logo campain

عکاس | طراح گرافیک | چاپ و تبلیغات | تدوینگر | تولید محتوا

۲۴۰۰۰۰ تومـــان
۸۴۰۰۰ تومـــان
فروش ویژه با ۶۵% تخفیف
کد تخفیف دارید؟
  • ضمــانــت بـازگــشــت وجــه
  • دسترسی دائمی به آموزش
  • پشتیبانی و ارتباط با مدرس
  • امکان دانلود و پخش آنلاین
جزئیات آموزش

۱۶ درس در ۱ فصل

سطح تمام سطوح
مدت زمان ۳۰۹ دقیقه
حجم ۲۴۶۶.۵۰ مگابایت

فصل ۱ فصل اول

۱

آموزش تولید محتوا با اینشات (inshot)

مشاهده رایگان

در جلسه اول به طور کامل با نرم افزار اینشات آشنا می شویم و کار با این ابزار بسیار دقیق را یاد می گیریم؛ اپلیکیشن inshot را می توانید از بخش فایل ضمیمه دانلود کنید.

۲

ساخت کاور پست اینستاگرام با اینشات (مقدماتی)

در جلسه دوم نحوه طراحی کاور پست اینستاگرام را با نرم افزار اینشات به صورت مقدماتی به شما آموزش می دهیم. تمامی تصاویر دوربُری شده (PNG) مربوط به این دوره، به عنوان فایل ضمیمه این جلسه قرار گرفته است.

۳

ساخت کاور پست اینستاگرام با اینشات (حرفه ای)

مشاهده رایگان

در جلسه سوم نحوه طراحی کاور پست اینستاگرام را با نرم افزار اینشات به صورت حرفه ای به شما آموزش می دهیم. فونت های مناسب طراحی به عنوان فایل ضمیمه این جلسه قرار گرفته است.

۴

آموزش تدوین ویدیو با اینشات (مقدماتی)

در جلسه چهارم نحوه تدوین ویدیو را با استفاده از نرم افزار اینشات به صورت مقدماتی به شما آموزش می دهیم. ویدیوهای استوک به عنوان فایل ضمیمه این جلسه قرار گرفته است.

۵

آموزش تدوین ویدیو با اینشات (حرفه ای)

در جلسه پنجم نحوه تدوین ویدیو را با استفاده از نرم افزار اینشات به صورت حرفه ای به شما آموزش می دهیم.

۶

آموزش ساخت تایم لپس برای ویدیوها

در جلسه ششم به شما یاد می دهیم با استفاده از نرم افزار inshot برای ویدیوهای خودتان تایم لپس بسازید. کتابچه راهنما به عنوان فایل ضمیمه این بخش قرار گرفته است.

۷

آموزش ساخت زیرنویس برای ویدیوها

در جلسه هفتم آسان ترین روش ساخت زیرنویس برای ویدیوها در نرم افزار اینشات را آموزش می دهیم.

۸

آموزش ترفند تصویر در تصویر اپلیکیشن اینشات

در جلسه هشتم نحوه کار با امکانات جدید اپلیکیشن اینشات را آموزش می دهیم؛ از جمله امکان تصویر در تصویر و حذف پرده سبز. نسخه جدید اپلیکیشن اینشات را به عنوان فایل ضمیمه قرار دادیم.

۹

آموزش طراحی کاور هایلایت استوری اینستاگرام

در این جلسه به طور کامل یاد می دهیم برای هایلایت های پیج اینستاگرام خود، کاورهای جذاب و یکدست بسازید. اپلیکیشن مورد نیاز این بخش را به عنوان فایل ضمیمه قرار داده ایم.

۱۰

آموزش حذف پس زمینه عکس و دوربری سوژه از تصوی

در جلسه دهم ترفند حذف پس زمینه عکس را یاد می دهیم تا بتوانید سوژه مورد نظرتان را از داخل تصویر دوربری و جدا کنید. اپلیکیشن های مورد نیاز این بخش به عنوان فایل ضمیمه قرار گرفت.

۱۱

نحوه تبدیل دوربین موبایل به دوربین عکاسی

در جلسه یازدهم روشی را به شما معرفی می کنیم و به طور کامل آموزش می دهیم تا دوربین ساده موبایتان را به دوربین حرفه ای عکاسی و فیلم برداری تبدیل کنید، در نتیجه محتوای با کیفیت تری هم می سازید. ابزارهای موردنیاز به عنوان فایل ضمیمه قرار داده شد.

۱۲

آموزش تدوین ویدیو مقدماتی با PowerDirector

در جلسه دوازهم نحوه تدوین ویدیو به صورت مقدماتی را با استفاده از ابزار Power Director را به شما آموزش می دهیم. امکانات این برنامه نسبت به اینشات تفاوت دارد و یادگیری این ابزار، قدرت شما را در ویرایش ویدیوها افزایش میدهد. اپلیکیشن موردنیاز به عنوان فایل ضمیمه قرار داده شد.

۱۳

آموزش تدوین ویدیو پیشرفته با PowerDirector

در جلسه سیزدهم نحوه تدوین ویدیو به صورت پیشرفته را با استفاده از ابزار Power Director را به شما آموزش می دهیم و تعدادی تایمر برای زیباتر کردن ویدیوهای شما در بخش فایل ضمیمه این جلسه قرار داده شد.

۱۴

اصول صحیح ضبط از صفحه نمایش موبایل

ضبط از صفحه نمایش موبایل شامل اصول درستی است که رعایت آن ها محتوای شما را حرفه ای تر می کند، در این جلسه تمام توضیحات لازم را خدمتتان عرض کردیم و ابزارهای مورد نیاز را به عنوان فایل ضمیمه قرار داده ایم. نکته: در صورتی که این اپلیکیشن ها با تلفن همراه شما سازگار نبود، می توانید از برنامه های مشابه استفاده کنید.

۱۵

طراحی کاور پست اینستاگرام به روش اینفولنسرها

در این جلسه اولین پروژه حرفه ای را انجام می دهیم که چندین قالب کاور پست اینستاگرام را به روش اینفولنسرها طراحی می کنیم. فایل های مورد نیاز و کار شده در این جلسه را، در جلسات 2 و 3 به عنوان فایل ضمیمه قرار داده ایم. تعدادی تصویر را هم برای تمرین در این بخش ضمیمه کردیم.

۱۶

تدوین ویدیو با استفاده از المنت های جذاب

در جلسه شانزدهم، به دومین پروژه حرفه ای یعنی تدوین ویدیو با استفاده از المنت های جذاب می پردازیم. تمام فایل های مورد نیاز و کار شده در این جلسه را، در جلسات 2 و 3 به عنوان فایل ضمیمه قرار داده ایم. تازه ترین نسخه اپلیکیشن اینشات را هم در این بخش به عنوان فایل ضمیمه درج کردیم.

۱۷

ساخت موشن گرافیک لوگو و عناصر جذاب کننده ویدیو

در آخرین جلسه از دوره تولید محتوا با موبایل، نحوه ساخت موشن گرافیک لوگو و عناصر جذاب کننده ویدیو را به شما آموزش می دهیم. ابزار مورد نیاز این جلسه به عنوان فایل ضمیمه قرار داده شد.

فصل ۲ فصل دوم

توضیحات "آموزش تولید محتوا با موبایل" :

در دوره تولید محتوا با موبایل در بیش از 5 ساعت و طی ۲۸ جلسه آموزشی، به آموزش کار با ابزارها و روش های تولید محتوا با موبایل برای شبکه های اجتماعی می بپردازیم.

دوره تولید محتوا با موبایل، یک دوره کامل جهت ساخت تصاویر جذاب، ویرایش عکس و ساخت ویدیوهای خلاقانه است. در این دوره مهارت های تولید محتوا با موبایل را از مقدماتی تا پیشرفته خواهید آموخت. احتمالا این سوال برای شما پیش آمده که ممکن است که با موبایل و بدون استفاده از ابزارهای گران قیمت بتوانیم محتواهای جذاب بسازیم؟ کاملاً مشخص است که این کار انجام شدنی می باشد و با موبایل می توانیم بهترین نوع محتوا را بسازیم و منتشر کنیم. با استفاده از مهارت تولید محتوا با موبایل حتی می توانیم درآمد بسیار زیادی هم کسب کنیم!

کسب درآمد از طریق تولید محتوا با موبایل، راه های مختلفی دارد: ساده ترین راه ممکن ادمین شدن می باشد. کار با اینستاگرام، تلگرام و سایر شبکه های اجتماعی را همه ی ما بلد هستیم، ولی یک مورد را هر کسی بلد نیست و قرار است شما در این دوره آن را آموزش ببینید. آن کار چیست؟ «محتوایی تولید کنید که منجر به کسب درآمد شود!»

می توانید برای یک فرد یا شرکت که ادمین مناسبی ندارد، محتوا تولید کنید تا بتواند محصولات خود را به فروش برساند. حتی می توانید صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام و دیگر شبکه های اجتماعی راه اندازی کنید و به تولید محتوا درباره محصولات یا خدماتتان بپردازید. کاری که خیلی از افراد مهارتش را  ندارند ولی شما با گذراندن این دوره، به طور کامل این مهارت ها را یاد می گیرید.

دوره آموزش تولید محتوا با موبایل شامل 28 جلسه آموزشی تخصصی است. غیر از ویدیوهای آموزشی که به شما مهارت تولید محتوا را یاد می دهیم، ابزارهایی را هم در اختیارتان می گذاریم. این ابزارها فوق العاده شما را از رقیب های خودتان جلوتر میبرد و کار شما را با کیفیت تر می کند. در ضمن یک کتابچه راهنما هم برای شما آماده کرده ایم. در این کتابچه می توانید راهنمایی های مدرس را بخوانید و کلی محتوا رایگان بدست بیاورید که کیفیت کار شما را چندین برابر افزایش می دهد. پس شما با داشتن تمام این مهارت ها می توانید بهترین نسخه خودتان را در شبکه‌ های اجتماعی ارائه دهید. در ضمن دوره تولید محتوا با موبایل همیشه در حال به روزرسانی خواهد بود و شما به طور مرتب با روش های جدید آشنا خواهید شد.

آنچه در دوره آموزش تولید محتوا با موبایل بیان می شود:

• آموزش کار با نرم افزار اینشات (inshot) 
• آموزش طراحی کاور پست اینستاگرام 
• آموزش تدوین ویدیو با اینشات 
• آموزش ساخت تایم لپس برای ویدیوها 
• آموزش ساخت زیرنویس برای ویدیوها 
• آموزش حذف پس زمینه عکس و دوربری سوژه از تصویر 
• نحوه تبدیل دوربین موبایل به دوربین عکاسی و فیلم برداری حرفه ای
• آموزش تدوین ویدیو با PowerDirector
• اصول صحیح ضبط از صفحه نمایش موبایل و آموزش آن
• طراحی کاور پست اینستاگرام به روش اینفولنسرها 
• ساخت موشن گرافیک لوگو و عناصر جذاب کننده ویدیو در موبایل با Hype Text
• نحوه گرفتن لرزش فیلم
• تغییر، حذف یا مات کردن پس زمینه در فیلم ها 
• نحوه ساخت زیرنویس متحرک 
• آموزش ساخت پادکست با موبایل
• آموزش ساخت تصاویر بدون پشت زمینه برای استفاده در پروژه ها 
• نحوه ترکینگ و به حرکت درآوردن لوگو، واترمارک، استیکرها و متن بر روی ویدیوها جهت رعایت حق کپی رایت و جلوگیری از سواستفاده از محتوای شما
• نحوه ایجاد تعامل با کاربرها و بیننده های ویدیو‌های شما
• اصلاح سرعت ویدیوها به دلخواه
• تبدیل متن به گفتار جهت صداگذاری بر روی فیلم ها
• نحوه طراحی تایم لاین برای نشان دادن زمان به اتمام رسیدن کلیپ ها

دوره آموزش تولید محتوا با موبایل به صورت کاملاً تخصصی درباره تولید محتوا با موبایل است و شما را از داشتن لپ تاپ یا کامپیوتر، یادگیری و طراحی با فتوشاپ و سایر نرم افزارهای گرافیکی و همچنین نرم افزارهای تدوین ویدیو از جمله پریمیر بی نیاز می کند.

اهداف آموزش تولید محتوا با موبایل چیست؟

طی 28 جلسه عملی و کاملاً کاربردی، بهترین روش های تولید محتوا با موبایل را خواهید آموخت با یادگیری این روش ها و ترفندها می توانید محتوایی بی نظیر منتشر کنید.

این دوره برای چه کسانی مفید است؟

1. ادمین هایی که قصد افزایش مهارت خود در تولید محتوا دارند.
2. افرادی که علاقه مند به ادمین شدن دارند اما مهارت تولید محتوا اصولی و درجه یک را ندارند!
3. افرادی که محصول یا خدماتی دارند و همچنین قصد ارائه محصولات و خدماتشان را در شب ه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام، تلگرام و سایر دارند. اما نحوه تولید محتوا را نمی دانند!

از چه ابزار ها و نرم افزار هایی در این دوره استفاده می شود؟

- موبایل
- اپلیکیشن های مورد نیاز هم ضمیمه شدن

چگونه کیفیت آموزش تضمین می شود؟

قبل از شرکت در دوره آموزشی شما می توانید پیش نمایش و ۳ قسمت آموزشی از ۱۶ قسمت را رایگان مشاهده کنید.(آموزش هایی که در سمت راست آن ها قفل باز است قبل از خرید و ورود در آموزش قابل مشاهده است)

با اطمینان دوره آموزشی "آموزش تولید محتوا با موبایل" را بخرید در صورتی که این آموزش مطابق با اطلاعات آن نبود و شما از خرید راضی نبودید، بازگشت وجه به طور انجام می شود.

امکان سوال از مدرس وجود دارد؟

امکان سوال از مدرس در بخش گفتگو ها مهیا است همچنین در صفحه پروفایل مدرسین شبکه های اجتماعی آنها جهت تعامل قرار دارد.

نحوه دسترسی به آموزش چگونه است؟

امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید.

امتیاز کلی دوره

( ۴.۸۹)

تعداد بررسی های ثبت شده : ۹

پروفایل
علی جاویدفر
امتیاز من به این دوره

با تشکر


پروفایل
ماجد زبیدی
امتیاز من به این دوره


پروفایل
azam Naemi
امتیاز من به این دوره


پروفایل
arash pourjabbar
امتیاز من به این دوره
بدون عنوان

بسیار مفید و مدرس هم تسلط کافی بر موضوع داشتند.


پروفایل
جعفر آقاجری
امتیاز من به این دوره


پروفایل
Mohammad Reza
امتیاز من به این دوره


بیشتر