logo campain

آیا با ارگ می توان پیانو یاد گرفت؟

آهنگساز، نوازنده پیانو و کیبورد، خواننده آواز ایرانی

توضیحات "آیا با ارگ می توان پیانو یاد گرفت؟" :

در این ویدیو کوتاه استاد جلیل سجاد به این سوال که آیا با ارگ می توان پیانو یاد گرفت؟ می پردازید و به طور کامل به آن پاسخ می دهد.

اکثر هنرجویان موسیقی که قصد دارند پیانو را یادبگیرند این سوال را می پرسند که با ارگ می توان پیانو یاد گرفت؟ یا باید پیانو تهیه کرد؟ به دلیل قیمت بالای پیانو برخی از والدین چون مطمئن نیستند که فرزندشان یادگیری پیانو را ادامه دهد یا نه در خرید پیانو شک دارند زیرا باید هزینه ی زیادی پرداخت کنند. بنابراین تصمیم گرفتیم در این ویدیو به این موضوع بپردازیم و به سوال "آیا با ارگ می توان پیانو را یاد گرفت؟" پاسخ دهیم. در این ویدیو، استاد جلیل سجاد در مورد اینکه با ارگ می توانید پیانو یادبگیرید یا نه صحبت می کنند. همچنین به طور مفصل شباهت های این دو ساز را بررسی می کنند.

اگر در ابتدای مسیر یادگیری خود در حوزه موسیقی قرار دارید و تمایل دارید که تئوری موسیقی را از طریق یک اساتید حرفه‌ای آموزش ببینید. آموزش تئوری موسیقی و نت خوانی برای پیانو و کیبورد توسط استاد جلیل سجاد را به شما پیشنهاد می کنیم. آموزش تئوری موسیقی یک دوره آموزشی کامل است که در آن نت خوانی پیانو و کیبورد براساس کتاب بِیِر پارسی تدریس می شود.

"آیا با ارگ می توان پیانو یاد گرفت؟" رایگان می باشد و می توانید این آموزش را به صورت رایگان دانلود کنید