logo campain
رایگـــان
  • دسترسی دائمی به آموزش
  • امکان دانلود و پخش آنلاین
جزئیات آموزش

۱ درس در ۱ فصل

سطح تمام سطوح
مدت زمان ۵۲ دقیقه
حجم ۶۵.۶۰ مگابایت

فصل ۱ آشنایی با الگوی مثلث در تحلیل تکنیکال

۱

ترفند خاص اول

مشاهده رایگان
۲

ترفند خاص دوم

توضیحات "آشنایی با الگوی مثلث در تحلیل تکنیکال" :

در دوره آشنایی با الگوی مثلث در تحلیل تکنیکال قصد داریم در که کمتر از 1 ساعت دو ترفند به شدت کاربردی در مورد الگو مثلث (Triangle) را بررسی کنیم.

تمامی صعودها و نزول هایی که در نمودارهای قیمتی وجود دارد را می توان ناشی از رفتار و معاملات خریداران و فروشندگان دانست. در بازار‌های مالی یک اعتقاد کلی وجود دارد که اعمال و رفتار معامله گران با گذشت زمان تکرار می شود که البته تکرارپذیری به این معنا نیست که دقیقا همان اتفاقات و معاملات گذشته تکرار خواهند شد، بلکه به این معناست که این اتفاقات تکرارپذیر تقریبا مشابه یکدیگر خواهند بود. وظیفه اصلی یک تحلیل گر تکنیکال پیدا‌ کردن این نظم و تکرار در نمودار های مختلف است. یکی از مباحث قدرتمندی که میتواند چراغ راه ما در کشف این نظم باشد آشنایی با الگو های نموداری (chart patterns) و نحوه شناسایی آن ها است.

در این آموزش رایگان قصد داریم به بررسی تحلیل زمانی و قیمتی الگوی مثلث که یکی از بهترین الگو های نموداری است بپردازیم تا نظم بازار را بهتر درک کنیم. هدف اصلی  این آموزش بیان 2 نکته‌ی خاص و ناشناخته در مورد این الگو است که شما با دانستن آن می توانید نگاهی جدیدتر و حرفه ای تر به این الگو داشته باشید. همانطور که گفتیم در این دوره دو ترفند به شدت کاربردی در مورد الگو مثلث (Triangle) را بصورت کامل بررسی می کنیم. این دوره به شما کمک می کند تا با نکاتی که از آن یاد می گیرید قدرت و سطح تحلیل خودتان را افزایش دهید.

پیش نیاز این دوره آموزشی چیست؟

دانش کامل در مورد تحلیل تکنیکال کلاسیک

اهداف آشنایی با الگوی مثلث در تحلیل تکنیکال چیست؟

تحلیل حرفه ای تر الگو های مثلث 

این دوره برای چه کسانی مفید است؟

این دوره آموزشی برای تمامی اشخاص علاقه مند به دانش تکنیکال و به خصوص کسانی که به تازگی وارد بازار شده اند بسیار مفید است.

نحوه دسترسی به آموزش چگونه است؟

امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید. این آموزش رایگان عرضه شده است و شما می توانید تمامی قسمت های آشنایی با الگوی مثلث در تحلیل تکنیکال را به طور رایگان دانلود کنید

امتیاز کلی دوره

( ۰)

تعداد بررسی های ثبت شده : ۰

هنوز بررسی برای این آموزش ثبت نشده است

بیشتر