logo campain
۴۹۰۰۰۰ تومـــان
۱۲۲۵۰۰ تومـــان
خریـد با ۷۵% تخفیف ویژه
تنها برای ۱ نفر
کد تخفیف دارید؟
  • ضمــانــت بـازگــشــت وجــه
  • دسترسی دائمی به آموزش
  • پشتیبانی و ارتباط با مدرس
  • امکان دانلود و پخش آنلاین
جزئیات آموزش

۳۳ درس در ۸ فصل

سطح متوسط
مدت زمان ۳۶۲ دقیقه
حجم ۹۵۶.۱۸ مگابایت

فصل ۱ معرفی دوره و مباحث مقدمات

۱

معرفی دوره و سر فصل ها

مشاهده رایگان
۲

پیاده سازی و نصب محیط آزمایشگاه

در این درس قصد داریم تا سیستم عامل (پلتفرم) کالی لینوکس را بر روی ماشین مجازی نصب کنیم و محیط آزمایشگاه خودمان را جهت انجام و پیاده سازی تست نفوذ آماده کنیم. کالی لینوکس یک توزیع لینوکس بر پایه دبیان است که برای جرم یابی قانونی دیجیتال و تست نفوذ طراحی شده‌ است.

۳

آموزش فاز شناسایی (Recon)

مشاهده رایگان

در این درس در رابطه با جمع آوری اطلاعات صحبت خواهیم کرد. فاز شناسایی یا ریکان یا Reconnaissance عبارت و تکنیکی است که به منظور جمع آوری اطلاعات درباره هدف استفاده می شود. همان روش ها توسط کاربران مخرب به منظور جمع آوری اطلاعات مرتبط با کاربر استفاده می شود. هدف اصلی فاز شناسایی جمع آوری اطلاعات می باشد. هر نوع اطلاعاتی که در این گام ابتدایی بدست آید از اهمیت بالایی برخوردار است. شخص نفوذگری که کار خود را آغاز می کند ابتدا اطلاعات کافی درباره هدف را جمع آوری کرده، هدف خود را شناخته و در نهایت اقدام به بکارگیری هدف می کند.

۴

معرفی Shell Scripting - بخش اول

در درس چهارم از دوره آموزشی مبانی تست نفوذ قصد داریم تا در رابطه با شل اسکریپتینگ در لینوکس صحبت کنیم و چند مثال ساده از این زبان با هم کار کنیم. Shell برنامه ای در لینوکس و یونیکس است که می توانید در آن دستوراتی را جهت اجرا توسط سیستم وارد کنید. هنگامی که پنجره ترمینال را در لینوکس باز می کنید در واقع برنامه شل اجرا می شود که یک رابط کاربری را برای وارد کردن دستورات در اختیار شما قرار می دهد. این رابط کاربری را معمولا با عنوان خط فرمان نیز می شناسند و وقتی دستوری را در این خط فرمان وارد می کنید توسط شل اجرا شده و نتیجه در صفحه نمایش داده می شود.

۵

معرفی Shell Scripting - بخش دوم

۶

معرفی فریم ورک Metasploit

در این درس قصد داریم در رابطه با فریم ورک قدرتمند تست نفوذ یعنی متاسپلویت صحبت کنیم و نحوه کار با آن را با هم یاد بگیریم. متاسپلویت یک فریم ورک متن باز است به این معنی که می توان به سورس آن دسترسی داشت و در آن تغیراتی ایجاد کرد از آنجا که این ابزار دارای اکسپلویت های بسیار زیاد و متنوع برای تست نفوذ است و هکر ها تست های خود را با استفاده از آن ها انجام می دهند، باعث محبوبیت متاسپلویت شده و در سیستم عامل های تست نفوذ مانند کالی به عنوان یکی از ابزار های مهم به حساب می آید.

۷

آموزش نفوذ با اکسپلویت ها

در ادامه و درس ششم از دوره آموزشی مبانی تست نفوذ قصد داریم تا در رابطه با یک آسیب پذیری و در واقع یک اکسپلویت برای نفوذ و دسترسی به سیستم هدف با استفاده از فرمی ورک متاسپلویت استفاده کنیم. این آسیب پذیری مربوط به سرویس SMB در شبکه هست که نحوه ایجاد ارتباط و دسترسی را با هم دیگر پیاده سازی خواهیم کرد. SMB یا Server Message Block پروتکلی جهت به اشتراک گذاری فایل ها، چاپگرها و پورت های سریال است. از این پروتکل می توان بر روی پروتکل TCP/IP یا بر روی دیگر پروتکل های شبکه استفاده کرد.

۸

آموزش نفوذ با وب سرور

مشاهده رایگان

روش های مختلف نفوذ به سیستم قربانی اینبار روش متفاوتی را با هم کار خواهیم کرد و از طریق آپلود اکسپلویت در وب سرور مربوطه دسترسی و نفوذ را به سیستم قربانی انجام خواهیم داد.

فصل ۲ جمع آوری اطلاعات

فصل ۳ مباحث دیگر

فصل ۴ فاز شناسایی

فصل ۵ معرفی فاز Scanning

فصل ۶ نفوذ با فایل مخرب

فصل ۷ Wireess Hacking

فصل ۸ گزارش نویسی

توضیحات "آموزش مبانی تست نفوذ با کالی لینوکس" :

در دوره آموزش مبانی تست نفوذ با کالی لینوکس قصد داریم به صورت گام به گام مراحل مختلف تست نفوذ و پیاده سازی آن را با متد های متفاوت در شبکه آموزش دهیم.

دوره آموزشی مبانی تست نفوذ با کالی لینوکس یا Fundamentals of penetration testing یک دوره مکمل هک و نفوذ (تست نفوذ سنجی) در سطح شبکه می باشد که به صورت گام به گام و کارگاهی فازها و مراحل مختلف تست نفوذ و پیاده سازی آن را با متد های متفاوت می آموزید. این دوره به صورت مقدماتی تا پیشرفته تدریس شده است اما بهترین توضیح در خصوص این دوره این است که آموزش مبانی تست نفوذ یا Fundamentals of penetration testing یک دوره هک مکمل برای دوره های هک قانونمند | CEH یا هک با کالی لینوکس | PWK برای مسلط شدن به مباحث هک و نفوذ پیشرفته می باشد.

این دوره در قالب 34 ویدیوی آموزشی تدریس شده است که شما ضمن یادگیری و پیاده سازی فاز های تست نفوذ می توانید راهکار های مقابله با هک و نفوذ را نیز در این آموزش یادبگیرید. در این دوره آموزشی مبانی تست نفوذ ما ابتدا با مفاهیم تست نفوذ آشنا خواهیم شد و سپس فاز ها و مراحل مختلف تست نفوذ را بررسی کرده و همراه با کارگاه عملی با هم متد ها و روش های فرایند نفوذ را پیاده سازی خواهیم کرد.

آنچه در آموزش مبانی تست نفوذ با کالی لینوکس خواهید آموخت:

• انواع حملات و تهدیدات سایبری
• انواع متد های و تکنیک های تست نفوذ
• فاز های مختلف تست نفوذ و پیاده سازی آن ها
• جمع آوری اطلاعات (منفعل - فعال)
• فاز شناسایی و استفاده از آسیب پذیری های
• کار با ابزار های مختلف تست نفوذ 
• تست نفوذ و حملات مختلف بر روی شبکه های بیسیم و پیاده سازی این حملات بر روی پروتکل های
• نصب کالی لینوکس (Kali Linux)
• معرفی Shell Scripting
• معرفی فریم ورک Metasploit 
• نفوذ با اکسپلویت ها
• نفوذ با وب سرور
• معرفی اسکنر Nikto
• شنود در ترافیک شبکه
• نفوذ به سرویس (SMB Hacking) 
• UDP Scanning
• معرفی فاز Scanning
• نفوذ با فایل مخرب
• ساخت تروجان
• معرفی شبکه های بیسیم
• گزارش نویسی تست نفوذ

دوره آموزشی مبانی تست نفوذ دوره ای برای یادگیری و پیاده سازی فاز ها و مراحل تست نفوذ و چگونگی انجام هر یک از آن ها با استفاده از روش ها و متد های موجود است

پیش نیاز این دوره آموزشی چیست؟

آشنایی با مفاهیم مقدماتی شبکه و اصطلاحات امنیتی Network plus, Security plus

اهداف آموزش مبانی تست نفوذ با کالی لینوکس چیست؟

در پایان دوره تست نفوذ در شبکه با انواع حملات و تهدیدات سایبری انواع متد های و تکنیک های تست نفوذ آشنا می شوید و همچنین فاز های مختلف تست نفوذ و پیاده سازی آن ها را روی تارگت های واقعی یاد می گیرید. در این دوره به صورت کامل جمع آوری اطلاعات را در رابطه با شبکه هدف، فاز شناسایی و استفاده از آسیب پذیری های موجود در شبکه، کار با ابزار های مختلف تست نفوذ جهت ارزیابی و تست امنیت سرویس ها و منابع موجود در شبکه، تست نفوذ و حملات مختلف بر روی شبکه های بیسیم و پیاده سازی این حملات بر روی پروتکل های مربوطه را می آموزید.

این دوره برای چه کسانی مفید است؟

- علاقمندان به دوره های تخصصی امنیت و تست نفوذ و مباحث هک
- مدیران شبکه، متخصصین شبکه و امنیت شبکه
- مدیران امنیت و فناوری اطلاعات سازمان ها و شرکت ها
- مدیران و متخصصان امنیت اطلاعات
- مدیران امنیت شبکه و سرور
- متخصصین فناوری اطلاعات
- متخصصین و مشاورین امنیت

چگونه کیفیت آموزش تضمین می شود؟

قبل از شرکت در دوره آموزشی شما می توانید پیش نمایش و ۳ قسمت آموزشی از ۳۳ قسمت را رایگان مشاهده کنید.(آموزش هایی که در سمت راست آن ها قفل باز است قبل از خرید و ورود در آموزش قابل مشاهده است)

با اطمینان دوره آموزشی "آموزش مبانی تست نفوذ با کالی لینوکس" را بخرید در صورتی که این آموزش مطابق با اطلاعات آن نبود و شما از خرید راضی نبودید، بازگشت وجه به طور انجام می شود.

امکان سوال از مدرس وجود دارد؟

امکان سوال از مدرس در بخش گفتگو ها مهیا است همچنین در صفحه پروفایل مدرسین شبکه های اجتماعی آنها جهت تعامل قرار دارد.

نحوه دسترسی به آموزش چگونه است؟

امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید.

امتیاز کلی دوره

( ۵)

تعداد بررسی های ثبت شده : ۳

پروفایل
مهران کیاء
امتیاز من به این دوره


پروفایل
Mahdi Asadi
امتیاز من به این دوره
عال

عالییییییییییییییییییییییییهههههههههههههههههههههههههه


پروفایل
علی علی زاده
امتیاز من به این دوره


بیشتر