logo campain

مدرس و تریدر سبک ICT در فارکس

رایگـــان
  • دسترسی دائمی به آموزش
  • امکان دانلود و پخش آنلاین
جزئیات آموزش

۵ درس در ۱ فصل

سطح تمام سطوح
مدت زمان ۵۸ دقیقه
حجم ۱۰۳.۵۹ مگابایت

فصل ۱ آموزش ساخت درگاه ارز دیجیتال برای سایت وردپرسی

۱

لزوم استفاده از درگاه ارز و معرفی افزونه Cryptoniq

مشاهده رایگان

در این فصل تمامی راه هایی که برای گرفتن درگاه ارزی در وب سایت خودتان باید بدانید را یاد می گیرید.

۲

نصب و پیش نیازهای افزونه در سایت وردپرسی Cryptoniq

۳

اتوماتیک سازی سفارش و تنظیمات اضافه

۴

ایجاد مولتی ولت (چندین آدرس ولت)

۵

خطای افزونه و دریافت افزونه

۶

سخن پایانی

توضیحات "آموزش ساخت درگاه ارز دیجیتال برای سایت وردپرسی" :

در آموزش ساخت درگاه ارز دیجیتال برای سایت وردپرسی قصد داریم در یک ساعت صفر تا صد ساخت درگاه پرداخت ارزی برای سایت وردپرسی را آموزش دهیم.

اگر یک وب سایت وردپرسی به زبان انگلیسی و یا زبان دیگری دارید که کاربران آن خارج از ایران هستند و قصد فروش محصول یا خدماتی را به آن ها دارید، این دوره مناسب شماست. در این دوره ساخت درگاه پرداخت ارزی اختصاصی برای وب سایت وردپرسی را با پلاگین Cryptoniq آموزش می دهیم و تمام موارد را برای ساخت درگاه پرداخت ارز دیجیتال از صفر تا صد و عملی خواهیم گفت. با مشاهده ی این دوره می توانید برای هر نوع وبسایتی که دارید مخصوصا وبسایت وردپرسی درگاه پرداخت ارز دیجیتال ایجاد کنید و به راحتی می توانید محصول خودتان را به افراد در سرتاسر جهان ارائه نمایید و درآمدزایی کنید.

شما اگر محصولی داشته باشید که افراد بخواهند آن محصول را از سرتاسر جهان خرید کنند مسلما نمی توانید از پرداخت های بین المللی مثل ویزا کارت و یا پرداخت پی پال استفاده کنید به همین دلیل ارز دیجیتال و پرداخت با کریپتوکارنسی به کمک شما می آید. با ایجاد درگاه پرداخت ارزی در سایت خود، افراد از سرتاسر جهان می توانند به وسیله ی کریپتوکارنسی پرداخت را در سایت شما انجام دهند. مزیتی که قرار دادن درگاه ارز دیجیتال دارد این است که تمام پرداخت ها توسط مشتری مستقیما به کیف پول ارزی شما واریز می شود. کیف پول شخصی شما و مهم تر اینکه شما نیاز به پرداخت هیچ کارمزدی ندارید و تنها کارمزد از سمت مشتری پرداخت می شود و سرعت پرداخت ها در کریپتوکارنسی بسیار بالا است و مشتریان شما می توانند به وسیله ی رمز ارزهایی مانند بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، ترون، دوج کوین و بیت کوین کش پرداخت را در وبسایت شما انجام دهند.

پس از پرداخت توسط مشتری نیاز به هیچ کاری نیست، بعد از پرداخت افزونه ی Cryptoniq پرداخت را به وسیله ی کد ای پی آی در شبکه ی بلاک چین چک می کند و اگر پرداخت با موفقیت توسط مشتری انجام شده باشد لینک دانلود محصول را اگر فروشگاه شما محصولات دانلودی ارائه دهد برای مشتری ارسال می کند و یا اگر محصول شما فیزیکی باشد سفارش مشتری را با موفقیت ثبت می کند. 

آنچه در آموزش ساخت درگاه ارز دیجیتال برای سایت وردپرسی بیان می شود:

• لزوم استفاده از درگاه ارز 
• معرفی افزونه Cryptoniq
• پیش نیازها و نصب افزونه
• اتوماتیک سازی سفارش و تنظیمات اضافه
• ایجاد مولتی ولت
• خطای افزونه
• دریافت افزونه 

برای استفاده از این دوره ی آموزشی شما تنها به یک وب سایت وردپرسی نیاز دارید و صرفا با مشاهده ی این آموزش می توانید درگاه پرداخت ارز دیجیتال در وبسایت وردپرسی خود را فعال کنید.

با استفاده از روشی که در این دوره گفته می شود پس از ایجاد درگاه پرداخت نیاز به پرداخت هیچ کارمزدی توسط شما نیست و سفارش مشتریان در شبکه ی بلاک چین با سرعت خیلی بالاتری قابل انجام است. افزونه Cryptoniq از اعتبار بسیار بالایی برخوردار است و تمام پرداخت ها را مستقیم به کیف پول شخصی ارز دیجیتال شما واریز می کند و بعد از واریز می توانید ارز را نگهداری و یا به وسیله‌ی صرافی های ایرانی تبدیل به ریال ایران کنید.

پیش نیاز این دوره آموزشی چیست؟

آشنایی با سیستم مدیریت محتوای وردپرسی

اهداف آموزش ساخت درگاه ارز دیجیتال برای سایت وردپرسی چیست؟

انتظار می رود پس از پایان این دوره ی آموزشی شما بتوانید به راحتی پرداخت ارزی برای وبسایت وردپرسی خودتان ایجاد کنید و بتوانید خدمات خودتان را به تمام افراد در سرتاسر جهان ارائه دهید و این که به وسیله ی بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، دوج کوین، ترون و بیت کوین کش پرداخت را در وب سایت خودتان فعال کنید.

این دوره برای چه کسانی مفید است؟

- برای افرادی که دارای یک وب سایت وردپرسی فروشگاهی هستند مفید می باشد.
- برای افرادی که به عنوان وبمستر مستر یک وب سایت فروشگاهی فعالیت می کنند.

نحوه دسترسی به آموزش چگونه است؟

امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید. این آموزش رایگان عرضه شده است و شما می توانید تمامی قسمت های آموزش ساخت درگاه ارز دیجیتال برای سایت وردپرسی را به طور رایگان دانلود کنید

امتیاز کلی دوره

( ۴.۹۴)

تعداد بررسی های ثبت شده : ۱۶

پروفایل
سیدعلی ناصری حسینی
امتیاز من به این دوره
یک ویدیو خیلی کمه لطفا بیشتر تدریس کنید .

استاد چرا ویدیوهای بیشتری آپلود نمیکنید شما بروز هستین و این خیلی عالیه


پروفایل
اصغر بیالی
امتیاز من به این دوره
عالی

واقعا خیلی عالی بود


پروفایل
کاربر سایت
امتیاز من به این دوره
آموزش ساخت درگاه ارز دیجیتال برای سایت وردپرسی

عالی


پروفایل
مرتضی سلیمان عزیزی
امتیاز من به این دوره

با تشکر


پروفایل
Mohammad Karim Ghassab
امتیاز من به این دوره


پروفایل
Abolfazl
امتیاز من به این دوره


بیشتر