logo campain

آموزش راه‌اندازی و رشد کسب و کار آنلاین + تدریس خصوصی

۵۰۰۰۰۰ تومـــان
۲۵۰۰۰۰ تومـــان
خریـد با ۵۰% تخفیف ویژه
تنها برای ۱ نفر
کد تخفیف دارید؟
  • ضمــانــت بـازگــشــت وجــه
  • دسترسی دائمی به آموزش
  • پشتیبانی و ارتباط با مدرس
  • امکان دانلود و پخش آنلاین
جزئیات آموزش

۲۴ درس در ۵ فصل

سطح تمام سطوح
مدت زمان ۲۵۳ دقیقه
حجم ۵۰۹.۸۷ مگابایت

فصل ۱ آموزش الگوریتم و فلوچارت

۱

آموزش الگوریتم

مشاهده رایگان

الگوریتم چیست ؟ - یک مثال ساده از الگوریتم

۲

فلوچارت چیست؟

مشاهده رایگان

فلوچارت چیست؟ - اشکال فلوچارت (نقطه شروع و پایان،ورودی، خروجی، پردازش، شرط) بیان و حل 9 مساله با رسم فلوچارت

۳

مفاهیم پیشرفته فلوچارت

مشاهده رایگان

تابع در فلوچارت + دو مثال - حلقه های تکرار + دو مثال - آرایه + مثال

۴

الگوریتم خوانی

در این درس یاد می گیرید که الگوریتم یک برنامه نویس دیگر را بخوانید، هدف الگوریتم را مشخص کنید و بتوانید با جدول صحت، متوجه شوید که الگوریتم را اشکال زدایی کنید. در این درس 4 مساله الگوریتم خوانی را بررسی خواهیم کرد.

فصل ۲ نوشتن و اجرای اولین برنامه با PHP

فصل ۳ آشنایی با ساختار سورس کد وردپرس

فصل ۴ آموزش کدنویسی php

فصل ۵ مباحث پیشرفته در برنامه نویسی php

توضیحات "آموزش برنامه نویسی PHP ویژه توسعه وردپرس" :

در آموزش برنامه نویسی PHP ویژه توسعه وردپرس قصد داریم php را با هدف ویرایش کدهای قالب و افزونه php و سفارشی سازی وردپرس به شما آموزش دهیم.

وردپرس برای طراحی سایت نیاز به کد نویسی ندارد، ولی اگر بخواهید قالب سایت خود را اختصاصی تغییر دهید و یا ایرادهای آن را برطرف کنید به کد نویسی PHP نیاز دارید. در نظر بگیرید قالب سایت را از یک مارکت خریداری کرده اید. مثلا در قسمت تعداد فروش در المان بنر، تعداد فروش را باید دستی وارد کنید و خود قالب از دیتابیس نمی خواند. اگر این مورد را به توسعه دهند اطلاع دهید به شما خواهد گفت که تا آپدیت بعدی که زمان انتشارش نامشخص است صبر کنید. در این جا باید خودتان دست به کار شوید و این مشکل را برطرف کنید. برای این کار کافی است که در قسمت مربوط به فروش با کمتر از 5 خط کد تعداد فروش را اصلاح کنید که از بانک اطلاعاتی فراخوانی شود.

در بسیاری از موارد توسعه دهنده قالب یا افزونه برای اصلاحات مد نظر شما هزینه های بالا از شما طلب می کنند، با مشاهده این دوره در اکثر موارد خودتان می توانید اصلاحات لازم را بر روی قالب یا افزونه انجام دهید. در این دوره مواردی را خواهیم گفت که به راحتی بتوانید اصلاحات مد نظر را در سایت خود پیاده سازی کنید. در واقع در این دوره به آموزش برنامه نویسی php می پردازیم با این تفاوت که مطالب گفته شده با هدف  ویرایش کدهای قالب و افزونه php و سفارشی سازی وردپرس بیان می شود.

آنچه در آموزش برنامه نویسی PHP ویژه توسعه وردپرس بیان می شود:

• آموزش الگوریتم و فلوچارت
• اجرای اولین برنامه php بر روی سرور
• اجرای اولین برنامه php بر روی XAMPP 
• نصب وردپرس و بررسی بانک اطلاعاتی و فایل های ورپرس
• آشنایی بیشتر با فایل ها و پوشه های وردپرس و متغیر string 
• آموزش کد نویسی php
• خواندن پیام خطا و برطرف کردن خطا در php
• اتصال php به بانک اطلاعاتی
• آموزش کار با فایل در php 
• آموزش کار با Cookie و Session در php
• آموزش Super Global ها
• سورس خوانی یک افزونه وردپرس
• و ...

این دوره بر اساس اصل Pareto طراحی شده است، اصل پارتو می گوید که علت 80% نتایج هر عملی از 20% علل آن به وجود می آید. در این دوره بجای اینکه بیاییم PHP را به صورت صفر تا صد آموزش دهیم و شما را با انبوهی از کدها که ده سال یکبار هم کاربرد ندارند آشنا کنیم یک راست به سراغ هدف نهایی یعنی کاربرد php در وردپرس رفته ایم. به عنوان مثال دوره را با فلوچارت و الگوریتم شروع کرده و فرض را بر این گذاشتیم که شما قرار است تازه برنامه نویسی را یاد بگیرید. بعد از اینکه ذهن شما برای حل مساله آماده شد، تازه شروع به آموزش php خواهیم کرد.

شما می توانید 6 درس از این دوره را به صورت کاملا رایگان مشاهده کنید و در صورت رضایت در دوره کامل شرکت کنید.

مزایای این دوره با آموزش دیگر PHP این است که شما از ابتدا به سوی هدف حرکت می کنید، اکثر برنامه نویس ها PHP را برای بروزرسانی قالب یا افزونه های وردپرس و یا سفارشی سازی وردپرس یاد می گیرند. در این دوره مشاهده خواهید کرد که در بسیاری از موارد به سراغ کدهای وردپرس می رویم و آن ها را توضیح می دهیم.

مزیت دیگر این دوره در این است که با توجه به بیش از 24 سال سابقه مدرس در کد نویسی و تدریس، این دوره به گونه‌ ای طراحی شده است که شما برای یادگیری نیاز به هیچ پیش نیاز برنامه نویسی نداشته باشید. این دوره از مفاهیم ابتدایی مانند طراحی الگوریتم و فلوچارت تا مباحث پیشرفته مانند بانک اطلاعاتی را در بر می گیرد. در چند درس فوت و فن کوزه گری پیداکردن کدهای لازم با کمترین زحمت را به شما آموزش می دهیم و همچنین با طراحی خطاها در مثال ها شیوه های دیباگ (خطایابی کدهای php) را بیان می کنیم.

اهداف آموزش برنامه نویسی PHP ویژه توسعه وردپرس چیست؟

در پایان این دوره برنامه نویسی با زبان php ویژه توسعه وردپرس، اشکال زدایی خطا وردپرس، بومی سازی قالب و افزونه وردپرس ، افزودن امکانات جدید سفارشی به قالب و افزونه وردپرس را خواهید آموخت.

این دوره برای چه کسانی مفید است؟

این دوره برای شما به عنوان طراح سایت با وردپرس بسیار مفید است و با ایجاد قابلیت ویژه موجب تمایز شما در بازار طراحی سایت خواهد شد و درآمد شما را بسیار افزایش خواهد داد.

از چه ابزار ها و نرم افزار هایی در این دوره استفاده می شود؟

ابزارهای مورد نیاز در دوره آموزش داده شده است. شما با هر ویرایشگر متنی می توانید کد نویسی php را انجام دهید و برای اجرای php یا هاست لینوکس دارید یا اینکه در ویندوز با استفاده از xampp کد php را اجرا می کنید که هر دو حالت کامل آموزش داده شده است.

چگونه کیفیت آموزش تضمین می شود؟

قبل از شرکت در دوره آموزشی شما می توانید پیش نمایش و ۵ قسمت آموزشی از ۲۴ قسمت را رایگان مشاهده کنید.(آموزش هایی که در سمت راست آن ها قفل باز است قبل از خرید و ورود در آموزش قابل مشاهده است)

با اطمینان دوره آموزشی "آموزش برنامه نویسی PHP ویژه توسعه وردپرس" را بخرید در صورتی که این آموزش مطابق با اطلاعات آن نبود و شما از خرید راضی نبودید، بازگشت وجه به طور انجام می شود.

امکان سوال از مدرس وجود دارد؟

امکان سوال از مدرس در بخش گفتگو ها مهیا است همچنین در صفحه پروفایل مدرسین شبکه های اجتماعی آنها جهت تعامل قرار دارد.

نحوه دسترسی به آموزش چگونه است؟

امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید.

امتیاز کلی دوره

( ۵)

تعداد بررسی های ثبت شده : ۴

پروفایل
فرهاد
امتیاز من به این دوره
لطفا با من تماس بگیرید

لطفا با من تماس بگیرید 09144437961


پروفایل
امیرحسین تبریزی
امتیاز من به این دوره


پروفایل
بهزاد رادمهر
امتیاز من به این دوره


پروفایل
mohamad nikkhah
امتیاز من به این دوره


بیشتر