logo campain

کسب و کار اینترتی و بازاریاب دیجیتال

۱۴۸۰۰۰ تومـــان
۹۶۲۰۰ تومـــان
فروش ویژه با ۳۵% تخفیف
کد تخفیف دارید؟
  • ضمــانــت بـازگــشــت وجــه
  • دسترسی دائمی به آموزش
  • پشتیبانی و ارتباط با مدرس
  • امکان دانلود و پخش آنلاین
جزئیات آموزش

۱ درس در ۱ فصل

سطح تمام سطوح
مدت زمان ۸۲ دقیقه
حجم ۶۲۷.۲۵ مگابایت

فصل ۱ راه های افزایش فالوور اینستاگرام

۱

بخش اول

مشاهده رایگان
۲

بخش دوم

توضیحات "30 تکنیک افزایش فالوور اینستاگرام" :

در دوره آموزش 30 تکنیک افزایش فالوور اینستاگرام قصد داریم روش ها و تکنیک های کاربردی افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام را آموزش دهیم.

احتمالا به نظر شما هم ساختن یک پیج اینستاگرام و از صفر شروع کردن کار سختی به نظر برسد ولی باید بگوییم که اگر با اصول این کار آشنا باشید می توانید در مدت زمان کوتاه به نتایج مطلوب برسید. هم اکنون اینستاگرام یکی شبکه های اجتماعی پرطرفدار برای تبلیغات، برند سازی و در کل راه اندازی کسب و کار است. اگر دوست دارید در اینستاگرام مشهور شوید و یا اینکه فروش خود را افزایش دهید ما را در این دوره همراهی کنید.

در این دوره کوتاه تصمیم داریم به معرفی راه های واقعی افزایش فالوور بپردازیم و 30 تکنیک افزایش فالوور اورگانیک را به صورت کاملا کاربردی و کامل همراه با مثال بررسی کنیم. در این دوره یاد میگیرید که چطور با الگوریتم های اینستاگرام رفتار کنید و با انجام ترفندها و رعایت یکسری نکات مهم فالوورای پیج خود بیشتر کنید. اگر به دنبال این هستید که یک شب فالوورهای پیج اینستاگرام خود را افزایش دهید، قطعا این دوره مناسب شما نیست. در این دوره نکاتی را بیان می کنیم که با رعایت کردن آن ها در مدت زمان 60 روز به نتیجه خواهید رسید.

اهداف 30 تکنیک افزایش فالوور اینستاگرام چیست؟

این دوره به شما کمک می کند تا در اینستاگرام به سرعت رشد کنید و به صورت اورگانیک افزایش فالوور داشته باشید. با انجام تکنیک های گفته شده در این دوره در پس از 60 روز نتیجه را مشاهده خواهید کرد.

این دوره برای چه کسانی مفید است؟

- صاحبان کسب وکار
- بلاگر
- ادمین ها

چگونه کیفیت آموزش تضمین می شود؟

قبل از شرکت در دوره آموزشی شما می توانید پیش نمایش و ۱ قسمت آموزشی از ۱ قسمت را رایگان مشاهده کنید.(آموزش هایی که در سمت راست آن ها قفل باز است قبل از خرید و ورود در آموزش قابل مشاهده است)

با اطمینان دوره آموزشی "30 تکنیک افزایش فالوور اینستاگرام" را بخرید در صورتی که این آموزش مطابق با اطلاعات آن نبود و شما از خرید راضی نبودید، بازگشت وجه به طور انجام می شود.

امکان سوال از مدرس وجود دارد؟

امکان سوال از مدرس در بخش گفتگو ها مهیا است همچنین در صفحه پروفایل مدرسین شبکه های اجتماعی آنها جهت تعامل قرار دارد.

نحوه دسترسی به آموزش چگونه است؟

امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید.

امتیاز کلی دوره

( ۵)

تعداد بررسی های ثبت شده : ۲

پروفایل
مهدی روایت
امتیاز من به این دوره


پروفایل
کاربر سایت
امتیاز من به این دوره

با تشکر


بیشتر