logo campain

تحلیل بازارهای مالی

رایگـــان
  • دسترسی دائمی به آموزش
  • امکان دانلود و پخش آنلاین
جزئیات آموزش

۶ درس در ۱ فصل

سطح پیشرفته
مدت زمان ۴۰۳ دقیقه
حجم ۱۲۳۶.۵۲ مگابایت

فصل ۱ آموزش رایگان بورس برای ناشنوایان دوره تابلو خوانی

۱

آموزش بورس برای ناشنوایان دوره تابلو خوانی - قسمت اول

مشاهده رایگان
۲

آموزش بورس برای ناشنوایان دوره تابلو خوانی - قسمت دوم

مشاهده رایگان
۳

آموزش بورس برای ناشنوایان دوره تابلو خوانی - قسمت سوم

۴

آموزش بورس برای ناشنوایان دوره تابلو خوانی - قسمت چهارم

۵

آموزش بورس برای ناشنوایان دوره تابلو خوانی - قسمت پنجم

۶

آموزش بورس برای ناشنوایان دوره تابلو خوانی - قسمت ششم

توضیحات "آموزش رایگان بورس برای ناشنوایان - دوره تابلو خوانی" :

برای نوسان گیری در بورس یادیگری تابلوخوانی بسیار ضروری است، این دوره یکی آموزش‌های کامل تابلو خوانی در بورس است که برای شما ناشنوایان عزیز رایگان منتشر شده است.

با توجه به کمبود منابع آموزشی ویژه ناشنوایان عزیز، دوره آموزش تابلو خوانی در بورس به صورت رایگان منتشر شده است، تا شما ناشنوایان گرامی نیز بتوانید به صورت حرفه ای در بازار بورس فعالیت کنید.

 این دوره تخصصی مناسب نوسان گیری و معاملات میان مدت در بازار ‌بورس می‌باشد و در آن نحوه تحلیل اطلاعات موجود در تابلو بازار بورس (وبسایت tsetmc) آموزش داده می‌شود.

در این دوره شما می‌توانید نقاط ورود و خروج بهتری از بازار داشته باشید و با بررسی حجم معاملات و قدرت خریدار و فروشنده می‌توانید همراه بازار شوید. تابلو خوانی ساده ترین روش برای تحلیل بازار بورس است.

آنچه در دوره آموزش تابلو خوانی بورس فرا خواهید گرفت:

1. انواع شاخص در بورس

با بررسی شاخص ها می‌توانید قسمتی از بازار که عقب افتادگی دارد را پیدا کنید و حداقل بتوانید بازار را برای یک روز پیش بینی کنید که این کار می‌تواند برای نوسان گیری کمک شایانی به تحلیل‌گران بکند.

2. قیمت پایانی و آخرین 

ورود و خروج بازیگران سهم را می‌توانیم با این روش متوجه شویم و معاملات خود را همراه کنیم با بازیگران سهم .  

3. فیلتر های‌کاربردی 

در بازار بورس ما تقریبا ۶۰۰سهام داریم که بررسی تک تک این ها بسیار سخت گیر هستش، با استفاده از فیلتر نویسی می‌توانیم سهام هایی که شرایط مورد نظر ما را داشته باشند جدا کنیم و به سادگی با صرف زمان کمتر به نتیجه دلخواه خود برسیم.

4. کد به کد

گاهی اوقات سهامداران عمده یا حقوقی سهم برای حمایت از سهم یا برای پایین آوردن قیمت سهم اقدام به کد به کد می‌کنند که این می‌تواند به نوعی سیگنال به بازار باشد با در صورتی که متوجه کد به کد شوید می‌توانید زودتر از اتفاقات سهم با خبر شوید. 

5. حجم مشکوک 

حجم معاملات از مهم‌ترین عوامل تعیین کننده است بعد از قیمت اهمیت بسیار بالایی دارد زمانی که تغییر عمده در‌حجم به وجود می‌آید می‌توان سیگنال های خوبی گرفت.  

6. الگوی تیک

شرایط بازار گاهی اوقات متشنج می‌شود با استفاده از این الگو می‌توانیم متوجه شویم قیمت تمایل به ادامه حرکت دارد یا برگشت.

7. حقیقی و حقوقی

دو دسته سرمایه گذار در بورس داریم که با آشنایی و رفتار هر کدام از سهامداران می‌توانسم متوجه موارد گسترده ای بشویم مانند وارد شدن پول هوشمند یا خارج شدن آن از سهم.

8. ترکیب‌ سهامداران

جذابیت سهام برای بازار با استفاده از ترکیب سهامداران رخ می‌دهد، هرچقدر‌سهام جذاب تر باشد می‌تواند حرکت های بزرگ تر و سریع تری داشته باشد

9. معرفی صندوق طلا

در بورس هم می‌توان طلا خرید و صندوق های طلا با توجه به وضعیت جهانی ایده آلی که قرار گرفته اند در کنار سهام های بورسی می‌تواند ریسک پورتفوی شما را به شدت پایین بیاورد. 

نحوه دسترسی به آموزش چگونه است؟

امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید. این آموزش رایگان عرضه شده است و شما می توانید تمامی قسمت های آموزش رایگان بورس برای ناشنوایان - دوره تابلو خوانی را به طور رایگان دانلود کنید

امتیاز کلی دوره

( ۵)

تعداد بررسی های ثبت شده : ۱

پروفایل
حسین مجد
امتیاز من به این دوره
حسین

خیلی عالیه


بیشتر