logo campain
۲۲۰۰۰ تومـــان
۱۵۴۰۰ تومـــان
فروش ویژه با ۳۰% تخفیف
کد تخفیف دارید؟
  • ضمــانــت بـازگــشــت وجــه
  • دسترسی دائمی به آموزش
  • پشتیبانی و ارتباط با مدرس
  • امکان دانلود و پخش آنلاین
جزئیات آموزش

۱۲ درس در ۲ فصل

سطح تمام سطوح
مدت زمان ۱۵۲ دقیقه
حجم ۱۵۲.۷۷ مگابایت

فصل ۱ هنر اشتباه کردن - عوامل ترس از اشتباه

۱

باور به خویشتن

مشاهده رایگان

یکی از عوامل ترس ما از اشتباه کردن، عدم باور به خودمان است. عدم باور به نیروهای درونی که اعتماد به نفس ما را تا حدامکان پایین می آورد و ما را در برابر مسیرها و اتفاقات جدید ذلیل می کند.

۲

زندان عادات

بنی آدم یعنی بنی عادت. سرنوشت انسان را عادات او شکل می دهد. ما براساس عادت مسیر زندگی خود را مشخص می کنیم. یکی از دلایل عدم آزمودن مسیرهای جدید برای موفقیت، چیره شدن عادات بر زندگی ماست. عاداتی که مثل یک اژدها بر ذهن ما چنگ انداخته اند و اجازه هر گونه حرکت و جنبشی را از ما می گیرند.

۳

ترس از شکست

کابوسی که از شکست خوردن در ذهن ما ساخته شده است، ما را به انسانی خوار و ذلیل تبدیل کرده، انسانی که از روی ترس، توانایی حل مسائل را از خود زائل می کند و در مواجهه با اتفاقات نقش مغلوب و قربانی را بازی می کند. در صورتی که با رد شدن از این ترس خیلی از توانایی ها و استعدادهای ما نمایان می گردد.

فصل ۲ هنر اشتباه کردن - نحوه برخورد با اشتباهات گذشته

توضیحات "هنر اشتباه کردن" :

دوره هنراشتباه کردن برای رفع عوامل ترس از شکست، و رشد مهارت یادگیری از اشتباهات گذشته و همچنین اتخاذ روشی منطقی برای برخورد باخاطرات ناشی از اشتباهات گذشته است.

مسیر موفقیت مملو از اشتباهات کوچک و بزرگ است و بدون فائق آمدن بر ترس از اشتباه و همچنین تسلط بر مهارت پذیرش اشتباه نمی توانیم به خوشبختی و سعادت برسیم. خوشبختی ما در گرو کسب فردیت ماست. ما باید از پوسته و نقابی که جامعه برایمان ساخته بیرون بیاییم و در پس آن گوهر وجودی خویش را بیابیم و در این مسیر ناگزیر از ارتکاب اشتباهات و ایضاً یادگیری از اشتباهات گذشته هستیم.

ما در کودکی به واسطه هنر اشتباه کردن، با کنجکاوی مسیرهای جدید را می آزمودیم و از این طریق به رشد و نمو می رسیدیم. کافیست به فرآیند یادگیری زبان مادری مان نگاهی بیاندازیم. خواهیم دید که با اشتباه کردن این مهارت را کسب کرده ایم و خیلی از مهارت های دیگر زندگی. ما در ابتدا از تلفظ و هجای اشتباه کلمات و مسخره شدن توسط اطرافیان ترس از اشتباه نداشتیم و اینقدر این اشتباهات را تکرار کردیم تا تلفظ صحیح جملات و کلمات را آموختیم.

اما اتفاقی که در مسیر رشد و نمو ما افتاد این بود که ما به واسط تربیت غلطی که جامعه و خانواده به خورد ما داده، اشتباه را مانند کابوسی وحشتناک تصور می کنیم که باید از آن فراری باشیم. و همین ترس منجر شده که اشتباهات گذشته ما به جای اینکه راهگشای مسیر موفقیت ما باشند، مانعی برای آزمودن مسیرهای جدید در زندگی است. و این ترس برای ما چیزی جز بی تحرکی و رکود به ارمغان نیاورده است. 

در این دوره ابتدا به ریشه ترس از اشتباه می پردازیم و سپس به اصطلاحی با عنوان «تاریخچه اشتباهات» می پردازیم و اینکه چگونه اشتباهات گذشته ترس ما از آزمودن مسیرهای جدید را بیشتر کرده و در نهایت به نحوه فائق آمدن به این ترس خواهیم پرداخت. در نهایت به موضوعی با عنوان «قانون ارتباط لحظات» نیم نگاهی خواهیم انداخت و به تبع آن به فاکتورهایی که می توانیم به واسطه آن ها از اشتباهات گذشته مان درس بگیریم، اشاره ای گذرا خواهیم کرد.

در نهایت اینکه این دوره، فصل اول از سری آموزش هایی با عنوان «حرکت خلاف جهت» است که به نحوه پیمودن مسیر فردیت و در ورای آن کسب موفقیت و خوشبختی و سعادت در زندگی است. از ذکر عناوین و موضوعات جزئی این مجموعه آموزشی توصیف چندانی نمی کنیم و تنها اجازه می دهیم که خودتان آن را تجربه کنید.

اهداف هنر اشتباه کردن چیست؟

• ریشه یابی ترس از اشتباه 
• اتخاذ روشی منطقی و صحیح برای برخورد با خاطرات ناشی از اشتباهات گذشته 
• اشاره به فاکتورهای لازم برای یادگیری از اشتباهات گذشته

این دوره برای چه کسانی مفید است؟

-  افرادی که در شک و تردید ناشی از آزمودن مسیرهای جدید در زندگی هستند.
- افرادی که در مسیر موفقیت قدم گذاشته اند و از موانع موجود در مسیر هراسان اند.
- افرادی که اشتباهات کوچک و بزرگ گذشته شان آزارشان می دهد و در پی رهایی از این رنج و آزار هستند.
- افرادی که به روشن بودن آینده شان با وجود اشتباهات گذشته شان امید چندانی ندارند.

از چه ابزار ها و نرم افزار هایی در این دوره استفاده می شود؟

قلم و کاغذ برای یادداشت برداری از مفاهیم این آموزش برای استفاده از آموزش های بی نظیر بعدی

چگونه کیفیت آموزش تضمین می شود؟

قبل از شرکت در دوره آموزشی شما می توانید پیش نمایش و ۲ قسمت آموزشی از ۱۲ قسمت را رایگان مشاهده کنید.(آموزش هایی که در سمت راست آن ها قفل باز است قبل از خرید و ورود در آموزش قابل مشاهده است)

با اطمینان دوره آموزشی "هنر اشتباه کردن" را بخرید در صورتی که این آموزش مطابق با اطلاعات آن نبود و شما از خرید راضی نبودید، بازگشت وجه به طور انجام می شود.

امکان سوال از مدرس وجود دارد؟

امکان سوال از مدرس در بخش گفتگو ها مهیا است همچنین در صفحه پروفایل مدرسین شبکه های اجتماعی آنها جهت تعامل قرار دارد.

نحوه دسترسی به آموزش چگونه است؟

امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید.

امتیاز کلی دوره

( ۵)

تعداد بررسی های ثبت شده : ۲

پروفایل
محمد ملامهدی
امتیاز من به این دوره
کاربردی است.

با تشکر


پروفایل
رضا رزم جو
امتیاز من به این دوره
ممنون از محتوا و استاد خوب این آموزش

عالی


بیشتر