logo campain

توسعه‌دهنده نرم‌افزار

رایگـــان
  • دسترسی دائمی به آموزش
  • امکان دانلود و پخش آنلاین
جزئیات آموزش

۲ درس در ۱ فصل

سطح تمام سطوح
مدت زمان ۵۳ دقیقه
حجم ۱۶۸.۰۰ مگابایت

فصل ۱ نصب آرچ با میز کار XFCE

۱

نصب آرچ با میز کار XFCE - قسمت اول

۲

نصب آرچ با میز کار XFCE - قسمت دوم

توضیحات "فیلم آموزش نصب آرچ لینوکس - با میز کار XFCE و KDE" :

در این دوره آموزشی به طور کامل نصب لینوکس -توزیع آرچ (ArchLinux) - را بیاموزید و نصب میزکار kde و xfce را آموزش ببینید. - دانلود رایگان آموزش

آرچ (ArchLinux) به عنوان یکی از محبوب‌ترین توزیع‌های لینوکس شناخته می‌شود. به دلیل وجود احتمال برخوردن به مسایل و مشکلات متعدد برای نصب آرچ این دوره آموزشی را تهیه و تدوین کرده‌ایم تا شما در آن با چگونگی نصب آرچ از دانلود تا نصب میزکار و محیط گرافیکی آشنا شوید.

 به کمک این مجموعه از این پس می‌توانید این توزیع بسیار عالی را به عنوان سیستم توزیع خود انتخاب و از آن استفاده کنید.

میدونید که نصب آرچ یکم برای افرادی که تاحالا آرچ رو نصب نکرده اند ممکنه سخت باشه و گیج بشوید یا حتی از لینوکس متنفر بشوید، برای همین گفتم برای راحتی شما هرچند آموزش زیاده تو سطح اینترنت اما خب من هم چند ویدیوکست آماده کنم.

خب پیشنهاد میکنم قبل از اینکه توزیع آرچ رو به عنوان توزیع اصلی خودتون انتخاب کنید ابتدا با مقدمات لینوکس آشنایی داشته باشید یعنی شاخه های etc mnt و … رو کامل بشناسید و به ادیتور های متنی مانند vi و nano مسلط باشید و از همه مهم تر حوصله سرچ تو اینترنت و ویکی خوندن آرچ رو داشته باشید چون زیاد بهش سر میزیند.

نحوه دسترسی به آموزش چگونه است؟

امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید. این آموزش رایگان عرضه شده است و شما می توانید تمامی قسمت های فیلم آموزش نصب آرچ لینوکس - با میز کار XFCE و KDE را به طور رایگان دانلود کنید

امتیاز کلی دوره

( ۴.۶۷)

تعداد بررسی های ثبت شده : ۳

پروفایل
رضا صالح نیا
امتیاز من به این دوره


پروفایل
Seyyed Mohammad
امتیاز من به این دوره


پروفایل
زهرا رحمانی
امتیاز من به این دوره
فیلم اموزشی

سلام خیلی خوب بود


بیشتر