logo campain

دیجیتال مارکتینگ - سوشال مدیا

رایگـــان
  • دسترسی دائمی به آموزش
  • امکان دانلود و پخش آنلاین
جزئیات آموزش

۰ درس در ۱ فصل

سطح تمام سطوح
مدت زمان ۹ دقیقه
حجم ۲۱.۰۶ مگابایت

فصل ۱ ساخت بینهایت اکانت KWfinder با یک جیمیل

۱

آموزش ساخت اکانت kwfinder

توضیحات "آموزش ساخت بینهایت اکانت KWfinder با یک جیمیل" :

در ویدیو آموزش ساخت بینهایت اکانت kwfinder با یک جیمیل قصد داریم روش ساخت تعداد بی نهایت اکانت رایگان با استفاده از یک جیمیل را در kwfinder آموزش دهیم.

جستجوی کليد واژه ها يکی از پراهميت ترين مراحلی است که بازاريابان و سئو کار ها بايد با آن آشنايی داشته باشند و آن را به بهترين نحو ممکن انجام دهند. اگر کار جستجوی کليد واژه ها را به درستی انجام دهيد، قطعا قدم بسيار بزرگی در راستای موفقيت کسب و کار مدنظر خود برداشته ايد. برای جستجوی کليد واژه ها، ابزار های بسياری وجود دارند که اطلاعات دقيقی را در اختيار شما قرار می دهند و ابزار kwfinder يکی از معروف ترين هاست.

ابزار kwfinder چيست؟

ابزار kwfinder يک ابزار بسيار کاربردی است که در انتخاب کلمات کليدی که يکی از مهم ترين بخش های شروع يک پروژه سئو سايت است به شما کمک بسياری می کند. خوشبختانه اين ابزار از زبان فارسی پشتيبانی می کند و به راحتی می توانيد کلمات کليدی فارسی را با آن آناليز کنيد. Kwfinder علاوه بر آناليز کلمه کليدی که خودتان برای تحليل و بررسی به آن داده ايد ليستی از کلمات کليدی مشابه و کاربردی مرتبط با درجه سختی و آسانی و ميزان رقابت نيز در اختيار شما می گذارد. علاوه بر اين شما با استفاده از اين ابزار می توانيد وضعيت نمايش رقبا، با در نظر گرفتن شاخص های دامين آتوريتی، پيج آتوريتی، موز رنک، تعداد لينک ها، ميزان اشتراک گذاری در فيسبوک و گوگل پلاس و … را ببينيد.

kwfinder علاوه بر نسخه رايگان، پکيج های پولی نيز دارد که متناسب با پکيجی که انتخاب می کنيد اطلاعات تکميلی تری در اختيارتان می گذارد به عنوان مثال اين ابزار در پکيج های پولی خود می تواند تخمين بزند که سايت شما به ازای قرار گرفتن در هر رتبه در صفحات گوگل با انتخاب هر کدام از کلمات کليدی پيشنهادی، در روز چه تعداد بازديد خواهد داشت.

نسخه رايگان اکانت kwfinder در هر روز به شما اجازه آناليز 5 کلمه کليدی را می دهد و اگر قصد داريد تعداد بيشتری کلمه کليدی را آناليز کنيد بايد اکانت kwfinder جديد ايجاد کنيد که ما در این ویدیو یک روش بسیار راحت را برای استفاده بیشتر از این ابزار آموزش می دهیم.

اهداف آموزش ساخت بینهایت اکانت KWfinder با یک جیمیل چیست؟

استفاده رایگان از ابزار kwfinder با ساخت بینهایت اکانت kwfinder با یک جیمیل


این دوره برای چه کسانی مفید است؟

بازاریابان، سئو کاران و ادمین های پیج های اینستاگرامی و پشتیبانان سایت

نحوه دسترسی به آموزش چگونه است؟

امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید. این آموزش رایگان عرضه شده است و شما می توانید تمامی قسمت های آموزش ساخت بینهایت اکانت KWfinder با یک جیمیل را به طور رایگان دانلود کنید

امتیاز کلی دوره

( ۵)

تعداد بررسی های ثبت شده : ۱

پروفایل
احسان حامدی
امتیاز من به این دوره
خوب

سلام دوره خوبی بود اما کاش در مورد سایت kwfinder بیشتر توضیح میدادید که چ جوری با این ابزار کار کنیم.


بیشتر