logo campain

تجزیه و تحلیل اطلاعات ، ساخت داشبورد های هوش تجاری

۱۱۹۰۰۰ تومـــان
۷۷۳۵۰ تومـــان
فروش ویژه با ۳۵% تخفیف
کد تخفیف دارید؟
  • ضمــانــت بـازگــشــت وجــه
  • دسترسی دائمی به آموزش
  • پشتیبانی و ارتباط با مدرس
  • امکان دانلود و پخش آنلاین
جزئیات آموزش

۱۵ درس در ۱ فصل

سطح متوسط
مدت زمان ۹۶ دقیقه
حجم ۲۱۶.۲۱ مگابایت

فصل ۱ آموزش توابع مالی در اکسل

۱

توابع مالی در اکسل - تابع FV

مشاهده رایگان

در این آموزش کار با تابع fv که به وسیله آن می توان ارزش آتی یک سرمایه گذاری را محاسبه کرد خواهید آموخت.

۲

توابع مالی در اکسل - تابع FVSchedule

مشاهده رایگان

در این آموزش کار با تابع FVSchedule که با آن ارزش آتی اصل پول را پس از اینکه یک سری نرخ های بهره مرکب بر روی آن اعمال شود را آموزش خواهید دید.

۳

توابع مالی در اکسل - تابع PV

اگر قصد سرمایه گذاری دارید و از سودآوری آن آگاه نیستید، از تابع PV در اکسل استفاده کنید. این تابع به شما کمک می کند تا ببینید سرمایه گذاری شما سودآور است در واقع این تابع ارزش فعلی سرمایه‌ را بر اساس دوره پرداخت با نرخ بهره ثابت محاسبه می کند.

۴

توابع مالی در اکسل - تابع NPV

این تابع ارزش فعلی خالص جریان های نقدی یک پروژه سرمایه گذاری را که قرار است در آینده اتفاق بیافتد با استفاده از یک نرخ تنزیل محاسبه می کند.

۵

توابع مالی در اکسل - تابع XNPV

تابع XNPV مقدار ارزش فعلی خالص یک سرمایه گذاری را بر اساس نرخ تنزیل و یک سریی جریان نقدی (Cash Flow) و تاریخ های پرداخت یا دریافت محاسبه می کند.

۶

توابع مالی در اکسل - تابع PMT

برای به دست آوردن مبلغ هر قسط وام می توانید از تابع PMT استفاده کنید. به کمک این تابع می توانید قبل از گرفتن وام، مبلغ دوره های مختلف پرداخت وام را با هم مقایسه کنید تا موردی را پیدا کنید که برای شما مناسب تر باشد.

۷

توابع مالی در اکسل - تابع PPMT

هر قسط وام متشکل از ۲ قسمت مبلغ اصلی قسط و سود قسط است. خوب حتما ۲ سوالی که ذهن شما را درگیر می کند این است که مبلغ اصلی هر قسط چقدر است؟ و سود هر قسط چقدر است؟ اکسل تابع ویژه ای برای یافتن مبلغ اصلی هر قسط Principal payment دارد. نام این تابع PPMT است.

۸

توابع مالی در اکسل - تابع IRR

از تابع IRR در اکسل برای محاسبه نرخ بازده داخلی پروژه استفاده کنید. نرخ بازده داخلی نرخ تخفیف است که ارزش فعلی خالص را برابر صفر می کند.

۹

توابع مالی در اکسل - تابع MIRR

تابع MIRR میزان نرخ بهره داخلی اصلاح شده (نرخ بازگشت سرمایه داخلی اصلاح شده) را برای یک مجموعه از سری جریان های نقدی (Cash flow) (که مجموعه از مقادیر با سرمایه گذاری اولیه و یک سری مقادیر درآمد خالص) است را محاسبه می کند.

۱۰

توابع مالی در اکسل - تابع XIRR

به‌منظور محاسبه نرخ بازگشت سرمایه داخلی پروژه در حالاتی که جریانات نقدی پروژه بصورت دوره ای نمی باشند از تابع XIRR استفاده می شود.

۱۱

توابع مالی در اکسل - تابع RATE

اکسل تابعی عالی برای محاسبه نرخ بهره دارد. نام این تابع RATE است. این تابع در دسته توابع مالی (Financial) قرار دارد. تابع RATE در اکسل برای محاسبه بهره، تعداد دوره های پرداخت، مبلغ وام و مبلغ کل قابل پرداخت برای هر قسط را به عنوان ورودی می گیرد و نرخ بهره را به صورت درصد برمی گرداند.

۱۲

توابع مالی در اکسل - تابع NPer

این تابع به شما کمک می کند تا تعداد اقساط را برای بازپرداخت کل وام، با نرخ بهره ثابت محاسبه کنید.

۱۳

توابع مالی در اکسل - تابع SLN

تابع مالی SLN در اکسل به محاسبه استهلاک دارایی های ثابت به روش مستقیم (خط مستقیم) می پردازد. یکی از آسان ترین شیوه های محاسبه استهلاک همین روش خط مستقیم می باشد. در این روش مقدار استهلاک در تمام سال های عمر مفید آن دارایی یکسان می باشد. یعنی استهلاک دارایی تنها یک بار محاسبه خواهد شد.

۱۴

توابع مالی در اکسل - تابع SYD

تابع SYD در اکسل به محاسبه استهلاک دارایی های ثابت به روش مجموع سنوات می پردازد. به این صورت که ارزش باقی مانده دارایی را تا دوره مورد نظر محاسبه می کند.

۱۵

توابع مالی در اکسل - تابع DB

تابع مالی DB در اکسل به محاسبه استهلاک دارایی های ثابت به روش نزولی با نرخ ثابت می پردازد. در این روش برای محاسبه استهلاک از یک نرخ ثابت استفاده می شود.

۱۶

توابع مالی در اکسل - تابع DDB

تابع مالی DDB در اکسل به محاسبه استهلاک دارایی های ثابت به روش نزولی با نرخ مضاعف که نزولی مضاعف نیز گفته می شود می پردازد. این روش نیز یکی از روش های آسان محاسبه استهلاک دارایی می باشد.

توضیحات "آموزش توابع مالی در اکسل" :

در دوره آموزش توابع مالی در اکسل قصد داریم در 100 دقیقه به آموزش مهمترین توابع مالی در نرم افزار اکسل بپردازیم و بصورت کامل آن ها را بررسی کنیم.

نرم افزار اکسل یکی از مهمترین ابزار مالی و حسابداری است که از آن استفاده های مختلفی می شود که به کارگیری توابع مالی در اکسل یکی از پرکاربردترین آن ها است. می توان گفت بیش از 50 تابع مالی در اکسل وجود دارد که ما قصد داریم در این دوره به آموزش و بررسی مهمترین آن ها در نرم افزار اکسل بپردازیم. یکی از رازهای موفقیت در اکسل استفاده از توابع آن است به همین جهت در این دوره پرکاربردترین توابع را به زبان ساده و با ذکر مثال کاربردی بررسی خواهیم کرد.

آنچه در دوره آموزش توابع مالی در اکسل بیان می شود:

• تابع fvs chedule 
• تابع fv در اکسل
• تابع pv و npv و xnpv
• تابع pmt و ppmt
• تابع  irr و mirr و xirr
• تابع rate در اکسل
• تابع nper
• تابع sln
• تابع syd
• تابع ddb
• تابع db در اکسل

همانطور که گفتیم در این دوره مهمترین توابع مالی نرم افزار اکسل همراه با ذکر مثال و بیان تمامی نکات و ترفندهای استفاده از این توابع آموزش داده خواهد شد.

پیش نیاز این دوره آموزشی چیست؟

آشنایی مقدماتی کار با توابع در نرم افزار اکسل و همچنین آشنایی با مباحث مربوط به امور مالی می باشد.

اهداف آموزش توابع مالی در اکسل چیست؟

در انتهای این دوره شما می توانید با استفاده از این توابع در تصمیم گیری های مهم مالی خود از نرم افزار اکسل کمک بگیرید، همچنین می توانید با یادگیری این توابع در محل کار خود نیز از آن ها بهره ببرید.

این دوره برای چه کسانی مفید است؟

- مدیران و کارشناسان مالی 
- حسابداران
- دانشجویان رشته های مرتبط با امور مالی

از چه ابزار ها و نرم افزار هایی در این دوره استفاده می شود؟

نرم افزار اکسل

چگونه کیفیت آموزش تضمین می شود؟

قبل از شرکت در دوره آموزشی شما می توانید پیش نمایش و ۲ قسمت آموزشی از ۱۵ قسمت را رایگان مشاهده کنید.(آموزش هایی که در سمت راست آن ها قفل باز است قبل از خرید و ورود در آموزش قابل مشاهده است)

با اطمینان دوره آموزشی "آموزش توابع مالی در اکسل" را بخرید در صورتی که این آموزش مطابق با اطلاعات آن نبود و شما از خرید راضی نبودید، بازگشت وجه به طور انجام می شود.

امکان سوال از مدرس وجود دارد؟

امکان سوال از مدرس در بخش گفتگو ها مهیا است همچنین در صفحه پروفایل مدرسین شبکه های اجتماعی آنها جهت تعامل قرار دارد.

نحوه دسترسی به آموزش چگونه است؟

امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید.

امتیاز کلی دوره

( ۴.۴۴)

تعداد بررسی های ثبت شده : ۹

پروفایل
nasab
امتیاز من به این دوره


پروفایل
کاربر سایت
امتیاز من به این دوره


پروفایل
احسان سلحشوری
امتیاز من به این دوره


پروفایل
Alireza
امتیاز من به این دوره
دوره توابع

ممنون عالی


پروفایل
کاربر سایت
امتیاز من به این دوره

با تشکر


پروفایل
پرستو جوادزرین
امتیاز من به این دوره


بیشتر