logo campain
۱۰۰۰۰۰ تومـــان
۳۰۰۰۰ تومـــان
خریـد با ۷۰% تخفیف ویژه
تنها برای ۱ نفر
کد تخفیف دارید؟
  • ضمــانــت بـازگــشــت وجــه
  • دسترسی دائمی به آموزش
  • پشتیبانی و ارتباط با مدرس
  • امکان دانلود و پخش آنلاین
جزئیات آموزش

۱۴ درس در ۲ فصل

سطح متوسط
مدت زمان ۳۳۱ دقیقه
حجم ۶۰۳.۳۱ مگابایت

فصل ۱ مفاهیم اولیه و مهم اسیلاتور MFI

۱

پایه و اساس اسیلاتور MFI

مشاهده رایگان
۲

بیش خرید و بیش فروش در MFI

مشاهده رایگان

فصل ۲ تکنیک های اسیلاتور MFI

۱

تکنیک اول MFI - نحوه تحلیل بیش خرید و بیش فروش

۲

تکنیک دوم MFI - نقش میدلاین MFI

۳

تکنیک سوم MFI - تکنیکال و MFI (قسمت اول)

۴

تکنیک سوم MFI - تکنیکال و MFI (قسمت دوم)

۵

تکنیک سوم MFI - تکنیکال و MFI (قسمت سوم)

۶

تکنیک چهارم Failure Swing Pattern - MFI

۷

تکنیک چهارم Failure Swing Pattern - MFI

۸

تکنیک چهارم Failure Swing Pattern - MFI

۹

تکنیک پنجم MFI - (واگرایی ها) معمولی منفی

۱۰

تکنیک پنجم MFI - (واگرایی ها) معمولی منفی

۱۱

تکنیک پنجم MFI - (واگرایی ها) معمولی مثبت

۱۲

تکنیک پنجم MFI - (واگرایی ها) مخفی مثبت

۱۳

تکنیک پنجم MFI - (واگرایی ها) مخفی منفی

توضیحات "آموزش اسیلاتور MFI در تحلیل تکنیکال" :

در آموزش اسیلاتور MFI در تحلیل تکنیکال قصد داریم در حدود 6 ساعت به آموزش نحوه به کارگیری مبحث کاربردی اسیلاتور MFI در تحلیل ها و معاملات بپردازیم.

در این دوره آموزشی بنا داریم که به مبحث کاربردی اسیلاتورها بپردازیم و چگونگی استفاده از اسیلاتور MFI در تحلیل ها و معاملات خود را بیان کنیم. کار کردن با اسیلاتورها ما را وارد بُعد دیگری از دنیای تحلیلگری می کند. اسیلاتورها ابزارهای کمکی در تحلیل هستند که با دریافت داده های نمودار قیمتی و استفاده از فرمول های ریاضی خاصی ترسیم می شوند. در دنیای تکنیکال اسیلاتورهای مختلفی وجود دارد که هر یک اطلاعات مهمی را اختیار ما می گذارد.

نکته مهمی که در مورد اسیلاتورها وجود دارد این است که اکثر آن ها اطلاعاتی که دریافت می کنند فقط بر اساس پارامتر قیمت می باشد، اگر چه قیمت به شدت مهم است ولی اگر از اسیلاتوری استفاده کنیم که علاوه بر قیمت به پارامترهای بیشتری اشاره کند طبیعتا ارزش و قدرت آن اسیلاتور برای ما بالاتر خواهد بود. به همین دلیل قصد داریم شما را با اسیلاتوری آشنا کنیم که افزون بر پارامتر قیمت از اطلاعات دیگر هم بهره مند شوید. اسیلاتور انتخابی در این دوره «MFIِ» نام دارد. MFI که مخفف Money Flow Index است به معنای شاخص جریان نقدینگی می باشد.

با توجه به نام این اسیلاتور ناگفته پیداست که می خواهیم جریان پول در یک سهم را ردیابی کنیم و به عبارتی دیگر ورود و خروج پول هوشمند (Smart Money) را متوجه شویم و در نهایت سیگنال های خرید و فروش بگیریم.

حالا چه پارامتری می تواند جریان پول را به ما نشان بدهد؟ حجم معاملات این نقش را ایفا می کند.

حجم معاملات مبحثی فوق العاده مهم و اساسی در تحلیل تکنیکال است که هر تحلیلگری باید با آن آشنا باشد. اگر با بحث حجم معاملات و نحوه تحلیل آن آشنایی ندارید قویا پیشنهاد می کنیم که در دوره رایگان تحلیل حجمی در بازار های مالی شرکت کنید. پس اسیلاتوری که با آن می خواهیم کار کنیم از 2 نکته مهم تشکیل شده است: قیمت  و حجم معاملات.

آنچه در آموزش اسیلاتور MFI در تحلیل تکنیکال بیان می شود:

• مفاهیم اولیه و مهم اسیلاتور MFI
• بیش خرید و بیش فروش در MFI
• نحوه تحلیل بیش خرید و بیش فروش
• نقش میدلاین MFI
• تکنیکال و MFI
• Failure Swing Pattern 
• واگرایی ها - معمولی منفی
• واگرایی ها - معمولی مثبت 
• واگرایی ها - مخفی مثبت

مطلب با اهمیتی که باید به آن اشاره کنیم این است که اسیلاتورها به تنهایی قادر نخواهند بود که به نحو احسن برای ما کار کنند یعنی باید از آن ها در کنار تحلیل های اصلی که بر اساس نمودار قیمتی (تکنیکال) انجام می شود استفاده کنیم. به همین خاطر پیش نیاز حداقلی این دوره آموزشی تحلیل تکنیکال کلاسیک (مقدماتی) می باشد. با توجه مدت زمان و حجم اطلاعات در نظر گرفته شده برای این دوره، به شما اطمینان می دهیم که این دوره کامل ترین و بهترین دوره برای یادگیری این اسیلاتور است و در پایان این دوره قدرت شما در تحلیل افزایش پیدا خواهد کرد. این دوره برای افرادی که وارد بازارهای مالی شده اند و قصد دارند سطح تحلیل خود را افزایش دهند مناسب است. برای آشنایی با اسیلاتور می توانید درس اول این دوره را که بصورت رایگان است را مشاهده نمایید.

پیش نیاز این دوره آموزشی چیست؟

پیش نیاز این دوره آموزشی آشنایی با تحلیل تکنیکال کلاسیک (پایه ای) می باشد. می توانید پکیج جامع تحلیل تکنیکال کلاسیک در بازار های مالی را مشاهده نمایید.

اهداف آموزش اسیلاتور MFI در تحلیل تکنیکال چیست؟

در پایان این دوره با نحوه استفاده از اسیلاتور MFI به صورت کامل و حرفه ای برای افزایش قدرت تحلیل و بالا بردن احتمال موفقیت در معاملات آشنا خواهید شد.

این دوره برای چه کسانی مفید است؟

این دوره آموزشی برای عزیزانی که به بازار های مالی علاقه مند هستند (به خصوص کسانی که به تازگی با تحلیل تکنیکال آشنا شده اند) بسیار مفید است.

چگونه کیفیت آموزش تضمین می شود؟

قبل از شرکت در دوره آموزشی شما می توانید پیش نمایش و ۲ قسمت آموزشی از ۱۴ قسمت را رایگان مشاهده کنید.(آموزش هایی که در سمت راست آن ها قفل باز است قبل از خرید و ورود در آموزش قابل مشاهده است)

با اطمینان دوره آموزشی "آموزش اسیلاتور MFI در تحلیل تکنیکال" را بخرید در صورتی که این آموزش مطابق با اطلاعات آن نبود و شما از خرید راضی نبودید، بازگشت وجه به طور انجام می شود.

امکان سوال از مدرس وجود دارد؟

امکان سوال از مدرس در بخش گفتگو ها مهیا است همچنین در صفحه پروفایل مدرسین شبکه های اجتماعی آنها جهت تعامل قرار دارد.

نحوه دسترسی به آموزش چگونه است؟

امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید.

امتیاز کلی دوره

( ۵)

تعداد بررسی های ثبت شده : ۱

پروفایل
البرز محمدی
امتیاز من به این دوره
آموزش بسیار کاربردی

بسیار دوره کاربردی و خوبی بود.


بیشتر