logo campain

آموزش اتصال ربات تلگرام به Api ارز دیجیتال با پایتون - بخش دوم

رایگـــان
  • دسترسی دائمی به آموزش
  • امکان دانلود و پخش آنلاین
جزئیات آموزش

۲ درس در ۱ فصل

سطح متوسط
مدت زمان ۵۶ دقیقه
حجم ۱۵۹.۰۱ مگابایت

فصل ۱ دوره رایگان ساخت ربات تلگرام با پایتون

۱

بخش اول

مشاهده رایگان
۲

بخش دوم

در این قسمت به پیاده سازی سناریو اول می پردازیم. همچنین سورس کد نوشته شده در این قسمت در فایل های ضمیمه برای شما عزیزان قرار داده شده است.

۳

بخش سوم

در این قسمت به پیاده سازی سناریو دوم و سوم می پردازیم. همچنین سورس کد نوشته شده در این قسمت در فایل های ضمیمه برای شما عزیزان قرار داده شده است.

توضیحات "آموزش اتصال ربات تلگرام به Api ارز دیجیتال با پایتون - بخش دوم" :

در دوره رایگان آموزش ساخت ربات تلگرام با پایتون قصد داریم در کمتر از یک ساعت نحوه اتصال ربات تلگرام به Api ارز دیجیتال با پایتون را آموزش دهیم.

در بخش دوم آموزش ساخت ربات تلگرام قصد داریم یک ربات تلگرامی ساده ساخته و در آن از API های ارز های دیجیتال استفاده کنیم. به این منظور در ابتدای دوره به بررسی کتابخانه های (aiogram, requests, time) و تحلیل مسیر لازم برای انجام پروژه پرداخته ایم و در ادامه سه سناریو اصلی را طرح کرده و در قسمت های مختلف دوره به بررسی هر یک از آن ها خواهیم پرداخت. 

آنچه در آموزش اتصال ربات تلگرام به Api ارز دیجیتال با پایتون - بخش دوم بیان می شود:

• سناریو اول: رباتی بسازیم که با وارد کردن دستورات start و Update قیمت لحظه ای ارزهایی مثل بیت کوین، ترون و تتر را برای کاربر ارسال کند.
• سناریو دوم: پس از انجام سناریو قبل ممکن است که کاربر قصد داشته باشد که هر چند دقیقه یک بار، قیمت لحظه ای رمز ارز ها را بررسی کند. در این بخش به طراحی این بخش از ربات می پردازیم.
• سناریو سوم: در بخش های قبل تر، کاربر تنها قادر به بررسی ارز های از پیش تعیین شده ای مثل بیت کوین بوده و برای مثال نمی تواند رمزی مانند آدا (ADA) را مورد بررسی قرار دهد. در این بخش به اضافه کردن قابلیتی به ربات می پردازیم که لیست ارزهای مورد نیاز کاربر را دریافت کرده و در مراحل بعدی از این لیست برای فراخوانی قیمت از API استفاده کند.

در این دوره تلاش کرده ایم تمامی مطالب به صورت ساده و شفاف بیان شود. اما بهتر است ابتدا "آموزش ساخت API متصل به ارز های دیجیتال در پایتون" را که بخش اول این دوره می باشد را مشاهده کنید.

اهداف آموزش اتصال ربات تلگرام به Api ارز دیجیتال با پایتون - بخش دوم چیست؟

در پایان این دوره علاوه بر کارکردن با API های رمز ارزها قادر به ساخت ربات های تلگرامی ساده با پایتون خواهید بود.

این دوره برای چه کسانی مفید است؟

علاقه مندان به برنامه نویسی، تحلیل گران بازار ارز های دیجیتال

از چه ابزار ها و نرم افزار هایی در این دوره استفاده می شود؟

- Python version 3 and more
- aiogram 
- Visual Studio Code 

نحوه دسترسی به آموزش چگونه است؟

امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید. این آموزش رایگان عرضه شده است و شما می توانید تمامی قسمت های آموزش اتصال ربات تلگرام به Api ارز دیجیتال با پایتون - بخش دوم را به طور رایگان دانلود کنید

امتیاز کلی دوره

( ۵)

تعداد بررسی های ثبت شده : ۲

پروفایل
مهدی کارزاری
امتیاز من به این دوره


پروفایل
eng
امتیاز من به این دوره
موضوع مورد علاقه من هست

دوست داشتم. افرین لطفا اموزش پایتون مربوط به api ارز های دیجیتال بیشتر و همینگونه ساده بگذارید


بیشتر