logo campain

مدرک تخصصی فتوشاپ از دانشگاه صنعتی شریف

رایگـــان
  • دسترسی دائمی به آموزش
  • امکان دانلود و پخش آنلاین
جزئیات آموزش

۱ درس در ۱ فصل

سطح مقدماتی
مدت زمان ۳۶ دقیقه
حجم ۸۸.۱۰ مگابایت

فصل ۱ آموزش نرم افزار Paint

۱

شروع و اصول طراحی و کار با پینت

مشاهده رایگان

در این آموزش مقدمات پینت را فرا می گیریم. همچنین فایل های پروژه های انجام شده، کنار این فایل قابل دریافت است.

۲

بررسی سایر بخش های نرم افزار پینت

در این آموزش هم با تمام بخش های باقی مانده از پینت، آشنا می شویم.

توضیحات "آموزش نرم افزار Paint" :

در آموزش نرم افزار Paint قصد داریم شما را با نرم افزار پینت آشنا سازیم و بصورت مقدماتی قابلیت ها و ابزارهای آن را معرفی کنیم.

در این آموزش بصورت مقدماتی از صفر تا صد نرم افزار Paint را فرا می گیرید و می توانید در آن به انجام کارهای مختلف بپردازید. همانطور که می دانید پینت یکی از ساده و پیش پا افتاده ترین نرم افزار ویندوز محسوب می شود. اما از آنجایی که هر نرم افزاری کاربرد خود را دارد، پینت نیز کاربرد ویژه ای دارد که باید بصورت اصولی و حرفه ای آن را یاد گرفت. علاوه بر انجام کارهایی ساده، پینت قابلیت های مخفی و مفید زیادی هم دارد که معمولا افراد از آن بی خبرند و در این آموزش بدان خواهیم پرداخت. در ادامه با ما همراه باشید.

در پینت که یکی از نرم افزار های گرافیکی محسوب می شود و در عین حال ساده و کم حجم است، قابلیت های خاصی برای انجام امور مختلف وجود دارد که افراد از آن بی خبرند. در این دوره صفر تا صد نرم افزار پینت بدون آنکه قسمتی جا بیفتد آموزش داده خواهد شد و پروژه هایی هم در حین این آموزش اجرا خواهد شد. گاها افرادی مانند معلمان نیاز دارند در نرم افزار سبک و کم حجمی تدریس کنند اما دغدغه اصلی آن ها این است که این نرم افزار قابلیت های حداقل را داشته باشد و بتوان کارهای مهمی چون نوشتن را در آن اجرا کرد. در این آموزش به اینگونه موارد پرداخته ایم.

اهداف آموزش نرم افزار Paint چیست؟

آشنایی مقدماتی با نرم افزار پینت و کار با ابزارهای آن

این دوره برای چه کسانی مفید است؟

کودکان و دانش آموزان

نحوه دسترسی به آموزش چگونه است؟

امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید. این آموزش رایگان عرضه شده است و شما می توانید تمامی قسمت های آموزش نرم افزار Paint را به طور رایگان دانلود کنید

امتیاز کلی دوره

( ۵)

تعداد بررسی های ثبت شده : ۲

پروفایل
وجیه اله
امتیاز من به این دوره
بدون عنوان

باسلام و احترام . ممنون از توضیحات خوبتان ، عالی بود خسته نباشید اگر پس از دیدن فایلها مورد یا اشکالی داشتم حتما ازتون کمک خواهم گرفت . سپاس


پروفایل
لاله قنبری
امتیاز من به این دوره
اسکیرین و ویرایش در پینت

سلام عرض ادب ممنونم از توضیحات خوبتون


بیشتر