logo campain

آموزش c# به صورت کامل و پروژه محور با ساخت سیستم مدیریت فروشگاه

کارشناس ارشد مهندسی نرم افزار

۲۰۰۰۰۰ تومـــان
۷۰۰۰۰ تومـــان
فروش ویژه با ۶۵% تخفیف
کد تخفیف دارید؟
  • ضمــانــت بـازگــشــت وجــه
  • دسترسی دائمی به آموزش
  • پشتیبانی و ارتباط با مدرس
  • امکان دانلود و پخش آنلاین
جزئیات آموزش

۳۵ درس در ۱۰ فصل

سطح تمام سطوح
مدت زمان ۶۴۹ دقیقه
حجم ۱۱۴۸.۸۶ مگابایت

فصل ۱ مقدمه و معرفی ابزارها

۱

معرفی دوره

مشاهده رایگان

سلام. به دوره آموزش برنامه نویسی سی شارپ بصورت پروژه محور خوش آمدید. در این دوره تمرکز اصلی رو ساخت پروژه مدیریت یک فروشگاه بزرگ یا سوپر مارکت هست. در این دوره یاد میگریم که چطور از قدرت زبان برنامه نویسی سی شارپ برای ساخت این پروژه استفاده کنیم و همچنین چطور ابزارهایی مثل ویژوال استودیو و SQL Server رو برای انجام این کار به خدمت بگیریم. از جمله مواردی که در این دوره یاد میگیریم: نحوه ساختن یک فرم لاگین (ورود) استاندارد. نحوه اعمال سطح دسترسی های مختلف به کاربران و اعمال محدودیت. تحلیل کاملی از پایگاه داده، تحلیل جدول ها، فیلدها، کلیدهای اصلی و خارجی و ارتباز بین اون ها رو خواهیم داشت. قدم به قدم به شما یاد میدم که چطور کالاها و مشتریان رو پایگاه داده ثبت کنید و اون ها رو ویرایش و یا حدف کنید. چگونگی نمایش اطلاعات درون دیتاگریدویوها (DataGridView) رو به شما خواهم گفت. نحوه ارسال اطلاعات بین فرم های مختلف رو بررسی میکنیم. ساختن کلاس تاریخ شمسی و استفاده از اون در پروژه رو خواهیم داشت. همچنین نحوه ساختن کدهای یکتا مثل کدفاکتور و کد اشتراک رو بررسی میکنیم. به شما یاد میدم که چطور یک پرسجوی پیچیده برای ساختن به اطلاعات خاص رو بسازید. جستجو درون اطلاعات جدول ها بر اساس مشخصات مختلف و قیلتر کردن اون ها. گزارش گیری از اطلاعات، بر اساس معیارهای مختلف مثل تاریخ رو خواهیم داشت و کلی مورد دیگه.

۲

ایجاد پروژه جدید فروشگاه (سوپرمارکت)‎

برای ساختن پروژه مدیریت فروشگاه از نرم افزار ویژوال استودیو استفاده کردیم. در این ویدئو آموزشی نحوه ایجاد پروژه جدید در ویژوال استودیو را یاد خواهیم گرفت. ما در این دوره برای نوشتن کدهای سی شارپ و درست کردن پروژمون از نرم افزار ویژوال استودیو استفاده کردیم. ویژوال استودیو یک نرم افزار قدرتمند که شرکت مایکروسافت در اختیار برنامه نویسان قرار داده تا بتونند نرم افزارهاشون توسعه بدهند. پیشنهاد میکنیم قبل از هر کاری نرم افزار ویژوال استودیو اگه روی کامپیوترتون ندارید، دانلو و نصب کنید. با جتسجوی ساده میتونید توی اینترنت میتونید فایل نصب این نرم افزار رو پیدا کنید. خوشبختانه نصب این نرم افزار خیلی راحت هست و با چند کلیک میتونید این نرم اقزار رو نصب کنید. دقت کنید توی این دوره ما از نرم افزار مایکروسافت ویژوال استودیو ۲۰۱۲ (Microsoft Visual Studio 2012) استفاده میکنیم.

۳

نگاهی به ویژال استودیو

قبل از اینکه سراغ کد نویسی سیستم فروشگاه بریم بد نیست که نگاه کلی به ابزارها و قسمت مختلف ویژوال استودیو بندازیم. در این ویدئو یک نگاه کلی به ابزارهای مورد نیاز داریم. اجازه بدید قبل از اینکه وارد کدنویسی یا تحلیل پایگاه بشیم یک نگاه کلی به ویژال استودیو ۲۰۱۲ داشته باشیم. در این قسمت ما برای آشنایی نگاه کلی به پنجره ها و ابزارهای مورد نیاز در ویژوال استودیو خواهیم داشت و در آموزش های بعدی بطور مفصل با هر کدوم از آنها آشنا خواهیم شد.

۴

ایجاد و تنظیم مشخصات فرم اصلی

در این ویدئو باهم سراغ ساختن اولین فرم پروژه فروشگاه میریم. برای ساختن اولین فرم که میخوام فرم اصلی یا فرم Main باشه باید یکسری تغییر رو روی فرمی که از قبل داریم (Form۱) اعمال کنیم. بیان باهم سراغ ساختن اولین فرم بریم. برای ساختن اولین فرم که میخوام فرم اصلی یا فرم Main باشه باید یکسری تغییر رو روی فرمی که از قبل داریم (Form1) اعمال کنیم.

۵

ایجاد فرم کاربران سیستم

در یک فروشگاه بزرگ ممکن هست چندیدن کاربر برای استفاده از سیستم وجود داشته باشه. برای دسترسی هر کدوم از کاربران به سیستم یک نام کاربری و رمز عبور را برایشون باید ایجاد و ثبت کنیم. از این اطلاعات بعدا میتونیم برای گرفتن گزارشات مربوط به عملگرد کاربران هم استفاده کنیم. برای اینکه بتونیم اطلاعات کاربران سیستم رو ثبت کنیم نیاز به فرم کاربر جدید داریم. در این ویدئوی آموزشی یاد میگیریم که چطور یک فرم جدید به پروژه مون در ویژوال استودیو استفاده کنیم و بعدش سراغ طراحی فرم ثبت اطالاعات کاربران سیستم میریم. آموزش های این ویدئو گام به گام و به زبان ساده هست. پس شما رو به مشاهده این ویدیو دعوت میکنم.

۶

ایجاد منو و نحوه باز کردن فرم‌ها از طریق منو

تقریبا تمام پروژه های نرم افزاری از منو برای ارتباط بین فرم ها استفاده میکنند. در جلسه قبل ما فرم کاربران سیستم رو طراحی کردیم، حالا میخواهیم در فرم اصلی یک منو اضافه کنیم و از طریق اون بتونیم به فرم کاربر دسترسی داشته باشیم. در این جلسه یاد میگیریم که چطور یک منو (MenuStrip) به پروژه فروشگاه در ویژوال استودیو اضافه کنیم و چطور از طریق منو فرم کاربر رو باز کینم. البته آموزش های این ویدئو گام به گام و به زبان ساده هست. پس شما رو به مشاهده این ویدیو دعوت میکنم.

فصل ۲ پایگاه داده

فصل ۳ مدیریت اطلاعات کاربران

فصل ۴ مدیریت اطاعات مشتریان

فصل ۵ مدیریت اطلاعات کالاها

فصل ۶ کد نویسی فرم فاکتور + تبدیل تاریخ میلادی به شمسی

فصل ۷ فرم ورود ‎(Login)‎

فصل ۸ جستجو و گزارش گیری

فصل ۹ نگاه مجدد به رابط کاربری

فصل ۱۰ تشکر و پشتیبانی

توضیحات "آموزش c# به صورت کامل و پروژه محور با ساخت سیستم مدیریت فروشگاه" :

این مجموعه‌ به زبان ساده به آموزش برنامه‌نویسی c# می پردازد و در حین انجام یک پروژهٔ واقعی کار با sql را به شکل کاملا کاربردی آموزش می دهد.

یک دوره پرچالش برای یادگیری کاربردی سی شارپ (C#). آموزش گام به گام زبان برنامه نویسی سی شارپ (#C) به زبان ساده.

دوره آموزش برنامه نویسی c#، شامل ۳۵ قسمت فیلم آموزشی است که زبان برنامه نویسی سی شارپ را در طول انجام یک پروژه واقعی به شما عزیزان می آموزد و شما را با کدها درگیر میکند و با چالش های یک پروژه واقعی آشنا می سازد. 

یادگیری سی شارپ به تنهایی و بدون یاد گیری کار با دیتابیس یک آموزش ناقص محسوب می شود از طرفی یاد گیری sql و طراحی پایگاه داده خود یک مهارت جدا و مهم محسوب می شود. آموزش c# و آموزش طراحی و کار با دیتابیس sql در کنار هم، این دوره را به یک آموزش با کیفیت تبدیل کرده است که به شما کمک می کند  تا در طول یک پروژه کامل کاربردی وارد دنیا برنامه نویسی c# و پایگاه داده بشوید.

اگر شما هم از حفظ کردن کدهای و دستورات تکراری و بدون کاربرد برنامه نویسی خسته شده اید و دوست دارید یاد بگیرید که چطور در عمل و بصورت واقعی برنامه نویسی کنید، این دوره مخصوص شماست. از صفر تا صد طراحی و برنامه نویسی پروژه مدیریت فروشگاه را در این دوره به زبان ساده و گام به گام یاد خواهید گرفت. از ایجاد پروژه گرفته تا تحلیل و طراحی پایگاه داده فروشگاه، ارتباط با کاربر، افزودن اطلاعات کالاها و مشتریان در پایگاه داده، ویرایش اطلاعات، حذف اطلاعات، ثبت فاکتورها، تولید کد اشتراک، مدیریت خطاها، جستجو میان اطلاعات، گزارش کیری و کلی مورد دیگه.

در طول یادگیری هم خود مدرس در کنار شماست و از شما پشتیبانی میکند.

پیش نیاز این دوره آموزشی چیست؟

بدون پیش نیاز

از صفر تا صد برنامه نویسی یک پروژه واقعی به زبان ساده توضیح داده شده است.

اهداف آموزش c# به صورت کامل و پروژه محور با ساخت سیستم مدیریت فروشگاه چیست؟

پس از گذراندن این دوره خواهید توانست:

1. یک پروژه واقعی را تجزیه و تحلیل کنید و نیازمندی های پروژه را استخراج کنید.

2. پایگاه داده یک پروژه واقعی را به درستی تحلیل و پیاده سازی کنید.

3. با SQL Server براحتی کار کنید و پایگاه خود را در آن مدیریت کنید.

4. براحتی با برنامه نویسی سی شارپ کد بزنید و آن را در انجام پروژه هایتان به خدمت بگیرید.

5 درج، ویرایش، حذف، نمایش اطلاعات از پایگاه داده را درون برنامه انجام دهید.

6.  یک سیستتم مدیریت فروشگاهی ایجاد نمایید.

7. فرم های مختلف ایجاد کنید و پروژه های بزرگ مدیریت کنید.

این دوره برای چه کسانی مفید است؟

برای تمام علاقه مندان به یادگیری برنامه نویسی.

از چه ابزار ها و نرم افزار هایی در این دوره استفاده می شود؟

Visual Studio (ویژال استودیو)
SQL Server

چگونه کیفیت آموزش تضمین می شود؟

قبل از شرکت در دوره آموزشی شما می توانید پیش نمایش و ۶ قسمت آموزشی از ۳۵ قسمت را رایگان مشاهده کنید.(آموزش هایی که در سمت راست آن ها قفل باز است قبل از خرید و ورود در آموزش قابل مشاهده است)

با اطمینان دوره آموزشی "آموزش c# به صورت کامل و پروژه محور با ساخت سیستم مدیریت فروشگاه" را بخرید در صورتی که این آموزش مطابق با اطلاعات آن نبود و شما از خرید راضی نبودید، بازگشت وجه به طور انجام می شود.

امکان سوال از مدرس وجود دارد؟

امکان سوال از مدرس در بخش گفتگو ها مهیا است همچنین در صفحه پروفایل مدرسین شبکه های اجتماعی آنها جهت تعامل قرار دارد.

نحوه دسترسی به آموزش چگونه است؟

امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید.

امتیاز کلی دوره

( ۴.۸)

تعداد بررسی های ثبت شده : ۱۵

پروفایل
کاربر سایت
امتیاز من به این دوره
در قسمت پشتیبانی مقداری ضعیف عمل میشود ولی کیفیت تدریس خوب است

بدون متن


پروفایل
کاربر سایت
امتیاز من به این دوره


پروفایل
آسیه رشنو
امتیاز من به این دوره
بدون عنوان

خیلی خوب وکاربردی


پروفایل
کاربر سایت
امتیاز من به این دوره


پروفایل
کاربر سایت
امتیاز من به این دوره


پروفایل
کاربر سایت
امتیاز من به این دوره


بیشتر