logo campain
۱۶۰۰۰۰ تومـــان
۵۶۰۰۰ تومـــان
خریـد با ۶۵% تخفیف ویژه
تنها برای ۱ نفر
کد تخفیف دارید؟
  • ضمــانــت بـازگــشــت وجــه
  • دسترسی دائمی به آموزش
  • پشتیبانی و ارتباط با مدرس
  • امکان دانلود و پخش آنلاین
جزئیات آموزش

۷ درس در ۱ فصل

سطح پیشرفته
مدت زمان ۱۶۷ دقیقه
حجم ۳۰۲.۸۶ مگابایت

فصل ۱ شروع کسب و کار اینترنتی با وردپرس

۱

آشنایی با مدیریت محتوای وردپرس و اهمیت استفاده از آن

مشاهده رایگان
۲

آموزش کار با پنل وردپرس

۳

نصب وردپرس روی لوکال هاست، هاست لینوکس و هاست دایرکت ادمین

۴

آموزش نصب یک قالب وردپرس و انجام تنظیمات قالب جهت راه اندازی سایت

۵

آشنایی با افزونه های کاربردی و نحوه نصب افزونه در وردپرس

۶

آموزش ثبت سایت در گوگل و آشنایی با مباحث سئو و بهینه‌سازی قالب

۷

فعالسازی درگاه اینترنتی در وردپرس و آشنایی با مباحث تجارت الکترونیک

توضیحات "آموزش کسب و کارهای اینترنتی وردپرس و کسب در آمد از آن" :

در این دوره آموزشی با چگونگی شروع یک کسب و کار اینترنتی با وردرپرس ( WordPress ) و مباحث مهم در راه‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی آشنا می شوید.

در این دوره شما با چگونگی شروع یک کسب و کار اینترنتی با سیستم WordPress آشنا خواهید شد. این دوره برای کسانی که تازه وارد دنیای تجارت الکترونیک شده‌اند بسیار کاربردی خواهد بود چون با مباحث مهم در راه‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی در دنیای وب توسط وردپرس کاملا آشنا می‌شوید. شما پس از دیدن این پکیج می‌تونید هر قالب وردپرسی رو به راحتی مدیریت و پیاده‌سازی کنید. این پکیج شما رو با دنیای وردپرس و نحوه کسب درآمد از وردپرس بیشتر آشنا خواهد کرد.

این پکیج همانطور که از اسمش پیداست برای شروع یک کسب و کار خوب با وردپرس هستش و مناسب برای افراد مبتدی و همینطور کسانی که علاقه به یادگیری طراحی سایت و کدنویسی و برنامه نویسی ندارند می باشد. پکیج شروع کسب و کار اینترنتی در وردپرس حدود سه ساعت آموزش کاربردی می باشد و مخصوص تمام افراد علاقه مند به وب و وردپرس حتی افراد کاملا مبتدی می باشد. سر فصل های پکیج : آشنایی با مدیریت محتوای وردپرس و اهمیت آن نصب وردپرس روی لوکال هاست و هاست Cpanel و DricetAdmin آموزش کار با پنل وردپرس آموزش نصب یک پوسته حرفه ای و نحوه انجام تنظیمات قالب (آشنایی با نحوه انجام تنظیمات کلی قالب های وردپرس) آشنایی و معرفی افزونه های کاربردی در وردپرس ثبت وبسایت در گوگل وبمستر و موتور های جستجو آشنایی با مباحث سئو وبسایت آموزش فعالسازی درگاه بانک در وردپرس (راه اندازی فروشگاه اینترنتی) آشنایی با تجارت الکترونیک و نحوه کسب و کار اینترنتی شما پس از دیدن این پکیج می تونید هر قالب وردپرسی رو به راحتی مدیریت و پیاده سازی کنید.این پکیج شما رو با دنیای وردپرس و نحوه کسب درآمد از وردپرس بیشتر آشنا خواهد کرد.

اهداف آموزش کسب و کارهای اینترنتی وردپرس و کسب در آمد از آن چیست؟

این پکیج با هدف جذب کاربران وب به سمت وردپرس فراهم شده است و ما امیدواریم در آینده تعداد زیادی وبمستر حرفه ای در وردپرس از طریق این پکیج شروع به کسب درآمد کنند.

پکیج شروع کسب و کار اینترنتی در وردپرس حدود سه ساعت آموزش کاربردی می باشد و مخصوص تمام افراد علاقه مند به وب و وردپرس حتی افراد کاملا مبتدی می باشد.

شما پس از دیدن این پکیج می تونید هر قالب وردپرسی رو به راحتی مدیریت و پیاده سازی کنید.این پکیج شما رو با دنیای وردپرس و نحوه کسب درآمد از وردپرس بیشتر آشنا خواهد کرد.

این دوره برای چه کسانی مفید است؟

مخصوص تمام افراد علاقه مند به وب و وردپرس حتی افراد کاملا مبتدی می باشد.

شما پس از دیدن این پکیج می تونید هر قالب وردپرسی رو به راحتی مدیریت و پیاده سازی کنید.این پکیج شما رو با دنیای وردپرس و نحوه کسب درآمد از وردپرس بیشتر آشنا خواهد کرد.

چگونه کیفیت آموزش تضمین می شود؟

قبل از شرکت در دوره آموزشی شما می توانید پیش نمایش و ۱ قسمت آموزشی از ۷ قسمت را رایگان مشاهده کنید.(آموزش هایی که در سمت راست آن ها قفل باز است قبل از خرید و ورود در آموزش قابل مشاهده است)

با اطمینان دوره آموزشی "آموزش کسب و کارهای اینترنتی وردپرس و کسب در آمد از آن" را بخرید در صورتی که این آموزش مطابق با اطلاعات آن نبود و شما از خرید راضی نبودید، بازگشت وجه به طور انجام می شود.

امکان سوال از مدرس وجود دارد؟

امکان سوال از مدرس در بخش گفتگو ها مهیا است همچنین در صفحه پروفایل مدرسین شبکه های اجتماعی آنها جهت تعامل قرار دارد.

نحوه دسترسی به آموزش چگونه است؟

امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید.

امتیاز کلی دوره

( ۵)

تعداد بررسی های ثبت شده : ۴

پروفایل
محمد فدوی
امتیاز من به این دوره

با تشکر


پروفایل
محمدحسین عدلو
امتیاز من به این دوره

با تشکر


پروفایل
محسن رحیمی
امتیاز من به این دوره


پروفایل
شایلی کر
امتیاز من به این دوره
بدون عنوان

عالیی


بیشتر