logo campain
رایگـــان
  • دسترسی دائمی به آموزش
  • امکان دانلود و پخش آنلاین
جزئیات آموزش

۱ درس در ۱ فصل

سطح تمام سطوح
مدت زمان ۶۴ دقیقه
حجم ۴۰۶.۴۸ مگابایت

فصل ۱ فیلم آموزش اسمبل كردن كامپيوتر - دوبله فارسی

۱

قسمت اول

مشاهده رایگان

بخش اولیه ویدیو شامل مقدمات و توضیح راجب نحوه ساخت کامپیوتر است.

۲

قسمت دوم

بخش ثانویه شامل سوار کردن قطعات و عیب یابی و آماده کردن سیستم است.

توضیحات "فیلم آموزش اسمبل کردن کامپیوتر" :

اسمبل سیستم و کامپیتور یک شغل با درآمد مناسب است در فیلم آموزش اسمبل کردن کامپیوتر به صورت ساده صفر تا صد جمع کردن کیس کامپیوتر را رایگان آموزش می دهیم.

اگر به دنبال یک آموزش بسیار عالی برای اسمبل کردن کامپیوتر به صورت کاملا حرفه ای هستید و یا به این نوع حرفه علاقه مندید. پس حتما در فیلم آموزش اسمبل کردن کامپیوتر با دوبله فارسی شرکت کنید. با مشاهده این آموزش به راحتی می‌توانید از مبتدی تا حرفه ای سیستم خود را اسمبل کنید و یا به صورت یک کار تخصصی درآمدزایی کنید. دوره پیش رو یکی از سه آموزش برتر اسمبل موجود دنیاست که خیلی روان و قابل فهم نحوه جمع کردن کیس را بیان می کند. همچنین این دوره آموزشی تاکنون در هیچ جایی به صورت دوبله فارسی منتشر نشده است. 

در این آموزش در طی یک ساعت با قطعات کیس و وظایف هر یک آشنا می شوید و نحوه سرهم کردن کیس و سخت افزار را یاد می گیرید. همچنین با تنظیمات مختلف هر قطعه و نصب درایور ها نیز در طول دوره آشنا می شوید. تلاش کره ایم با دوبله روان و مناسب و قابل فهم آموزش را به بهترین شکل ممکن ارائه کنیم. 

آنچه در فیلم آموزش اسمبل کردن کامپیوتر خواهید آموخت:

• نصب مادربرد و CPU و RAM و ...
• انتخاب قطعات سازگار با یکدیگر 
• دانلود داریورها
• فعال کردن پروفایل xmp
• تنظیم منابع انرژی
• تنظیم رفرشر مانیتور

به نیت نذر امام زمان و سه شنبه های مهدوی این آموزش به صورت رایگان در اختیار شما دوستان قرار گرفته است. بنابراین با دعا برای ظهور ایشان هزینه آموزش را پرداخت کنید. اگر سوالی راجب ویدیو یا مشاوره برای خرید قطعه لازم داشتید می توانید در شبکه های اجتماعی مدرس (ایتا: @mehdi3ilent) سوال خود را مطرح کنید.

اهداف فیلم آموزش اسمبل کردن کامپیوتر چیست؟

با مشاهده این آموزش به راحتی می توانید از مبتدی تا به صورت کاملا حرفه ای سیستم خودتان را خریداری و اسمبل کنید. همچنین به صورت یک کار تخصصی درآمد زایی کنید.

این دوره برای چه کسانی مفید است؟

علاقه مندان به تعویض و اسمبل کردن سیستم

از چه ابزار ها و نرم افزار هایی در این دوره استفاده می شود؟

پیچ گوشتی، دستمال مناسب، الکل99%، USB درایو و یک میز کار 

نحوه دسترسی به آموزش چگونه است؟

امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید. این آموزش رایگان عرضه شده است و شما می توانید تمامی قسمت های فیلم آموزش اسمبل کردن کامپیوتر را به طور رایگان دانلود کنید

امتیاز کلی دوره

( ۵)

تعداد بررسی های ثبت شده : ۱

پروفایل
kosar
امتیاز من به این دوره
تشکر

دوره بسیار مفیدی هست


بیشتر