logo campain

دکتر تخصصی مهندسی برق

رایگـــان
  • دسترسی دائمی به آموزش
  • امکان دانلود و پخش آنلاین
جزئیات آموزش

۶ درس در ۳ فصل

سطح پیشرفته
مدت زمان ۷۶ دقیقه
حجم ۱۹۲.۰۱ مگابایت

فصل ۱ نظارت تاسیسات برقی

۱

بخش اول

مشاهده رایگان
۲

بخش دوم

۳

بخش سوم

۴

بخش چهارم

فصل ۲ طراحی تاسیسات برقی

فصل ۳ جبران‌سازی توان راکتیو و بانک خازنی در مبحث 13 مقررات ملی ساختمان

توضیحات "بررسی سوالات جبران سازی توان راکتیو و بانک خازنی آزمون نظام مهندسی" :

در این دوره رایگان قصد داریم سوالات نظارت و طراحی تاسیسات برقی با موضوع جبران سازی توان راکتیو و بانک خازن در آزمون نظام مهندسی را بررسی و تحلیل کنیم.

در آزمون‌های نظام مهندسی و استخدامی، بانک های خازنی، اصلاح ضریب قدرت و جبران سازی توان راکتیو از مباحث مهم مهندسی برق و الکترونیک است. برای ورود به حرفه مهندسی باید با مباحث گفته شده آشنا باشید. 

مطالعه سوالات چند سال اخیر یکی از بهترین راه ها برای آمادگی شرکت در آزمون نظام مهندسی و آشنایی با سبک سوالات است. در دوره تحلیل سوالات آزمون نظام مهندسی قصد داریم به صورت تشریحی نمونه سوالات جبران سازی توان راکتیو و بانک خازن را بررسی کنیم. سوالات جبران سازی توان راکتیو و بانک خازن به دو دسته نظارت و طراحی تقسیم می شود که در دوره پیش رو هر دوره دسته را بررسی می کنیم. لازم به ذکر است که برخی است به صورت مساله بوده که به صورت کاملا تشریحی و به روش ریاضی تحلیل و توضیح داده می شود. 

در این دوره آموزشی 12 سوال از سوالات طرح شده از بخش نظارت و 5 سوال از سوالات بخش طراحی را حل می کنیم. سوالات انتخاب شده برای این دوره مربوط به آزمون ورود به حرفه مهندسان مهرماه 1399 است. جبران سازی توان راکتیو از موضوعات مهم در تاسیسات برقی است که در مبحث 13 مقررات ملی ساختمان به این نکته توجه ویژه شده است. در پیوست مبحث 13 نکاتی برای جبران سازی توان راکتیو و استفاده از بانک های خازنی مطرح شده که در این آموزش آن را بررسی می کنیم. این دوره نگاهی از جنس مقررات و استاندارد دارد و شناخت این ضوابط برای هر مهندس برق الزامی است.

اهداف بررسی سوالات جبران سازی توان راکتیو و بانک خازنی آزمون نظام مهندسی چیست؟

- آشنایی به سوالات مربوط به بانک های خازنی و اصلاح ضریب قدرت در شبکه در آزمون های نظام مهندسی و آزمون کارشناس رسمی دادگستری
- با ضوابط الزام آور قانونی در خصوص بانک های خازنی آشنا خواهید شد.

این دوره برای چه کسانی مفید است؟

- دانشجویان مهندسی برق (هر گرایشی)
- تکنسین های شاغل در صنایع و تاسیسات برقی
- شرکت کنندگان در آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان، کارشناس رسمی دادگستری و آزمون های استخدامی

نحوه دسترسی به آموزش چگونه است؟

امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید. این آموزش رایگان عرضه شده است و شما می توانید تمامی قسمت های بررسی سوالات جبران سازی توان راکتیو و بانک خازنی آزمون نظام مهندسی را به طور رایگان دانلود کنید

امتیاز کلی دوره

( ۵)

تعداد بررسی های ثبت شده : ۱

پروفایل
کاربر سایت
امتیاز من به این دوره
درود بر شرافتت استاد

احسان آزادبخت


بیشتر