logo campain

مدرس حسابداری

۴۵۰۰۰۰ تومـــان
۱۵۷۵۰۰ تومـــان
فروش ویژه با ۶۵% تخفیف
کد تخفیف دارید؟
  • ضمــانــت بـازگــشــت وجــه
  • دسترسی دائمی به آموزش
  • پشتیبانی و ارتباط با مدرس
  • امکان دانلود و پخش آنلاین
جزئیات آموزش

۱۳ درس در ۱ فصل

سطح تمام سطوح
مدت زمان ۵۴۹ دقیقه
حجم ۱۶۹۲.۷۴ مگابایت

فصل ۱ حسابداری مالی مورد نیاز مدیران

۱

ضرورت یادگیری حسابداری برای مدیران غیرمالی

مشاهده رایگان

در جلسه اول ابتدا دلایل شکست کسب وکارها طبق آمار ارائه شده است و سپس به ضرورت یادگیری حسابداری برای مدیران غیرمالی توضیح داده شده است. یک نقشه راهی از کل دوره ارائه شده است و سپس مفاهیم کابردی حسابداری مانند معادله حسابداری و آشنایی کامل با دارایی، بدهی و سرمایه ارائه شده است.

۲

مفاهیم اساسی حسابداری و خصوصیات کیفی اطلاعات

این جلسه با مفاهیم اساسی حسابداری مطابق بر استانداردهای حسابداری ایران آشنا خواهید شد که شامل مفروضات حسابداری، اصول حسابداری و اصول محدود کننده یا میثاق های حسابداری است. در ادامه با خصوصیات کیفی اطلاعات آشنا می شوید که اطلاعات مالی باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا بر اساس آن تصمیمات مناسب گرفته شود.

۳

تحریر دفاتر قانونی و آشنایی با دفاتر روزنامه و کل

هر شرکتی بعد از ثبت قانونی ضرورت دارد دفاتر قانونی خود که شامل دفتر روزنامه و دفتر کل هست را تهیه و تحریر کند. مدیر شرکت نیاز نیست که رویدادهای مالی را ثبت کند اما به عنوان یک مدیر با عنواین حساب‌ها و الزامات قانونی دفاتر باید آشنا باشد شما باید به اصطلاح بدهکار و بستانکار و ماهیت هر حساب آشنا باشید تا گزارش‌های حسابداری برای شما قابل فهم شود و تصمیمات مناسب بگیرید این جلسه همه مواردی که یک مدیر باید بداند ارائه شده است و در اامه با گزارشی با عنوان ترازآزمایشی آشنا می شوید که در یک صفحه مانده ریالی همه حساب ها گزارش شده است.

۴

صورت‌ ای مالی اساسی (صورت وضعیت مالی یا ترازنامه و صورت سود و زیان)

این جلسه با صورت های مالی اساسی بر اساس استانداردهای پذیرفته شده حسابداری ایران آشنا خواهید شد به طور کامل با صورت وضعیت مالی یا ترازنامه سابق و همچنین صورت سود و زیان که عملکرد مدیر شرکت را گزارش می کند به طور کاملآشنا خواهید شد.

۵

تجزیه و تحلیل صورت های مالی با استفاده از نسبت های مالی

صورت های مالی به تنهایی پاسخگوی نیاز مدیران نیست برای استفاده کامل و برنامه ریزی مناسب نیاز است این صورت های مالی تجزیه و تحلیل شود. نسبت های مالی زبان گویای صورت های مالی است و با تهیه نسبت های مالی اطلاعاتی را خواهید دید که برای تصمیم‌گیری مدیران ضروری است با استفاده از نسبت های مالی کسب و کار سایر رقبا هم می توانید بررسی کنید.

۶

بررسی واقعی نسبت های مالی دو شرکت خدماتی و تولیدی

این جلسه برای افزایش مهارت شما دو شرکت واقعی که شرکت اول شرکت خدماتی و شرکت دوم شرکت تولیدی است که صورت های مالی آن و نسبت های مالی آن به طور کامل بررسی شده است. شما با سامانه کدال آشنا می شوید و ضرورت دارد دو شرکت جدید را بررسی کنید و مطابق همین جلسه نسبت های مالی شرکت های جدید را بررسی کنید.

۷

تهیه صورت های مالی پیش بینی شده

یکی از نیاز مدیران پیش بینی وضعیت مالی شرکت و کسب و کار است. به همین دلیل صورت های مالی پیش بینی شده کمک می کند تا آینده مالی شرکت را پیش بینی کند. این جلسه صورت وضعیت مالی یا ترازنامه پیش بینی شده و همچنین صورت سود و زیان پیش بینی شده به طور کامل ارائه شده است.

۸

تهیه بودجه بندی مالی و برنامه ریزی مالی شرکت

این جلسه یکی از مهم‌ترین جلسات این دوره است. در این جلسه قدم به قدم نحوه تهیه یک بودجه نقدی یا برنامه ریزی مالی برای یک سال شرکت آموزش داده شده است. با داشتن یک برنامه مالی کسب و کار خودتان برای سال‌های طولانی بیمه کنید خیلی از کسب و کارهایی که تعطیل شدند و یا ورشکست شدن یکی از مهم‌ترین دلایل آن نداشتن برنامه‌ریزی مالی است، فیلم این جلسه را بارها مشاهده کنید و حتما اقدام به تهیه بودجه بندی مالی کنید.

۹

حسابداری مدیریت مفاهیم بهای متغیر، ثابت و مختلط

این جلسه مطالب بسیار مهمی در خصوص حسابداری مدیریت و حسابداری بهای تمام شده ارائه شده است که تقریباً تا پایان دوره نیز ادامه دارد شما به عنوان یک مدیر باید با مفاهیم حسابداری بهای تمام شده و اطلاعات مورد نیاز یک مدیر جهت تصمیم‌گیری‌های داخلی نیاز دارید مفهوم بهای متغیر، ثابت و مختلط با مفاهیم مثل مواد مستقیم و غیر مستقیم و ستمزد مستقیم و غیر مستقیم، اطلاعات کامل از محصول و خدمات و آنالیز آن قدرت تصمیم گیری را افزایش می هد.

۱۰

حسابداری مدیریت محاسبه بهای تمام شده محصول

در ادامه مبحث حسابداری مدیریت و حسابداری بهای تمام شده این جلسه به طور کامل با محاسبه بهای تمام شده محصول یا خدمات آشنا خواهید شد. هر کسب و کاری ضروری است به طور دقیق بهای تمام شده محصول یا خدمات خود را بداند با مفهوم مواد مستقیم، دستمزد مستقیم در جلسه قبل آشنا شدید این جلسه با مفهوم سربار و نحوه محاسبه آن آشنا خواهید شد.

۱۱

حسابداری مدیریت نقطه سر به سر مالی

این جلسه با نقطه سر به سر مالی به طور کامل آشنا خواهید شد. جایی که درآمد کل شرکت با هزینه کل شرکت برابر است یا به عبارت دیگر نقطه ای که سود شرکت صفر است. این مباث بسیار کاربردی و مهم است زیرا شما به عنوان یک مدیر باید بدانید چقدر تولید و فروش باید داشته باشید تا به سودآوری مورد نظر برسید. نقطه سر به سر مالی این کمک را می کند که بدانید در چه وضعیتی هستید.

۱۲

حسابداری مدیریت نقطه تعطیلی شرکت

برخی از مدیران و مالکان کسب و کار زمانی که عملکرد شرکت آن زیان می شود به فکر تعطیلی شرکت هستند. اما نقطه تعطیلی شرکت با هر زیانی متفاوت است این جلسه در خصوص نقطه تعطیلی شرکت توضیحات کامل ارائه شده است.

۱۳

حسابداری مدیریت انواع موقعیت های تصمیم گیری

موقعیت های مختلف در کسب و کار هر مدیری اتفاق می افتد که با کسب دانش حسابداری و مالی باید تصمیم مناسب اتخاذ کند برای مثال سفارش جدیدی به شرکت داده شود آیا باید قبول کند یا خیر؟ و یا محصول جدیدی تولید کند یا خیر؟ و یا ماشین‌آلات جدیدی خریداری کند یا خیر و محصول زیان دهی دارد آیا تولید آن متوقف شود یا ادامه داشته باشد که باید در خصوص هر یک از این مسائل با بررسی و آثار مالی آن تصمیم مناسب گرفته شود.

۱۴

مالیات و موارد قانونی آن و کنترل داخلی شرکت

در جلسه پایانی با موارد قانونی مالیات و اطلاعاتی که مدیر هر شرکت و کسب و کاری در خصوص الزامات قانونی در خصوص مالیات ارائه شده است. مسئولیت ارائه و اظهارنامه های مالیاتی به عهده مالک کسب و کار هست شما این کار را باید به یک کارشناس حسابداری واگذار کنید اما خودتان هم باید با این الزامات و نحوه و تاریخ ارائه آن شنا باشید. در ادامه با مفهوم کنترل داخلی آشنا خواهید شد یعنی داشتن سیاست‌هایی که از دارایی‌های شرکت در راستای اهداف شرکت حفاظت کنید این جلسه بسیار مهم است و مطالب آن باعث م ‎‎‌شود که از سوء استفاده عمدی و سهوی افراد از دارایی های شرکت جلوگیری شود.

توضیحات "دوره مدیریت مالی برای مدیران کسب و کار" :

در دوره مدیریت مالی برای مدیران کسب و کار قصد داریم مباحث مالی ای که ضرورت دارد هر مدیر مجموعه بداند تا بتواند در کسب و کار خود از آن استفاده کند را ارائه کنیم.

یکی از مهم ترین مطالبی که هر مدیر کسب و کاری باید بداند دانش حسابداری و مالی است. هر مدیر کسب و کار نیاز ضروری به دانستن مسائل حسابداری و مالی دارد تا بتواند تصمیم گیری مناسبی در کسب و کار خود داشته باشد. در این دوره تلاش کرده ایم شما را به صورت کاربردی و عملی با مفاهیم کاربردی حسابداری مورد نیاز مدیران آشنا کنیم. دوره مدیریت مالی برای مدیران کسب و کار با این فرض تهیه شده که مدیر شرکت با مطالب حسابداری آشنا نیست و دانش لازم در خصوص حسابداری و مسائل مالی ندارد.

در این دوره تمام مطالبی که ضرورت دارد هر مدیر مجموعه بداند تا بتواند در کسب و کار خود از آن استفاده کند و در تصمیم گیری های مدیریتی به درستی تصمیم گیری نماید، را ارائه می کنیم. معمولاً در دوره های MBEA مطالبی در خصوص مطالب حسابداری ارائه می شود که برخی از سرفصل های آن شاید کاربردی نباشد. در این دوره تلاش کرده ایم مطالب کاربردی و مورد نیاز یک مدیر را در 14 جلسه همراه با تمرین های عملی طراحی و ارائه کنیم.

آنچه در دوره مدیریت مالی برای مدیران کسب و کار خواهید آموخت:

• آشنایی با مفاهیم حسابداری طبق استاندارد حسابداری ایران
• معادله حسابداری
• تعریف دارایی و بدهی و سرمایه
• نحوه تحریر دفاتر قانونی (دفتر روزنامه و دفتر کل)
• نحوه تهیه صورت های مالی اساسی حسابداری (صورت سود و زیان و صورت وضعیت مالی یا همان ترازنامه)
• تجزیه و تحلیل صورت های مالی به صورت واقعی 
• تهیه بودجه‎ بندی مالی 
• محاسبه بهای تمام شده محصول 
• مسائل تصمیم گیری مختلف مالی مربوط به شرکت 
• آشنایی با قوانین مالیات و کنترل داخلی
• بررسی واقعی نسبت های مالی دو شرکت خدماتی و تولیدی
• تهیه صورت های مالی پیش بینی شده

اهداف دوره مدیریت مالی برای مدیران کسب و کار چیست؟

در پایان این دوره به عنوان یک مدیر و یا تصمیم گیرنده شرکت‌ با مطالب حسابداری مورد نیاز کسب و کار خود آشنا می شوید و می توانید در تصمیم گیری های شرکت به درستی از آن استفاده کنید.

این دوره برای چه کسانی مفید است؟

برای مدیران و سرپرستان کلیه موسسات و شرکت ها و نهادهای دولتی و خصوصی و کلیه افرادی که نیاز دارند مطالب مفید حسابداری را آموزش ببینند.

چگونه کیفیت آموزش تضمین می شود؟

قبل از شرکت در دوره آموزشی شما می توانید پیش نمایش و ۱ قسمت آموزشی از ۱۳ قسمت را رایگان مشاهده کنید.(آموزش هایی که در سمت راست آن ها قفل باز است قبل از خرید و ورود در آموزش قابل مشاهده است)

با اطمینان دوره آموزشی "دوره مدیریت مالی برای مدیران کسب و کار" را بخرید در صورتی که این آموزش مطابق با اطلاعات آن نبود و شما از خرید راضی نبودید، بازگشت وجه به طور انجام می شود.

امکان سوال از مدرس وجود دارد؟

امکان سوال از مدرس در بخش گفتگو ها مهیا است همچنین در صفحه پروفایل مدرسین شبکه های اجتماعی آنها جهت تعامل قرار دارد.

نحوه دسترسی به آموزش چگونه است؟

امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید.

امتیاز کلی دوره

( ۴.۹)

تعداد بررسی های ثبت شده : ۱۰

پروفایل
علیرضا
امتیاز من به این دوره
راضی هستم

بیان شیوا و ساده


پروفایل
کاربر سایت
امتیاز من به این دوره
بدون عنوان

بسیار عالی


پروفایل
Hamid
امتیاز من به این دوره
کیفیت

عالی


پروفایل
حسین شیخی
امتیاز من به این دوره
مدیر کسب و کار

درود.دوره بسیار مختصر، قابل فهم و کاربردی بود.بی نهایت سپاسگزارم


پروفایل
حمید مرادی
امتیاز من به این دوره


پروفایل
احمد کرمی
امتیاز من به این دوره

تشکر


بیشتر