logo campain

آموزش تبدیل فرمت فیلم و صوت با ImTOO Video Converter

توضیحات "آموزش تبدیل فرمت فیلم و صوت با ImTOO Video Converter" :

در این آموزش قصد داریم به تبدیل فرمت فایل های صوتی و ویدیویی بپردازیم با استفاده از نرم افزار ImtOO Video Converter می توان فرمت فایل ها را تغییر و ویرایش کرد.

آیا تا به حال پیش آمده است که فایل ویدیویی را در نمایشگر خود پخش کنید و متوجه شوید که از فرمت آن پشتیبانی نمی شود؟ یا در تلفن همراه و یا تبلت خود فرمت مورد نظر برای نمایش فایل هایتان وجود ندارد که قابلیت اجرا داشته باشد.

نرم افزار ImtOO Video Converter از جمله نرم افزارهای تبدیل فرمت می باشد. این نرم افزار امکان تبدیل فیلم به انواع فرمت ها و در نتیجه کاهش حجم را برای شما امکان پذیر می کند. برخی از ویژگی های نرم افزار تنظیم کیفیت صدا و تصویر و برش و ادغام ویدیوها می باشد. این برنامه به عنوان یک برنامه کامل در زمینه تغییر فرمت فایل های ویدیو با رابطه کاربری ساده و قابل فهم عموم و برنامه نسبتا مناسب در زمینه ویرایش ساده فیلم ها و تصاویر با قابلیت های متفاوتی می باشد.

در این آموزش کاربردی به کار با نرم افزار ImtOO Video Converter می پردازیم تا بتوانید فایل های ویدیو خود را به صورت صوتی تبدیل کنید یا اینکه قسمتی از یک فایل را انتخاب و با فایل دیگر ترکیب کنید. شما حتی می توانید فایل های خود را به صورت کلیپ یا عکس قسمتی از آن در آورده و استفاده کنید.

"آموزش تبدیل فرمت فیلم و صوت با ImTOO Video Converter" رایگان می باشد و می توانید این آموزش را به صورت رایگان دانلود کنید