تا ۵۰% تخفیف زمستانه برای همه آموزش ها مشاهده_همه_تخفیفات
( ۱۵ بررسی با میانگین ۴.۸۷ امتیاز)

جاوا ، سی شارپ ، SQL Server

۳۵۰۰۰ تومـــان
۱۷۵۰۰ تومـــان
تخفیف عمومی ۵۰% تخفیف
جزئیات

۱۷۹ درس در ۳ فصل

سطح

تمام سطوح

مدت زمان ۳۰۲۳ دقیقه
حجم ۷۷۳۶.۶۵ مگابایت
اشتراک گذاری در

توضیحات "آموزش پروژه محور جاوا به زبان ساده" :

در پکیج جامع آموزش پروژه محور جاوا در 50 ساعت و 180 قسمت به زبان ساده java آموزش داده میشود و با چند پروژه عملی یاد می گیرید که چگونه با جاوا برنامه بنویسیم.

شعار زبان برنامه نویسی جاوا Write once, Run anywhere و به معنای “یک بار بنویس، همه جا اجرا کن” است. معنای این شعار این است که برنامه‌های نوشته شده با جاوا مستقل از سیستم عامل بوده و می‌توانیم یک برنامه را با همان شکل و شمایل در سیستم عامل‌های ویندوز، لینوکس و مک اجرا کنیم. جاوا هنوز هم محبوب ترین زبان برنامه نویسی در دنیا می باشد و البته از آنجایی که برنامه نویسی اندروید نیاز به جاوا دارد، این زبان مجددا برای شروع برنامه نویسی توسط تازه کار ها انتخاب می شود. 

در آموزش جاوا به زبان ساده ، زبان جاوا از صفر و بدون هیچ پیش‌نیازی توضیح داده شده است و شما با هر سن و سطح تحصیلاتی می‌توانید از آن استفاده کنید.

همچنین آموزش‌ها به‌گونه‌ای تدریس شده است که شما برنامه‌نویسی را یاد بگیرید و تفکر برنامه‌نویسی در شما شکل بگیرد (پس این دوره برای شروع برنامه نویسی مناسب است). شاید ظاهر برخی سرفصل‌های آموزش همان مباحث تکراری کلاس‌های برنامه‌نویسی باشد، اما همان مباحث ساده دارای نکاتی می‌باشند که معمولا در کلاس‌های برنامه‌نویسی و دانشگاه‌ها به آن پرداخته نمی‌شود.

یکی دیگر از ویژگی‌های آموزش پروژه محور جاوا ، وجود حل تمرین است که بیش از ۹۰ سؤال را در مباحث مختلف مورد بررسی قرار دادیم تا علاوه بر آموزش، منبعی برای تمرین نیز در اختیار داشته باشید.


پس‌از اینکه تمامی نکات پایه‌ای جاوا را فراگرفتید، نوبت به نوشتن پروژه می‌رسد.


1. اولین پروژه‌ای که در مجموعه مورد بررسی قراردادیم، ساخت یک ماشین‌حساب حرفه‌ای است. با اینکه در این بخش ماشین‌حساب را به‌صورت کامل پیاده‌سازی کردیم، ولی هدف از این پروژه فقط ساخت یک ماشین‌حساب نبوده و نکات بسیار زیادی را موردبررسی قراردادیم.

پس از تکمیل ماشین‌حساب، نحوه خروجی گرفتن، ساخت فایل نصب، تبدیل فایل jar به exe، اجرای فایل jar بدون نیاز به jre و … را نیز بررسی کردیم.


2. دومین بخش پروژه محور مربوط به کار با پایگاه داده است. در این آموزش، از پایگاه داده SQLite به دلیل سبک و قابل‌حمل بودن استفاده کردیم. با نکاتی که در این بخش موردبررسی قراردادیم، به‌راحتی می‌توانید پروژه‌هایی بنویسید که به یک پایگاه داده متصل شود.

نکته مهمی که در این زمینه وجود دارد این است که ارتباط با پایگاه داده‌ها در جاوا از طریق JDBC انجام می‌شود و یک روش استاندارد است. یعنی وقتی شما کار با JDBC را یاد بگیرید می‌توانید با هر پایگاه داده‌ای ارتباط برقرار کنید.


3. سومین پروژه ای که در این مجموعه مورد بررسی قرار دادیم، ساخت یک نرم افزار مدیریت هتل است. این آموزش بیشتر از آنکه پروژه محور باشد، نکته محور است. در یک آموزش نکته محور سعی می شود تا فقط نکات جدید توضیح داده شود و از بررسی نکات تکراری پرهیز شود. در این پروژه از پایگاه داده SQL Server استفاده کردیم و در انتها نیز نحوه نصب SQL Server بر روی لینوکس و همچنین نحوه ساخت فایل نصب از پروژه با نرم افزار Advanced Installer توضیح داده شده است.

توجه: قبل از شرکت در دوره آموزشی شما می توانید پیش نمایش و ۱۰ قسمت آموزشی از ۱۷۹ قسمت را رایگان مشاهده کنید.(آموزش هایی که در سمت راست آن ها قفل باز است قبل از خرید و ورود در آموزش قابل مشاهده است)

توجه: با اطمینان دوره آموزشی "آموزش پروژه محور جاوا به زبان ساده" را بخرید در صورتی که این آموزش مطابق با اطلاعات آن نبود و شما از خرید راضی نبودید، بازگشت وجه انجام می شود.

توجه: پس از خرید و ورود به "آموزش پروژه محور جاوا به زبان ساده" فیلم های آموزشی را می توانید مشاهده یا دانلود کنید.همچنین امکان دانلود یکجا دوره توسط نرم افزار اینترنت دانلود منیجر وجود دارد.

پیش نیازهای آموزش پروژه محور جاوا به زبان ساده :

این دوره هیچ پیش نیازی ندارد و برای افرادی قصد دارند به تازگی برنامه نویسی را شروع کنند مناسب است.

هدف گذاری دوره آموزشی :

پس از پایان این دوره:

به خوبی با دنیا برنامه نویسی آشنا شده اید و یادگیری هز زبان دیگری ساده تر خواهد بود. زیرا جاوا تمام مفاهیم را در خود دارد و بسیار کامل است.

به خوبی به جاوا تسلط خواهید داشت و یاد گرفتن اندروید برای شما کار ساده خواهد بود.

به خوبی با پایگاه داده ارتباط برقرار می کنید و می توانید با جاوا برنامه های مورد نظر خود را پیاده سازی کنید.

به بزرگترین جامعه برنامه نویسی پیوسته اید.

برای چه کسی مفید است ؟

این دوره برای کسانی که خیلی با اراده قصد شروع یادگیری اولین زبان برنامه نویسی را دارند بسیار عالی می باشد. همچنین اگر در نگاه پیشروی خود آموزش اندروید را هم در نظر دارید، دیگر این دوره بیش از پیش برای شما کاربردی خواهد بود.

ابزارهای مورد نیاز :

Netbeans

JDK

فصل ۱ آشنایی با جاوا

۱

تاریخچه زبان Java 1. انواع پیاده سازی زبان های برنامه نویسی 2. Compiler 3. Interpreter 4. Intermediate Code 5. نحوه پیاده سازی زبان Java 6. آشنایی با ماشین مجازی Java (Java Virtual Java) 7. آشنایی با JRE 8. آشنایی با JDK 9. آشنایی با تعریف پلتفرم های Java 10. Java SE 11. Java EE 12. Java ME 13. JavaFX 14. معرفی انواع IDE های زبان Java 15. نصب JDK 16. نصب NetBeans 17. معرفی JDK به NetBeans 18. کامپایل یک برنامه ساده با javac 19. اضافه کردن پوشه JDK به Environment Variables

۲

نکاتی در مورد نحوه یادگیری برنامه نویسی • نکاتی در مورد نحوه مشاهده آموزش • فایل Netbeans و JDK در ضمیمه این قسمت است.

۳

فیلمی جالب در مورد از کار افتادن همه سیستم هایی که با Java کار می کنند

۴

آشنایی با ساختار فایل .java آشنایی با متد Main آشنایی با ویژگی IntelliSense در Netbeans آشنایی با ویژگی های نوشتاری زبان Java استفاده از print و println انواع خطا های برنامه نویسی خطای کامپایلری خطای منطقی خطای حین اجرا

۵

Insert a tab Insert a backspace Insert a newline Insert a carriage return Insert a single quote Insert a double quote Insert a backslash افزودن Comment به کد ها

۶

تعریف یک متغیر استاندارد های نام گذاری متغیر ها آشنایی با انواع داده اولیه (Primitive data type) متغیر های final تفاوت Literal و Constant

۷

بررسی متد printf

۸

تبدیل ضمنی (implicit) تبدیل صریح (Explicit) Arithmetic overflow Type Casting

۹

تبدیل رشته ها به انواع داده دیگر و برعکس

۱۰

بررسی انواع عملگر ها (Unary-Binary-Ternary) عملگر های ریاضی (Arithmetic Operator) عملگر های تخصیصی (Assignment Operator) عملگر های مقایسه ای (Comparative Operator) عملگر های منطقی (Logical Operator) عملگر های بیتی (Bitwise Operator)

۱۱

آشنایی با انواع متد های کلاس Scanner استفاده از Place holder ها (MessageFormat) بررسی تفاوت متد های next و nextLine

۱۲

آشنایی با ساختار if آشنایی با ساختار if else آشنایی با nested if عملگر شرطی استفاده از عملگر های منطقی در شرط ها Dangling else یا else های سرگردان! آشنایی با شرط های مدار کوتاه آشنایی با شرط های مدار بلند آشنایی با ساختار Switch

۱۳

حل 7 سوال در مورد مبحث ساختار های تصمیم

۱۴

بررسی اولیت انواع عملگر ها در Java

۱۵

فرمت دادن به اعداد اعشاری

۱۶

حلقه While حلقه do While حلقه for آشنایی با break آشنایی با continue

۱۷

حل 15 سوال در مورد مبحث ساختار های تکرار

۱۸

حل 9 سوال تجزیه ارقام با استفاده از ساختار های تکرار

۱۹

حل 10 سوال چاپ الگو با استفاده از ساختار های تکرار

۲۰

آشنایی با آرایه تک بعدی مقدار دهی و دسترسی به عناصر آرایه تک بعدی آشنایی با کلمه کلیدی new آشنایی با حلقه foreach آشنایی با آرایه چند بعدی آشنایی با ماتریس ها (آرایه دو بعدی) مقدار دهی و دسترسی به عناصر آرایه چند بعدی آرایه های دندانه دار (Jagged Array) مقدار دهی و دسترسی به عناصر آرایه دندانه دار

۲۱

حل 15 سوال در مورد آرایه های تک بعدی

۲۲

حل 20 سوال در مورد آرایه های دو بعدی

۲۳

آشنایی با مفهوم پارادایم آشنایی با پارادایم های برنامه نویسی آشنایی با ساختار یک متد مقدار برگشتی از یک متد (return) ارسال پارامتر به یک متد روش های ارسال آرایه به یک متد آشنایی با VarArgs

۲۴

ارسال مقادیر به برنامه با Command Line آشنایی با متد های بازگشتی (Recursion) بررسی خط به خط برنامه در Netbeans

۲۵

حل 7 سوال در مورد متد ها و رشته ها

۲۶

حل 5 سوال در مورد متد های بازگشتی

۲۷

حل 5 سوال در مورد آرایه ای از رشته ها

۲۸

شروع برنامه نویسی شی گرا آشنایی با مفهوم شی آشنایی با مفهوم کلاس تبدیل یک برنامه رویه ای به شی گرا آشنایی با سطح دسترسی public آشنایی با سطح دسترسی private

۲۹

متغیر های static متد های static ایجاد آرایه ای از کلاس ها

۳۰

آشنایی با کاربرد متد سازنده متد سازنده پیش فرض Overload کردن متد سازنده

۳۱

Constructors Instance Variable initializers Instance Initialization blocks Static Block Non Static Block Forward references

۳۲

آشنایی با مفهوم Setter و Getter آشنایی با کلمه کلیدی This

۳۳

هدف استفاده از Package دلیل وجود فقط یک کلاس public در یک فایل .java بررسی سطح دسترسی default دسترسی به کلاس های public موجود در Package Import کردن یک Package بررسی تاثیر تعداد import در حجم برنامه

۳۴

بررسی مفهوم وراثت در شی گرایی آشنایی با سطح دسترسی protected قانون is s kind of در وراثت قانون 100% در وراثت وراثت چند سطحی آشنایی با کلمه کلیدی super استفاده از this برای فراخوانی متد های سازنده دیگر ترتیب اجرای متد های سازنده در وراثت

۳۵

آشنایی با کلاس های Final

۳۶

بررسی هدف استفاده از Overriding ترتیب سطوح دسترسی و تاثیر آن در Overriding Hide شدن وراثت در Overriding تفاوت Overriding و Overloading بررسی Overriding در متد های static بررسی متد های final Override کردن متد .toString Override Annotation پارامتر های final

۳۷

بررسی متد toString Override کردن متد toString بررسی متد equals تفاوت بین متد equals در کلاس object و عملگر== بررسی متد equals در کلاس String بررسی متد hashCode بررسی متد getClass

۳۸

تفاوت بین انواع داده Primitive و Object تفاوت بین int و Integer ، double و Double و ... بررسی مفهوم Autoboxing بررسی مفهوم Unboxing

۳۹

رابطه Is-a رابطه has-a بررسی مفهوم Aggregation خطای NullPointerException

۴۰

بررسی مفاهیم upcasting و downcasting آشنایی با مفهوم چند ریختی ها مفهوم انتزاع یا abstraction کلاس های انتزاعی یا abstract متد های انتزاعی یا abstract عملگرinstanceof واسط ها یا Interface ها بررسی کاربرد Interface ها آشنایی با کلمه کلیدی implements تفاوت میان کلاس انتزاعی و واسط

۴۱

کلاس داخلی non static کلاس داخلی anonymous کلاس داخلی Local کلاس تو در تو

۴۲

آشنایی با نوع داده شمارشی

۴۳

برنامه نویسی جنریک تعریف برنامه نویسیجنریک جنریک چه مشکلاتی را حل می کند؟ تفاوت سربارگذاری یک متد و جنریک ها تفاوت کلاس Object و جنریک ها کلاس های جنریک متغیر های جنریک قرارداد های نام گذاری جنریک ها نحوه تعریف نمونه از جنریک Raw Types Type Erasure

۴۴

کلکسیون های جنریک پارامتر های Bounded پارامتر های Unbounded کاربرد extends در جنریک ها

۴۵

آشنایی با wild card

۴۶

String چیست؟ انواع روش های ساخت String By string literal By new keyword نحوه ذخیره سازی String در حافظه آشنایی با String constant pool ویژگی Immutable در String ها الحاق رشته ها (String Concatination) با استفاده از عملگر + با استفاده از متد concat() زیر رشته ها (Substring) مقایسه String ها بررسی متد equals() بررسی عملگر == بررسی متد CompareTo()

۴۷

متد های کار با String ها charAt() contains() startsWith() endsWith() indexOf() lastIndexOf() isEmpty() length() replace() toLowerCase() toUpperCase() trim() valueOf()

۴۸

کلاس StringBuffer کلاس StringBuilder بررسی تفاوت سرعت String و StringBuffer و StringBuilder Override کردن متد toString

۴۹

عبارت های منظم یا Regular-expressions String Literals metacharacters character class simple class negation ranges unions intersections subtraction predefind character class quantifiers greedy reluctant possessive

۵۰

boundry matchers capturing groups back references

۵۱

توابع رند کردن اعداد Ceil Round Floor تابع توان (pow) تابع جذر (sqrt) توابع max و min توابع لگاریتمی توابع مثلثاتی تابع نمایی (exp) حل تمرین کلاس Math

۵۲

تولید اعداد تصادفی با شانس برابر تولید اعداد تصادفی با ترتیب ثابت تولد اعداد تصادفی با توزیع نرمال (گاوس) آشنایی با توزیع نرمال محاسبه انحراف معیار محساسبه میانگین

۵۳

۵۴

۵۵

فرمت بندی تاریخ و ساعت با متد printf فرمت بندی تاریخ و ساعت با استفاده از DateTimeFormatter

۵۶

۵۷

۵۸

۵۹

تعریف باگ انواع خطاهای برنامه نویسی خطای منطقی خطای حین اجرا خطای کامپایلری بلوک try-catch بلوک catch چند تایی بلوک finaly بلوک های try-catch تو در تو کلمه کلیدی throw انتشار خطا (Exception Propagation) کلمه کلیدی throws تفاوت throw و throws تفاوت خطا های checked و unchecked ایجاد Exception شخصی سازی شده

۶۰

آشنایی با ساختمان داده Arraylist

۶۱

آشنایی با ساختمان داده LinkedList

۶۲

آشنایی با ساختمان داده Vector

۶۳

آشنایی با اینترفیس List

۶۴

آشنایی با اینترفیس Set آشنایی با HashSet آشنایی با LinkedHashSet آشنایی با TreeSet

۶۵

آشنایی با اینترفیس Map آشنایی با HashMap آشنایی با LinkedHashMap آشنایی با TreeMap

۶۶

۶۷

مقدمه ای در مورد فایل ها تعریف input و output آشنایی با انواع Stream System.in System.out System.err آشنایی با ساختار کلاس انتزاعی InputStream آشنایی با ساختار کلاس انتزاعی OutputStream

۶۸

ساخت یک فایل جدید بررسی وجود یا عدم وجود یک فایل حذف یک فایل گرفتن نام یک فایل GetParent GetPath getName getAbsolutePath getCanonicalPath تغییر نام یک فایل انتقال یک فایل به یک پوشه دیگر ایجاد یک دایرکتوری ایجاد چندین دایرکتوری بررسی دایرکتوری بودن یا نبودن یک آدرس گرفتن فایل های داخل یک دایرکتوری به دست آوردن میزان فضای خالی یک پارتیشن به دست آوردن میزان کل فضای یک پارتیشن به دست آوردن آخرین زمان ویرایش یک فایل

۶۹

اعمال فیلتر به نام فایل ها و دایرکتوری ها

۷۰

نوشتن آرایه بایتی در فایل

۷۱

خواندن فایل ها به صورت آرایه بایتی

۷۲

استفاده از بافر برای نوشتن آرایه بایتی در فایل

۷۳

استفاده از بافر برای خواندن اطلاعات از فایل

۷۴

خواندن اطلاعات از چند Stream

۷۵

نوشتن آرایه بایتی در چند OutputStream

۷۶

خواندن اطلاعات به صورت InputStream

۷۷

خواندن و نوشتن انواع داده Primitive در فایل

۷۸

دسترسی تصادفی به فایل ها

۷۹

نوشتن کاراکتر در فایل ها

۸۰

خواندن کاراکتر از فایل

۸۱

نوشتن کاراکتر در فایل با استفاده از بافر

۸۲

خواندن کاراکتر از فایل با استفاده از بافر

۸۳

استفاده از print ، println و printf برای نوشتن در Stream

۸۴

استفاده از print ، println و printf برای نوشتن در Writer

فصل ۲ برنامه نویسی ویژوال

۱

تفاوت AWT با Swing بررسی JOptionPane بررسی ImageIcon

۲

۳

۴

۵

۶

۷

۸

۹

۱۰

۱۱

۱۲

۱۳

۱۴

۱۵

۱۶

۱۷

۱۸

۱۹

۲۰

۲۱

۲۲

۲۳

۲۴

۲۵

۲۶

۲۷

۲۸

۲۹

تعریف رخداد برای کنترل ها (Event) ActionListener ComponentListener ItemListener KeyListener MouseListener MouseMotionListener MouseWheelListener FocusListener PropertyChangeListener WindowListener تفاوت Listener با Adapter

۳۰

Annotation ها Deprecated Override SuppressWarning Cast Deprecation Empty Fallthrough Finally Overrides Unchecked

۳۱

آشنایی با ساختار Stack انواع نمایش عبارت های محاسباتی Infix Prefix Postfix تبدیل عبارت Infix به Postfix پردازش عبارت Postfix با Stack

۳۲

ایجاد یک JFrame آشنایی با پنجره Palette آشنایی با پنجره Properties آشنایی با پنجره Event مشاهده تاریخچه کد ها در History بررسی ویژگی های پنجره Design بررسی دکمه SelectionMode بررسی دکمه ConnectionMode بررسی دکمه Preview Design بررسی ساختار کد های موجود در پنجره Source آشنایی با LookAndFeel بررسی LookAndFeel های مختلف CrossPlatformLookAndFeel SystemLookAndFeel MetalLookAndFeel NimbusLookAndFeel انتخاب LookAndFeel توسط کاربر افزودن LookAndFeel آماده JTattoo Napkinlaf Pgslookandfeel انتخاب Layout از پنجره Design تغییر سایز فرم Event Dispatcher Thread

۳۳

طراحی ظاهر ماشین حساب پیاده سازی الگوریتم تبدیل Infix به Postfix پیاده سازی الگوریتم پردازش عبارت Postfix به وسیله Stack

۳۴

قرار دادن آیکون برای برنامه ماشین حساب قفل کردن تغییر سایز فرم حذف حاشیه فرم (ساخت فرم های بدون border) حرکت دادن فرم های بدون border Close ، minimize و normal کردن فرم از طریق کد نویسی تغییر شکل آیکونکرسرماوس گرفتن خروجی Jar از پروژه اجرای ماشین حساب در سیستم عامل ویندوز نصب JRE در گنو/لینوکس توزیع اوبونتو اجرای ماشین حساب در سیستم عامل گنو/لینوکس توزیع اوبونتو

۳۵

الحاق JRE به فایل Jar برای پرتابل کردن برنامه استفاده از Launch4j ساخت فایل نصب با Inno Setup تنظیم آیکون برای فایل نصب اجرای بدون وابستگی برنامه در ویندوز

۳۶

JDBC چیست؟ واسط های JDBC Drivers Connections Statements Result Sets کاربرد های رایج JDBC نمودار Sequence نحوه کارکرد JDBC انواع درایور های JDBC Type 1 :JDBC-ODBC Bridge driver Type 2 :Native-API/partly Java driver Type 3:All Java/Net-protocol driver Type 4:All Java/Native-protocol driver دانلود درایورJDBC پایگاه داده Sqlite اضافه کردن درایور به برنامه در NetBeans

۳۷

لود کردن درایور در کد نویسی تعریف Connection مقدار دهی Connection String نصب Sqlite Manager در فایرفاکس آشنایی با محیط Sqlite Manager ساخت یک پایگاه داده جدید در Sqlite Manager ساخت یک جدول جدید در Sqlite Manager آشنایی با Storage Class ها در SQLite INTEGER REAL TEXT NUMERIC INTEGER (strict) REAL (strict) TEXT (strict) آشنایی با Default Value در SQLite

۳۸

ساخت یک جدول برای درج داده ها برقراری ارتباط با پایگاه داده ارسال کوئری به پایگاه داده با Statement واکشی اطلاعات از پایگاه داده به ResultSet آشنایی با متد های کلاس Resultset Next Previous Last First Absulote Relative GetRow GetType انواع متد های DataType ها آشنایی با انواع Type های ResultSet Type_Forward_Only Type_Scroll_Insensitive Type_Scroll_Sensitive واکشیmetadata های پایگاه داده با DatabaseMetaData بررسی پشتیبانی پایگاه داده ها از ویژگی های خاص JDBC آشنایی با انواع Concurrency در ResultSet Concur_Read_Only Concur_Updateable آشنایی با انواع Holdability در ResultSet Close_Cursors_At_Commit Hold_Cursors_Over_Commit

۳۹

ارسال کوئری های آپدیت به پایگاه داده بررسی متد executeUpdate بررسی متد ExecuteQuery بررسی متد execute آشنایی با Preparedstatement ارسال دسته ای کوئری ها (Batch) مدیریت تراکنش ها (Perform Transaction) بررسی ویژگی های یک تراکنش Atomicity Consistency Isolation Durability بررسی متد Commit بررسی متد RollBack

۴۰

واکشیMetaData های پایگاه داده تفاوت بین Cluster , Catalog , Schema , Table , Columns & Rows واکشی نام پایگاه داده واکشی نسخه درایور واکشی نسخه پایگاه داده واکشی اطلاعات ستون های پایگاه داده واکشی اطلاعات جدول ها

۴۱

ساخت جدول برای ذخیره و بازیابی تصویر و فایل انتخاب عکس از سیستم کاربر تبدیل عکس انتخاب شده به Stream ذخیره Stream در پایگاه داده واکشی تصویر از پایگاه داده تبدیل Stream به تصویر تغییر سایز تصویر ذخیره فایل در پایگاه داده بازیابی فایل از پایگاه داده و ذخیره کنار پروژه

۴۲

آشنایی با JTable درج دستی رکورد به JTable تنظیم Header در JTable آشنایی با اینترفیسTableModel آشنایی با کلاس انتزاعی AbstractTableModel آشنایی با کلاس DefaultTableModel اتصال مدل داده ای به JTable ویرایش مدل داده ای با متد های DefaultTableModel AddRow AddColumn InsertRow RemoveRow SetValueAt getValueAt راست /چپ/وسط چین کردن JTable راست/چپ/وسط چین کردن متن سلول های JTable

۴۳

واکشی داده ها از پایگاه داده و نمایش در JTable طراحی ظاهر برنامه (پروژه محور) طراحی پایگاه داده انتخاب تصویر از سیستم کاربر روش دوم برای تغییر سایز تصویر درج داده ها در پایگاه داده داده ی JCheckBox داده ی JLabel داده ی JRadioButton داده ی JTextField واکشی تصویر از پایگاه داده و نمایش در JTable تنظیم سایز تصویر در JTable Override کردن متد GetClassName جلوگیری از ویرایش سلول های JTable

۴۴

تعریف Event برای انتخاب سطر های JTable نمایش اطلاعات سطر انتخاب شده در کنترل های فرم آپدیت کردن سطر انتخاب شده از JTable

فصل ۳ آموزش و انجام پروژه مدیریت هتل به صورت کامل

۱

۲

۳

۴

۵

۶

۷

۸

۹

۱۰

۱۱

۱۲

۱۳

۱۴

۱۵

۱۶

۱۷

۱۸

۱۹

۲۰

۲۱

۲۲

۲۳

۲۴

۲۵

۲۶

۲۷

۲۸

۲۹

۳۰

۳۱

۳۲

۳۳

۳۴

۳۵

۳۶

۳۷

۳۸

۳۹

۴۰

۴۱

۴۲

۴۳

۴۴

۴۵

۴۶

۴۷

۴۸

۴۹

۵۰

۵۱

امتیاز کلی دوره

( ۴.۸۷)

تعداد بررسی های ثبت شده : ۱۵

پروفایل
متین سجادی
امتیاز من به این دوره


پروفایل
Soheila بی نام
امتیاز من به این دوره
آموزش جاوا

من چند تا آموزش تهیه کرده بودم از سایتهای دیگه اما هیچ کدوم به اندازه این آموزش کامل و قابل فهم نیستن‌.ممنونم.


پروفایل
محمدرضا سعادتی سعادتی
امتیاز من به این دوره
بررسی دوره

عالی بود


پروفایل
وحید آراز
امتیاز من به این دوره
کیفیت و محتوا

بسیار کاربردی


پروفایل
ریحانه عارفی
امتیاز من به این دوره
نظرمثبت

عالی بود متشکرم


بیشتر