logo campain
رایگـــان
  • دسترسی دائمی به آموزش
  • امکان دانلود و پخش آنلاین
جزئیات آموزش

۶ درس در ۱ فصل

سطح متوسط
مدت زمان ۱۲۳ دقیقه
حجم ۲۵۸.۴۶ مگابایت

فصل ۱ آموزش رایگان Adobe xd برای شروع طراحی رابط کاربری

۱

معرفی و مقدمه دوره

مشاهده رایگان

در این درس در ابتدا به معرفی نرم افزار XD و بازار کار آن می پردازیم و پس از معرفی مدرس، نحوه نصب برنامه را خواهیم گفت و در نهایت به معرفی سایت هایی برای دانلود فایل های مورد نیاز خواهیم پرداخت.

۲

ابزارهای طراحی در نرم افزار ایکس دی

در این درس در ابتدا به بررسی تمام ابزارهای طراحی یا دیزاین خواهیم پرداخت و تمام مواردی که در طراحی در نرم افزار نیاز خواهیم داشت را بررسی می کنیم.

۳

پروتوتایپ یا نمونه سازی اولیه

به معرفی ابزار های مورد نیاز برای پروتوتایپ مانند تب، درگ، overlight ، auto animate و slide down و slide up و…. خواهیم پرداخت.

۴

پلاگین های نرم افزار ایکس دی

در این درس پلاگین های مورد استفاده در این نرم افزار را معرفی و ۹ پلاگین کاربردی نرم افزار ایکس دی در این دوره را بررسی خواهیم کرد.

۵

طراحی رابط کاربری موبایل در نرم افزار xd

در این درس بصورت پروژه محور به طراحی رابط کاربری یک پخش کننده موسیقی یا music player می پردازیم و تمام مراحل طراحی آن را از ابتدا تا خروجی نهایی بیان خواهیم کرد.

۶

طراحی رابط کاربری وبسایت در نرم افزار ایکس دی

در این درس بصورت پروژه محور به طراحی یک سایت از نقطه شروع تا پایان کار می پردازیم و تمامی مراحل قدم به قدم طی خواهد شد تا به خروجی نهایی آن برسیم.

توضیحات "آموزش رایگان Adobe xd برای شروع طراحی رابط کاربری" :

در دوره رایگان آموزش Adobe XD قصد داریم در کمترین زمان ممکن به آموزش نرم افزار Adobe XD به صورت عملی برای شروع طراحی رابط کاربری بپردازیم.

اگر بخواهیم طراحی رابط کاربری را به زبان ساده بیان کنیم، باید گفت هر چیزی که پس از ورود به صفحه ی سایت مشاهده می کنیم مربوط به طراحی رابط کاربری است. عامل اصلی تعامل کاربر در اپلیکیشن ها، نرم افزار ها و وبسایت ها رابط کاربری یا همان Ui است که کاربر از طریق آن با سیستم ارتباط برقرار می کند. طراحی رابط کاربری مناسب بسیار مهم است زیرا در نهایت موجب رضایت کاربر می شود. ui باید تعامل کاربر با یک محصول را آسان، قابل اعتماد و لذت بخش کند تا کاربر به راحتی به هدف خود برسد.

امروزه طراحی رابط کاربری مناسب نقش بسیار مهمی در جذب مخاطب دارد بطور مثال اگر یک سایت یا اپلیکشین مطالب خوبی در اختیار کاربر بگذارد ولی طراحی رابط کاربری ضعیفی داشته باشد، نمی تواند کاربر را راضی نگه دارد و باعث خروج کاربر از سایت یا اپلیکشن خواهد شد. با توجه به اهمیت موضوع برای انجام طراحی رابط کاربری نرم افزار های مختلفی تولید شده است که در این میان می توان به فتوشاپ و ادوبی ایکس دی اشاره کرد ولی باید گفت که Adobe XD نرم افزار تخصصی این کار می باشد که بصورت تخصصی و در حداقل زمان ممکن می توان با آن طراحی های جذابی انجام داد.

با توجه به افزایش استفاده از این نرم افزار در بین طراحان رابط کاربری تصمیم گرفتیم یک آموزش رایگان برای شما طراحی کنیم که در آن تمام تکنیک های لازم برای طراحی رابط کاربری و ابزار های مورد نیاز بصورت کامل آموزش داده خواهد شد.

آنچه در آموزش رایگان Adobe xd برای شروع طراحی رابط کاربری بیان می شود:

• معرفی ابزارهای طراحی در نرم افزار ایکس دی
• آشنایی با پروتوتایپ یا نمونه سازی اولیه
• آشنایی با پلاگین های نرم افزار ایکس دی
• طراحی رابط کاربری موبایل در نرم افزار xd
• طراحی رابط کاربری وب سایت در نرم افزار ایکس دی

در این دوره در کمترین زمان ممکن بصورت عملی با تمام تکنیک های لازم برای طراحی رابط کاربری آشنا می شوید و آماده ورود به دنیای تخصصی طراحی رابط کاربری خواهید شد. استاد در هنگام آموزش سعی کرده است از اضافه گویی پرهیز کند و بیشتر به مواردی که در بازار کار و به صورت عملی به آن نیاز دارید را بیان کند. در این دوره علاوه بر آموزش نرم افزار، بصورت پروژه محور از صفر شروع به طراحی رابط کاربری موبایل و وبسایت می پردازیم تا بصورت کامل به مباحث تسلط پیدا کنید.

پس از پایان دوره آموزشی به راحتی با استفاده از فایل ها موجود در دوره می توانید نمونه ها را شخصی سازی کرده و پورتفولیو خود را در این زمینه کامل کنید.

اهداف آموزش رایگان Adobe xd برای شروع طراحی رابط کاربری چیست؟

در این دوره رایگان شما تسلط بر روی ابزارهای نرم افزار Adobe XD برای شروع فرایند طراحی رابط کاربری را کسب خواهید کرد و می توانید بصورت اصولی طراحی رابط کاربری انجام دهید.

این دوره برای چه کسانی مفید است؟

افرادی که تمایل ورود به دنیای طراحی رابط کاربری دارند.

از چه ابزار ها و نرم افزار هایی در این دوره استفاده می شود؟

نرم افزار Adobe XD

نحوه دسترسی به آموزش چگونه است؟

امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید. این آموزش رایگان عرضه شده است و شما می توانید تمامی قسمت های آموزش رایگان Adobe xd برای شروع طراحی رابط کاربری را به طور رایگان دانلود کنید

امتیاز کلی دوره

( ۴.۶۷)

تعداد بررسی های ثبت شده : ۳

پروفایل
BARDIA
امتیاز من به این دوره


پروفایل
Mahdi Darzi
امتیاز من به این دوره
ساخت فصول بعدی

سلام، متشکرم از سایت خوبتون بابت این آموزشهای مفید و رایگان، موفق باشید.


پروفایل
مسلم برازنده
امتیاز من به این دوره


بیشتر