logo campain

کارشناس ارشد فیزیولوژی ورزشی و مربی فدراسیون بدنسازی

رایگـــان
  • دسترسی دائمی به آموزش
  • امکان دانلود و پخش آنلاین
جزئیات آموزش

۱ درس در ۱ فصل

سطح تمام سطوح
مدت زمان ۳۸ دقیقه
حجم ۷۲.۶۵ مگابایت

فصل ۱ درمان دیسک کمر با ورزش

۱

بخش اول

مشاهده رایگان
۲

بخش دوم

توضیحات "درمان دیسک کمر با ورزش" :

در ویدیو درمان دیسک کمر با ورزش، خواهید دید که چطور با انجام حرکات ورزشی می توانید دردهای ناحیه کمری را کاهش و بهبود دهید.

تمرین فوق برای عزیزانی طراحی شده که دچار عارضه دیسک کمر هستند، هنگامی که ما ساعت های زیادی را به صورت نشسته یا ایستاده در طول روز مشغول فعالیت و کار هستیم عضلات نگهدارنده ستون فقرات ضعیف شده و باعث فشرده شدن مهره ها به یکدیگر می شود و عارضه دیسک کمر و دردهای خفیف و یا وخیم به مرور به وجود می آیند که با انجام نرمش برای دیسک کمر می توان آن را بهبود داد.

با دو بار تمرین در روز پس از دو الی سه هفته معجزه درمانی این آموزش را خواهید دید، منتها بعد از بهبودی کامل باید حداقل هفته ای ۳ مرتبه آن را تکرار کنید. در این دوره تعدادی حرکت مفید و جذاب برای درمان و تقویت عضلات ناحیه کمری آموزش داده می شود. پیشنهاد می کنیم به ترتیب ویدیوها را مشاهده کنید زیرا بخش دوم نسبت به بخش اول سخت تر می باشد. پس حتما ابتدا بخش اول را مشاهده سپس بخش دوم را مشاهده نمایید. انجام دادن این حرکات به مدت دو هفته باعث تقویت عضلات تثبیت کننده، راست کننده و نگهدارنده ستون فقرات می شود.

اهداف درمان دیسک کمر با ورزش چیست؟

درمان معجزه آسای دیسک کمر با ورزش

این دوره برای چه کسانی مفید است؟

افرادی که از کمردرد رنج میبرند.

نحوه دسترسی به آموزش چگونه است؟

امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید. این آموزش رایگان عرضه شده است و شما می توانید تمامی قسمت های درمان دیسک کمر با ورزش را به طور رایگان دانلود کنید

امتیاز کلی دوره

( ۵)

تعداد بررسی های ثبت شده : ۳

پروفایل
جواد گله دار
امتیاز من به این دوره
محتوا

خوب


پروفایل
آرش سبحانیان
امتیاز من به این دوره


پروفایل
مجید مهاجری
امتیاز من به این دوره


بیشتر