logo campain

سمینار چگونه سرعت یادگیری خود را دو برابر کنیم جیم کویک - دوبله فارسی

۵۵۰۰۰ تومـــان
۴۹۵۰۰ تومـــان
فروش ویژه با ۱۰% تخفیف
کد تخفیف دارید؟
  • ضمــانــت بـازگــشــت وجــه
  • دسترسی دائمی به آموزش
  • پشتیبانی و ارتباط با مدرس
  • امکان دانلود و پخش آنلاین
جزئیات آموزش

۱ درس در ۱ فصل

سطح تمام سطوح
مدت زمان ۴۴ دقیقه
حجم ۲۲۶.۷۹ مگابایت

فصل ۱ سمینار چگونه سرعت یادگیری خود را افزایش دهیم؟

۱

سرعت یادگیریت رو 2 برابر کن

توضیحات "سمینار چگونه سرعت یادگیری خود را دو برابر کنیم جیم کویک - دوبله فارسی" :

در سمینار چگونه سرعت یادگیری خود را افزایش دهیم، جیم کویک در 40 دقیقه به ما یاد می دهد که چگونه با انجام تمرین و تکنیک ها سرعت یادگیری خود را دو برابر کنیم.

سریع خواندن می‌تواند میزان درک را افزایش دهد


سریع خواندن، راز افزایش درک مطالعه است. این واقعیت شاید کمی غیرمنتظره به نظر برسد اما خواندن یک مثال فهم این موضوع را راحت‌تر می‌کند. زمانی که در حالی رانندگی با سرعت آهسته هستید، به اصل رانندگی توجه نخواهید کرد. ممکن است در این میان با شخصی که کنارتان نشسته صحبت کنید، قهوه بنوشید یا با تلفن صحبت کنید. حال مسابقات رانندگی را در نظر بگیرید، راننده‌هایی که در مسابقات رانندگی شرکت می‌کنند تمام توجه و حواس خود را روی رانندگی و جاده می‌گذارند. این موضوع در مورد کتاب خواندن نیز صادق است. هرقدر سریع‌تر کتاب بخوانید، متمرکزتر باقی خواهید ماند.


مغز انسان ابر کامپیوتری است که در آن واحد می‌تواند روی بیشتر از یک موضوع کار کند. بنابراین زمانی که تنها به انجام یک کار مشغول شود، روی موضوعات سرگرم‌کننده متمرکز می‌شود یا خوابش می‌برد. تکرار کردن کلمات در مغز و با صدای بلند، یکی دیگر از کارهایی است که باعث پایین آمدن سرعت خواندن می‌شود.جیم کویک


این یعنی سرعت خواندن شما به اندازه‌ی سرعت صحبت کردن محدود می‌شود. فراموش نکنید که سرعت خواندن تنها به سرعت فکر کردن هر شخص وابسته است. زمانی که از تکرار کردن کلمات با صدای بلند در مغز جلوگیری شود، سرعت خواندن بالاتر رفته و میزان درک نیز افزایش پیدا خواهد کرد. کویک می‌گوید: «برای آنکه موضوعات بیشتری را به یاد بیاورید باید سریع‌تر بخوانید. سرعت برابر با تمرکز است. تمرکز برابر با درک است و درک صحیح نهایتا منجر به حفظ کردن می‌شود.» سمینار سرعت یادگیری

تمرین سه مرحله‌ای برای به خاطر آوردن اسامی


جیم کویک برای به یاد آوردن اسامی از تکنیک M-O-M استفاده می‌کند. M اول از ابتدای کلمه‌ی Motivation به معنای انگیزه گرفته شده است.


تصور کنید در یک کنفرانس شرکت کرده‌اید و با وجود گرفتن کارت ویزیت اشخاص باز هم انگیزه‌ای برای به یاد آوردن نام آن‌ها ندارید. در همین حال اگر شخصی یک میلیون دلار در ازای گفتن نام اشخاص به شما پیشنهاد دهد، مغزتان مانند یک کامپیوتر به کار خواهد افتاد. این موضوع هیچ ارتباطی با توانایی‌های بالقوه‌ی ما ندارد بلکه به انگیزه‌ها مربوط می‌شود.


اگر می‌خواهید چیزی را به خاطر بسپارید اول از همه انگیزه‌ی این کار را پیدا کنید. O از ابتدای کلمه‌ی observation به معنای مشاهدات گرفته شده است. باز هم به خاطر داشته باشید که بعد از فراموش کردن نام یک شخص نباید حافظه‌تان را مقصر بدانید. بهترین راه برای تمرکز کردن، گوش کردن است. M آخر از ابتدای کلمه‌ی Mechanics به معنای مکانیک گرفته است و دو مرحله‌ی قبل را در کنار هم قرار می‌دهد. انگیزه و مشاهده اول قرار گرفته‌اند زیرا نیمی از موفقیت شما به روان‌شناسی بستگی دارد.جیم کویک


دفعه‌ی بعد که در یک کنفرانس شرکت کردید از همین تکنیک برای به یاد آوردن اسامی افراد حاضر استفاده کنید. شاید جایزه‌ی یک میلیون دلاری در انتظارتان نباشد اما مطمئن باشید که با انجام این کار روی سایر حاضرین تأثیر مثبتی خواهید گذاشت. سمینار جیم کویک

جیم کویک کیست ؟


جیم کویک (Jim Kwik) بنیان‌گذار شرکتی با همین نام است و به مردم کمک می‌کند عملکرد حافظه‌ی خود را بهبود دهند. افزایش سرعت یادگیری او در پنج سالگی دچار آسیب تروماتیک مغزی شده و بعد از این حادثه در به خاطر آوردن نام همکلاسی‌هایش با مشکل مواجه شد. برای کویک سال‌ها زمان برد تا بتواند عملکرد آهسته‌ی مغز خود را بهبود دهد. درست در زمانی که نزدیک بود به دلیل همین مشکل از دانشگاه اخراج شود، خواندن جمله‌ای از آلبرت اینشتین (Albert Einstein) که در پشت یک لیوان نوشته شده بود زندگی او را برای همیشه تغییر داد. پشت لیوان نوشته شده بود: «مشکلات قابل توجهی که داریم با همان طرز تفکری که هنگام به وجود آوردنشان داشته‌ایم، حل نخواهند شد.» او بعد از خواندن این جمله متوجه شد که باید عملکرد آهسته‌ی مغزش را تسریع کند. همچنین این جرقه را در ذهنش روشن کرد که می‌تواند به دیگران نیز در انجام چنین کاری کمک کند تا بتوانند در دنیایی که اطلاعات با سرعت نور تغییر می‌کنند عملکرد بهتری داشته باشند و افزایش سرعت یادگیری.

اهداف سمینار چگونه سرعت یادگیری خود را دو برابر کنیم جیم کویک - دوبله فارسی چیست؟

جیم کویک از متخصصان حوزه افزایش بهره وری و تمرکز  به ما یاد میدهد تا با ایجاد چند عادت ساده، سطح تمرکز و سرعت یادگیری خود را به صورت قابل توجهی بالا ببریم.

چگونه کیفیت آموزش تضمین می شود؟

با اطمینان دوره آموزشی "سمینار چگونه سرعت یادگیری خود را دو برابر کنیم جیم کویک - دوبله فارسی" را بخرید در صورتی که این آموزش مطابق با اطلاعات آن نبود و شما از خرید راضی نبودید، بازگشت وجه به طور انجام می شود.

امکان سوال از مدرس وجود دارد؟

امکان سوال از مدرس در بخش گفتگو ها مهیا است همچنین در صفحه پروفایل مدرسین شبکه های اجتماعی آنها جهت تعامل قرار دارد.

نحوه دسترسی به آموزش چگونه است؟

امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید.

امتیاز کلی دوره

( ۵)

تعداد بررسی های ثبت شده : ۳

پروفایل
سینا شیردل
امتیاز من به این دوره


پروفایل
raad
امتیاز من به این دوره

با تشکر


پروفایل
گروه آموزشی عرفان
امتیاز من به این دوره


بیشتر