logo campain

زبان سی شارپ و تکنو لوژی های تحت پشتیبانی مایکروسافت

۹۲۰۰۰۰ تومـــان
۵۵۲۰۰۰ تومـــان
خریـد با ۴۰% تخفیف ویژه
تنها برای ۱ نفر
کد تخفیف دارید؟
  • ضمــانــت بـازگــشــت وجــه
  • دسترسی دائمی به آموزش
  • پشتیبانی و ارتباط با مدرس
  • امکان دانلود و پخش آنلاین
جزئیات آموزش

۷۸ درس در ۸ فصل

سطح پیشرفته
مدت زمان ۲۸۸۶ دقیقه
حجم ۵۷۶۴.۳۱ مگابایت

فصل ۱ ساخت فرم های عضویت و لاگین

۱

ایجاد پروژه

مشاهده رایگان

ایجاد پروژه کل تمپلیت ها ی استفاده شده در فایل ضمیمه این درس می باشد.

۲

ساخت مدل برای کاربر

ساخت مدل برای کاربر

۳

ایجاد مایگریشن

۴

ثبت نام کاربران قسمت اول

۵

ثبت نام کاربران قسمت دوم

۶

فرم لاگین

۷

ارسال کدفعال سازی به کاربران

۸

احراز هویت کاربران

۹

ارسال ایمیل فعال سازی

۱۰

فراموشی کلمه عبور

۱۱

بازیابی کلمه عبور

فصل ۲ ایجاد پنل خصوصی برای کاربری

فصل ۳ پیاده سازی قالب ادمین

فصل ۴ نقش ها و دسترسی ها

فصل ۵ پیاده سازی دوره ها و محصولات برای وب سایت

فصل ۶ پیاده سازی بخش مقالات وب سایت

فصل ۷ پیاده سازی سایر امکانات و بخش های لازم برای یک وب سایت

فصل ۸ مبحث مهاجرت وآپدیت Asp.NetCore به نسخه های بالاتر

توضیحات "آموزش ASP.NET Core پیشرفته | پروژه محور ساخت سایت آموزشی" :

پکیج آموزش Asp.Net Core شامل 48 ساعت فیلم آموزشی پیشرفته می باشد، در آموزش Asp.Net Core پروژه محور یک سایت آموزشی به طور کامل برنامه نویسی و پابلیش می شود.

asp.net core يکی از بهترين گزينه های موجود برای طراحی اپلیکیشن های تحت وب و وب سایت ها و ... می باشد. اين تکنولوژی در سال 2014 توسط مایکروسافت ارائه شد و طی اين چند سال برای توليد اپليکيشن های بزرگ و وب سايت ها به پيشرفت لازم رسيده است، حتی شما می توانيد Web Applicationهای توليد شده توسط ASP.NET Core را بر روی لینوکس هم اجرا کنيد. 

در دوره آموزش Asp.Net Core پروژه محور از صفر تا صد يک  وب سایت آموزشی را به همراه شما عزيزان شروع می کنيم و در نهايت با publish بر روی سرور به پايان می بريم. دوره بر روی پياده سازی يک وب سايت آموزشی پيش خواهد رفت تا پس از اتمام دوره شما عزيزان نيز بتوانيد وب سايت شخصی خودتان را داشته باشيد. از طرفی با يادگيری تمام مباحث اين پکیج آموزشی، می توانيد در بازار کار بسيار بزرگ و گسترده Net. در ايران به راحتی و با حقوق بالا استخدام شده و يا به صورت فريلنسری پروژه بگيريد و به درآمدهای بسيار بالايی دست پيدا کنيد.

همانطور که می دانيد تکنولوژی ها و فريم ورک های برنامه نويسی هر روز در حال گسترش هستند و net core. نيز از اين بايت مستثنا نيست، لذا ما با تجميع  تمام مباحث و استفاده از آخرين امکانات اين هسته پر قدرت،  در اين دوره، کاری کرديم که شما عزيزان از تهيه دورهای انفرادی و غير کاربردی بی نياز شويد. همچنين اين دوره پشتيانی کامل دارد و مباحث جديد هم به آن اضافه و آپديت می شود و پس از شرکت در دوره به آن ها دسترسی خواهيد داشت.

به طور خلاصه اگر بخواهیم يک  دموس کلي از دوره آموزش Asp.Net Core پروژه محور به شما عزيزان بدهیم:

* مبحث امنیت (احراز هویت)
يکی از مباحث مهم در توليد هر نرم افزاری در دنيای امروز بحث امنيت نرم افزار می باشد. گسترش و پيشرفت  هک و بد افزارها در حال حاضر بر هيچ کس پوشيده نيست لذا نرم افزاری که از امنيت سطح پايينی برخوردار باشد بايد گفت سقوط آن حتمی است. لذا ما با توجه به حساسيت اين بحث مهم در توليد نرم افزار، سعی کرديم با استفاده از امکانات NetCore. امنيت اين  پروژه را به بهترين شکل تامين کرده و اين مدل از Security را به دانشجويان اين دوره آموزش دهيم. ما تلاش  کرديم بحث امنيت را در 2 سطح کاربری و گروه کاربران (يا همان Role کاربر) آموزش دهيم و دسترسی های را بر اساس آنچه که خودمان در پروژه تعيين می کنيم به کاربران بدهيم.

در اين پکیج آموزشی، امنيت کاربران به 2 شکل Role Based و Claim Based آموزش داده شده و از Token رمزنگاری شده برای احراز هويت کاربران استفاده می کنيم. تمام اين کنترل‌ های امنيتی از داخل پنل مديريت کاربران قابل تعيين است.

* مبحث Entity FreamWork Core 
EntityFramework Core يک ORM چند سکويی (Cross Platform) است که به ما اين امکان را می دهد که بتوانيم با بانک های اطلاعاتی مختلف مثل SQL Server از طريق اشياء NET. کار کنيم.

- اما مزيت های EntityFramework Core:

  1. آسان کردن تغيير بانک اطلاعاتی

وقتی شما با يک بانک اطلاعاتی مثل SQL Server کار می کنيد و بعد از گذشت يک مدت می خواهيد بانک اطلاعاتیتان را از SQL Server به مثلا SQLight تغيير بديد Entity Framework Core اين کار را برای ما به راحتی انجام می دهد.

  2. کوئری نويسی با استفاده از LINQ

با بهره گيری از Entity Framework می توانيم با استفاده از LINQ کوئری نويسی انجام دهيم. و با کوئری نويسی از طريق LINQ خطر حمله SQL Injection را تقريبا به صفر برسانيم.

  3. OpenSource بودن

از ديگر مزايای EntityFrameworkCore می توانيم به Open sourse بودن يا مجانی بودن آن اشاره کنيم و نسخه EF Core در GitHup قابل دسترسی است و همين ويژگی Open Sourse يا مجانی بودن يکی از تفاوت های Entity Framework Core با Entity Framework 6 است.

  4. چند سکويی بودن

يکی ديگر از مزيت های Entity Framework Core اين است که چند سکويی است و قابليت اجرا روی سيستم عامل های مختلف مثل Mac و Linux را داراست.

  5. پشتيبانی از اکثر بانک های اطلاعاتی

Entity Framework Core از بانک های اطلاعاتی بيشتری پشتيبانی می کند و در نسخه Entity Framework Core پشتيبانی از بانک های اطلاعاتی NoSql هم افزوده شده است.   

با ياديگيری اين پکيج آموزشی شما عزيزان خواهيد آموخت که Entity Framework چيست؟ و با دو روش Code First و Database First در Entity Framework Core آشنا خواهيد شد.

* استفاده از آخرين امکانات و پتانسيل های Net Core.
مثل بحث Razor Page و view Component و partial ها

خوب همانطور که می دانيد استفاده از Net Core. به ما امکانات بسيار زيادی مثل موارد فوق ميدهد تا بتوانيم در مواقع مختلف امکانات متفاوتی را استفاده نماييم:

  1. Razor Page

ASP Core تلاش زيادی می کند تا استفاده از Razor Pages را بجای MVC جا بندازد. الگوی MVC سال ها از محبوبترين روش های پياده سازی سايت بوده است اما اشکالاتی هم دارد. در الگوی MVC هميشه نياز به کنترلر داريد. حتی وقتی می خواهيد يک صفحه ی ساده "ارتباط با ما" نمايش دهيد بايد کنترلر و اکشن داشته باشيد. همچنين مدل و ويو و کنترلر در فولدرهای مجزا نگه داری می شوند و مديريت کردن پروژه در دراز مدت سخت مي شود. اگر بخواهيد يک کنترلر را به همراه مدل و ويوهايش به يک پروژه ی ديگر منتقل کنيد با دردسرهای زيادی روبرو هستيد.

در Razor Pages ديگر کنترلر نداريم و اکشن ها می توانند درون فايل ويو يا در يک فايل همنام ويو (مانند کلاس های Win Form) قرار گيرند. در الگوی MVC در واقع Controller اهميت ندارد بلکه اکشن های درون کنترلر هستند که درخواست ها را مديريت می کنند. اين دقيقا بخشی است که Razor Pages روی آن تاکيد دارد. اما استفاده ما در اين پروژه از Razor page :ما در اين پروژه تمامی قسمت Admin ها را توسط RazorPage پياده سازی کرديم تا شما عزيزان کاملا با کار کردن اين روش آشنا شويد.

  2. View Component

View Component ها در ASP.NET MVC 6، كامپوننت هايی هستند كه قابليت استفاده مجدد را دارند و به عنوان جايگزين برای Partial View ها و Child Action ها در نسخه های قبلی ASP.NET MVC در نظر گرفته شده اند. در ASP.NET Core 1.0، چند ويژگی جديد از جمله View Component معرفی شده بود. يک View Component شبيه partial view ها می باشد اما در مقايسه با آن ها قدرتمندتر می باشند. يک كاربرد اصلی View Component، رندر كردن یک تكه به جای كل response می باشد. اين برای Render كردن View به همراه داده ها می تواند مورد استفاده قرار گيرد. اما استفاده ما در اين پروژه از View Component:ما در اين پروژه تمامی قسمت منوها و گروه ها را توسط View Component برای شما عزيزان پياده سازی کرديم.

  3. PartialView  

يک فايل Razor با پسوند .cshtml است که همانند View ها، قابليت Render کردن HTML و کدهای C# را دارد و درون يک View ديگر صدا زده می شود. از Partial View در برنامه های MVC و همچنين Razor Pages استفاده می شود. چه زمانی از Partial View استفاده کنيم:

Partial View ها راه حل های مناسبی برای موارد زير هستند:

• شکستن View ها با کدهای HTML زياد به تکه هاط کوچک تر
 o Partial View اين امکان را به ما می دهد که در يک View بزرگ با کدهای HTML پيچيده که هرکدام منطق کاری خودشان را دارند، هر يک از اين قطعه کد ها را به قسمت های کوچکتری بشکنيم. بنابراين View اصلی تنها به Partial View ها Reference خواهد داشت و بهتر می توان آن را مديريت کرد.

• کاهش تکرار کدهای رايج بين بخش های مختلف برنامه درون View ها
o Partial View کمک مd کند تا کدهاd HTML تکرارd که بين View هاd گوناگون استفاده شده اند را در يک نقطه مديريت کنيم و هرگاه که آن ها را تغيير داديم، نتيجه View ها نيز تاثير بگيرند. با اين کار، تکرار در سرتاسر برنامه کاهش پيدا مd کند.

اما استفاده ما در اين پروژه از Razor page:

ما در اين پروژه  قسمت هاd Layout و style و ForgotPasswor را توسط Partial View  پياده سازd کرديم تا از اين امکانات پرکاربرد و پراستفاده آن شما عزيزان بهره مند شويد و اين مبحث را بياموزيد.

* مبحث Model View Controller 
MVC يک نوع از framework در asp.net می باشد که برای هر گونه نرم افزار تحت وب ميتوان از آن استفاده نمود. همچنين از اين معماری میتوانيد برای بهبود امنيت، Session و ساير مديريت نرم افزار استفاده کرد. بسياری از توسعه دهندگان وب در ايجاد نرم افزار خود چندين هدف های مشترک را دنبال می کنند، از قبيل: طراحی قالب، تست و خطايابی، قابل پشتيبانی بودن نرم افزار، ساختار مرتب و ....

Model: که معرف بخش نرم افزاری می باشد و با اطلاعات سر و کار دارد. 
View: معرف رابط کاربری می باشد و اطلاعات را در مرورگر توسط بخش Controller نمايش ميدهد.
Controller:  شامل کلاس هايی برای دريافت درخواست های سمت کاربر میباشد.

امروزه اهميت استفاده از اين الگوی محبوب در Net. بر هيچ کسی پوشيده نيست لذا ما با اطلاع از اين موضوع و سطح علاقمندی بسياری از علاقمندان به اين الگو، سعی کرديم تا هسته اصلی پروژه خود را بر اين معماری دوست داشتنی و پرکاربرد قرار دهيم تا هم توانسته باشيم از قدرت اين امکان مهم استفاده کرده باشيم  و هم برای شما عزيران اين موضوع مهم و پرکاربرد را پوشش دهيم.

* امکانات پروژه نهايی دوره: 
همانطور که قبلا هم گفتيم، اين دوره کاملا کاربردی و پروژه محور است و پس از فراگيری اين دوره، شما اگر بخواهيد همين وب سايت يا وب سايتی شبيه به اين  را برای کارفرما و يا اشخاص حقيقی و يا حقوقی پياده سازی کنيد ارزشی معادل 13/000/000 تومان  يا بيشتر را خواهد  داشت.

در زير به  شرح برخی از امکاناتی که در اين پروژه  برای شما عزيزان پياده سازی کرديم خواهيم پرداخت:

• Login
• ثبت نام در وب سايت
• تغيير مشخصات حساب کاربری
• نمايش همه محصولات و ايجاد فيلترينگ و دسته بندی براي يافتن محصول مورد نظر کاربر
• ايجاد گروه وزير گروه برای منوی وب سايت به صورت کاملا دايناميک
• نحوه نمايش محبوب ترين محصولات
• نحوه نمايش پرفروش ترين محصولات
• ايجاد کردن دوره جديد برای آموزش جدید
• نمايش کل دوره های آموزشی وب سايت
• مديريت نقش ها
• ايجاد بلاگ ها و مقالات در وب سايت
• نمايش ليست کاربران عضو شده در خبرنامه
• ويرايش کردن مقالات ايجاد شده
• نمايش پيام های کاربران در قسمت تماس با ما
• نمايش و قرار دادن لينک های دانلود دوره آموزشی
• پياده سازی قسمت نظرات کاربران برای هر دوره آموزشی
• استفاده از درگاه پرداخت آنلاين زرين پال
• صدور فاکتور برای هر خريد  و نمايش آن در قسمت داشبورد کاربر
• افزودن تخفيف ها در مناسبت های مختلف تقويمی برای محصولات وب سايت
• و ...

به طور کلی، اين دوره باعث می شود تا به طور کامل با اين تکنولوژی و ساير تکنولوژی های موازی که در اين پکيج به صورت کامل، به آن ها پرداختيم آشنا شويد و به تمامی تکنيک های پياده سازی يک برنامه تحت وب آشنا شويد و ابتکار عمل را در گرفتن پروژه بعدی و نحوه استارت يک برنامه تا به اتمام رساندن  آن را خودتان انجام دهيد.

در واقع شما در اين دوره آموزشی، هم نحوه کار با Asp.net Core را ياد خواهيد گرفت و هم تا آخر آموزش اين دوره، وب سايت شخصی خودتان  را خواهيد داشت که هم می توانيد به عنوان محصول نهايی برای خودتان در نظر بگيريد و هم می توانيد به عنوان يک محصول کامل و آماده آن را به فروش برسانيد.

پیش نیاز این دوره آموزشی چیست؟

آشنایی مقدماتی با Html, css, Bootstrap و زبان #C

اهداف آموزش ASP.NET Core پیشرفته | پروژه محور ساخت سایت آموزشی چیست؟

هدف از برگزاری این دوره این است که شما کاربران عزیز بتوانید با Asp.net Core پروژه های  مختلفی  را طراحی و کدنویسی کنید و یاد بگیرید که چگونه با استفاده از این تکنولوژی، وب سایت های مختلفی را به تنهایی پیاده سازی کنید. این بسته شامل انبوهی از ویژگی ها و امکاناتی است که با فراگیری آن ها، می توانید هر پروژه نرم افزاری را به راحتی طراحی و پیاده سازی کنید و یا از آن ها در پروژه های فعلی خود استفاده کنید.

این دوره برای چه کسانی مفید است؟

اگر با چارچوب دات نت و به طور کلی با تکنولوژی های تحت پشتیبانی مایکروسافت کار می کنید و قصد دارید با آخرین پیشرفت های تکنولوژی مایکروسافت آشنا شوید و به روز باشید پس پیشنهاد می کنیم با تهیه این دوره به این موضوع جامعه عمل بپوشانید.

از چه ابزار ها و نرم افزار هایی در این دوره استفاده می شود؟

Sql Server 2016,visual  Studio 2017

نکته:  Sql Server 2012 هم قابل استفاده میباشد.

چگونه کیفیت آموزش تضمین می شود؟

قبل از شرکت در دوره آموزشی شما می توانید پیش نمایش و ۳ قسمت آموزشی از ۷۸ قسمت را رایگان مشاهده کنید.(آموزش هایی که در سمت راست آن ها قفل باز است قبل از خرید و ورود در آموزش قابل مشاهده است)

با اطمینان دوره آموزشی "آموزش ASP.NET Core پیشرفته | پروژه محور ساخت سایت آموزشی" را بخرید در صورتی که این آموزش مطابق با اطلاعات آن نبود و شما از خرید راضی نبودید، بازگشت وجه به طور انجام می شود.

امکان سوال از مدرس وجود دارد؟

امکان سوال از مدرس در بخش گفتگو ها مهیا است همچنین در صفحه پروفایل مدرسین شبکه های اجتماعی آنها جهت تعامل قرار دارد.

نحوه دسترسی به آموزش چگونه است؟

امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید.

امتیاز کلی دوره

( ۴.۷۷)

تعداد بررسی های ثبت شده : ۱۳

پروفایل
دانیال هستم
امتیاز من به این دوره
تشکر بابت آموزش

سلام استاد خوبین ، ممنون بابت آموزش ، کاشکه یک سری امکانات جدید رو هم اضافه بکردین استاد


پروفایل
fereshteh
امتیاز من به این دوره
بیان آموزش بر اساس نیاز مخاطب دوره عالی

سلام استاد واقعا ممنونم . من یک دوره دیگه در یک سایت دیگه ، برای Asp.net core خریده بودم. باور کنید نه استادش خوب توضیح میداد و نه شیوه بیان و انتقال مفهوم آموزشش خوب بود! با توجه به سرفصلهایی عالی که انتخاب کردین خیلی خیلی خوب و روان ، آموزش دادین .من واقعا خوب فهمیدم AspCore رو. بازم نهایت سپاسگذاری را از شما دارم.


پروفایل
Reza Rs
امتیاز من به این دوره
نسبتا خوب

آموزش نسبتا خوبی بود دارای بار اطلاعاتی بود


پروفایل
امیر علی روشنایی
امتیاز من به این دوره
پکیج کامل و مفصل بود

کاملا مشخصه که این دوره کاملا plan بندی شده وفصل ها و بخش های هر موضوع وتکنولوژی های استفاده شده در هر بخش کاملا کار شده و هدف مند تهیه شده .کمتر دوره ای را دیدم که انقدر دقیق و منظم به سر فصلهای این تکنولوژی یعنی Core بپردازه. والبته که استاد هادیزاده کاملا مسلط به مباحث بودن و با بیان آموزشی خوب به خوبی موضوعات را قابل درک کردند برامون.من واقعا ازشون سپاسگذارم. هم ازین دوره کامل و عالی ، وهم از شخصیت خوب استاد گرانقدر در طی دوره و پاسخ گویی های آن.


پروفایل
Rosa Sh
امتیاز من به این دوره
عالی

از اون جایی که تکنولوژی Core خیلی پر محتوا و داکیومنت های زیادی هم داره به نظرم واقعا استاد عالی دوره را بخش بندی کردن و توضیحات هر بخش و موضوع واقعا جامع و کامل و مناسب هر درس بود .من که کاملا از این دوره راضی بودم و واقعا پولش هم حلالشون باشه.مرسیواقعا


پروفایل
مهدی جوان
امتیاز من به این دوره


بیشتر