسیر درست بر گردیم.

   10. مهم تر از همه، چگونه این ایده ها را در کار و زندگی مان به اجرا در آوریم.

چگونه کیفیت آموزش تضمین می شود؟

قبل از شرکت در دوره آموزشی شما می توانید پیش نمایش و ۱ قسمت آموزشی از ۴ قسمت را رایگان مشاهده کنید.(آموزش هایی که در سمت راست آن ها قفل باز است قبل از خرید و ورود در آموزش قابل مشاهده است)

با اطمینان دوره آموزشی "آموزش عادت های اتمی جیمز کلیر - دوبله فارسی" را بخرید در صورتی که این آموزش مطابق با اطلاعات آن نبود و شما از خرید راضی نبودید، بازگشت وجه به طور انجام می شود.

امکان سوال از مدرس وجود دارد؟

امکان سوال از مدرس در بخش گفتگو ها مهیا است همچنین در صفحه پروفایل مدرسین شبکه های اجتماعی آنها جهت تعامل قرار دارد.

نحوه دسترسی به آموزش چگونه است؟

امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید.

امتیاز کلی دوره

( ۵)

تعداد بررسی های ثبت شده : ۵

پروفایل
علی اکبر باطانی
امتیاز من به این دوره


پروفایل
مسعود نیکونژاد
امتیاز من به این دوره


پروفایل
hossein ma
امتیاز من به این دوره
کاربردی است.

با تشکر


پروفایل
نوید حجتی زاده
امتیاز من به این دوره
ممنون از محتوا و استاد خوب این آموزش

عالی


پروفایل
پرویز نیک محمدی
امتیاز من به این دوره
چرت

واقعا دوبله این مجموعه افتضاحه من راضی نیستم یه نفر انگلیسی حرف میزنه یه نفر فارسی جواب میده.


بیشتر