logo campain

آموزش ایچیموکو ویژه ناشنوایان برای تحلیل تکنیکال - رایگان

تحلیل بازارهای مالی

رایگـــان
  • دسترسی دائمی به آموزش
  • امکان دانلود و پخش آنلاین
جزئیات آموزش

۴ درس در ۱ فصل

سطح پیشرفته
مدت زمان ۱۷۶ دقیقه
حجم ۳۴۷.۶۳ مگابایت

فصل ۱ آموزش ایچیموکو

۱

آموزش ایچیموکو - 1

مشاهده رایگان
۲

آموزش ایچیموکو - 2

۳

آموزش ایچیموکو - 3

۴

آموزش ایچیموکو - 4

توضیحات "آموزش ایچیموکو ویژه ناشنوایان برای تحلیل تکنیکال - رایگان" :

در این دوره ویدیویی که برای ناشنوایان تهیه شده است. ایچیموکو و کار با اندیکاتور ایچیموکو را خواهید آموخت تا تحلیل تکنیکال حرفه ای در بازارهای مالی داشته باشید.

با توجه به استقبال مردم از بازار بورس، همچنین ناشنوایان عزیز بر آن شدیم تا دوره ایچیموکو را برای ناشنوایان عزیز تهیه کنیم تا این قشر از جامعه نیز بتوانند به صورت حرفه ای در بازار بورس فعالیت کنند.

آموزش ایچیموکو یکی از آموزش های مهم برای انجام تحلیل های تکنیکال در بازارهای مالی است. ایچیموکو یک سبک تحلیل ژاپنی است که گذشته، حال و آینده سهم را در کنار یک دیگر قرار می‌دهد. یکی از مهم ترین مزیت های سبک ایچیموکو افزایش سرعت تحلیل ها است .

با کمک این سبک تحلیلی علاوه بر افزایش سرعت تحلیلتان می‌توانید، سیگنال های شفاف و قدرتمندی را بگیرید. هدف از استفاده این سیستم این است که در یک نگاه بتوانید متوجه قدرت، تمایل، اندازه حرکت روند بشوید. سیستم ایچیموکو می تواند به تنهایی نیازهای یک تریدر را برطرف می‌کند.

آنچه در این دوره ارائه می شود.
تعیین روند قیمت در یک نگاه:
بررسی چارت های مختلف در بازارهای مالی برای تحلیل‌گران اغلب خسته کننده است، ایچیموکو می‌تواند به شما کمک کند چارت هایی که ارزش بررسی بیشتری دارند را در یک نگاه مشخص کنید و دیگر وقت خود را برای مواردی که ارزشمند نیستند تلف نکنید.
مخشص کردن نواحی حمایت و مقاومت:
در سبک تکنیکال یکی از بحث های داغ این بوده است که چگونه حمایت و مقاومت هارا مشخص کنید و برای اغلب تازه کاران معمولا این کار با خطا انجام می‌شود، در ایچیموکو شما به راحتی قادر خواهید بود این سطوح را با کیفیت بسیار بالا مشخص کنید.
نحوه راه اندازی:
نحوه اجرا این اندیکاتور در پلتفرم های TradingView و MetaTrader علاوه بر این نحوه تنظیمات خود ایچیموکو.
مشخص کردن حد ضرر:
تحلیل‌گران تکنیکال برای مشخص کردن حد ضرر مشقت فراوانی می‌کشند و بارها رخ می‌دهد که بازار حد ضرر شما را می‌زند و سپس رشد می‌کند، در سبک ایچیموکو دیگر با این مشکل رو‌ به رو نخواهید بود و به راحتی می‌توانید حدضرر های ایده آل تعیین کنید.
سیگنال گرفتن:
این سبک معاملاتی با وجود سیگنال های مختلف شما را از سردرگمی برای نقاط ورود و خروج به بازار درمی آورد و کاملا واضح و مشخص می‌شود که چه زمانی باید وارد شوید و در کجا خارج شوید تا بازدهی خوبی از بازار داشته باشید.
بالا بردن سرعت تحلیل:
اگر بخواهید نگاهی گذرا به چندین سهم یا ارز داشته باشید طبیعتا برای بررسی هر کدام حداقل ۳۰دقیقه وقت می‌گذارید، با استفاده از این اندیکاتور به راحتی متوجه خواهید شد که کدام سهم ها و ارزها ارزش وقت گذاشتن و تحلیل بیشتر دارند تا بتوانید روی بهترین ها متمرکز شوید.

پیش نیاز این دوره آموزشی چیست؟

سبک تحلیلی ایچیموکو چون از سبک‌های تحلیلی پیشرفته به شمار‌ می‌رود برای آموزش نیاز به دانش تکنیکال مقدماتی خواهید داشت، از این لینک می توانید آموزش رایگان بورس برای ناشنوایان - دوره تابلو خوانی را مشاهده کنید.

اهداف آموزش ایچیموکو ویژه ناشنوایان برای تحلیل تکنیکال - رایگان چیست؟

بعد از گذراندن این دوره قادر خواهید بود در بازارهای مالی حرفه‌ای تر فعالیت کنید.

نحوه دسترسی به آموزش چگونه است؟

امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید. این آموزش رایگان عرضه شده است و شما می توانید تمامی قسمت های آموزش ایچیموکو ویژه ناشنوایان برای تحلیل تکنیکال - رایگان را به طور رایگان دانلود کنید

امتیاز کلی دوره

( ۵)

تعداد بررسی های ثبت شده : ۲

پروفایل
حسین مجد
امتیاز من به این دوره
حسین

خیلی عالیه


پروفایل
عباسعلی مهاجر
امتیاز من به این دوره


بیشتر