logo campain
رایگـــان
  • دسترسی دائمی به آموزش
  • امکان دانلود و پخش آنلاین
جزئیات آموزش

۴ درس در ۱ فصل

سطح تمام سطوح
مدت زمان ۳۴ دقیقه
حجم ۴۳.۴۱ مگابایت

فصل ۱ آموزش ساخت اپل آیدی رایگان

۱

مقدمه و معرفی

مشاهده رایگان
۲

ساخت ایمیل (Create mail)

مشاهده رایگان
۳

نصب برنامه ها (Install tools)

۴

ایجاد اپل آیدی (Create apple id)

۵

تنظیمات (Settings for apple id)

توضیحات "آموزش ساخت اپل آیدی رایگان" :

در آموزش ساخت اپل آیدی رایگان قصد داریم نحوه ساخت رایگان اپل آیدی را قدم به قدم و به ساده ترین روش و در کمترین زمان ممکن آموزش دهیم.

اپل آیدی حسابی است که برای استفاده از امکانات و سرویس های اپل استفاده می شود. در واقع اپل آیدی هویت و شناسنامه یک کاربر اپل است. هنگام استفاده از دستگاه های اپل یا سرویس های اپل، شما به یک Apple ID نیاز دارید تا خدمات به درستی کار کند. اپل آیدی اساسا حساب اپل شماست که برای بسیاری از خدمات از ورود به iCloud گرفته تا خرید و دریافت پشتیبانی و ردیابی دستگاه ها استفاده می شود. همانطور که گفته شد در اپل آیدی اطلاعات مهم و شخصی هر فرد ذخیره می شود و برای اینکه شخص دیگری به اطلاعات و داده های ما دسترسی نداشته باشد بهتر است که خودمان اپل آیدیمان را بسازیم. همچنین با توجه به اینکه فروشنده ها و مغازه های خدماتی موبایل هزینه هایی برای ساخت اپل آیدی دریافت می کنند بنابراین می توانیم خودمان بدون هزینه یک اپل آیدی برای خود ایجاد کنیم.

در آموزش ساخت اپل آیدی بصورت ساده و خیلی سریع نحوه ساخت Apple ID رایگان را خواهید آموخت. در این آموزش از نرم افزار های کمکی برای این کار استفاده خواهیم کرد که این کار باعث راه تر شدن کار می شود.

اهداف آموزش ساخت اپل آیدی رایگان چیست؟

در این آموزش یاد می گیریم که چطور در کمترین زمان و بدون هیچ هزینه ای و کاملا رایگان و بدون استفاده از نرم افزار های تغییر آی پی، اپل آیدی دلخواه خود را به تعداد نامحدود ایجاد کنیم.

این دوره برای چه کسانی مفید است؟

- کاربران اپل
- افرادی که قصد خرید محصولات اپل را دارند.
- افرادی که در حوزه خدمات نرم افزار موبایل فعالیت می کنند.

از چه ابزار ها و نرم افزار هایی در این دوره استفاده می شود؟

نرم افزار iTunes

نحوه دسترسی به آموزش چگونه است؟

امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید. این آموزش رایگان عرضه شده است و شما می توانید تمامی قسمت های آموزش ساخت اپل آیدی رایگان را به طور رایگان دانلود کنید

امتیاز کلی دوره

( ۰)

تعداد بررسی های ثبت شده : ۰

هنوز بررسی برای این آموزش ثبت نشده است

بیشتر