logo campain

مدرس حسابداری

۲۵۰۰۰۰ تومـــان
۱۵۰۰۰۰ تومـــان
فروش ویژه با ۴۰% تخفیف
کد تخفیف دارید؟
  • ضمــانــت بـازگــشــت وجــه
  • دسترسی دائمی به آموزش
  • پشتیبانی و ارتباط با مدرس
  • امکان دانلود و پخش آنلاین
جزئیات آموزش

۶ درس در ۱ فصل

سطح متوسط
مدت زمان ۲۴۸ دقیقه
حجم ۴۸۸.۱۲ مگابایت

فصل ۱ آموزش حسابداری شرکت های بازرگانی | دوره پروژه محور

۱

تعریف پروژه حسابداری شرکت بازرگانی

مشاهده رایگان

در این جلسه کل پروژه حسابداری شرکت بازرگانی ارائه شده است. شما باید ابتدا با ثبت رویدادای مالی در دفتر روزنامه در دو سیستم ادواری و دائمی کار حسابداری را شروع کنید.

۲

انجام ثبت در دفتر روزنامه

در این جلسه ثبت دفتر روزنامه کل پروژه ارائه شده است. که شما باید پاسخ های خودتان را با این فیلم مقایسه کنید، سپس کار انتقال از دفتر روزنامه به دفتر کل را انجام دهید.

۳

انتقال از دفتر روزنامه به دفتر کل

در این جلسه انتقال از دفتر روزنامه به دفتر کل ارائه شده است و شما باید پاسخ های خودتان را با آن مقایسه کنید، سپس در مرحله بعد مانده گیری دفتر کل را انجام دهید و تراز آزمایشی در دو سیستم ادواری و دائمی را انجام دهید.

۴

تهیه تراز آزمایشی

در این جلسه ابتدا مانده گیری دفتر کل انجام شده است، سپس تراز آزمایشی در دو سیستم ادواری و دائمی تهیه شده است. در ادامه ثبت های اصلاحی ارائه شده است که شما با توجه به این اطلاعات ثبت های اصلاحی پایان دوره را انجام دهید و تراز آزمایشی اصلاح شده را تهیه کنید و سپس بستن حاسب های موقت و دائمی را انجام دهید.

۵

تراز آزمایشی اصلاح شده و بستن حساب‌ها

در این جلسه ابتدا ثبت های اصلاحی انجام شده است و سپس تراز آزمایشی اصلاح شده در دو سیستم ادواری و دائمی تهیه شده است. بعد از آن بستن حساب های موقت و دائمی ارائه شده است و در پایان هم تراز اختتامیه تهیه شده است. در مرحله بعد شما باید صورت سود و زیان و صورت تغییرات سرمایه و صورت وضعیت مالی را تهیه کنید و با فیلم جلسه بعد مقایسه کنید.

۶

تهیه صورت‌های مالی

در این جلسه صورت سود و زیان در دو سیستم ادواری و دائمی ارائه شده است و سپس صورت تغییرات سرمایه بیان شده است. در مرحله بعد صورت وضعیت مالی و همچنین ترازنامه شرکت ارائه شده است.

۷

ارزیابی موجودی کالا

در این جلسه با توجه صورت مساله دول مربوط به ارزیابی کالا تهیه شده است و به چهار روش شناسایی ویژه، میانگین موزون، اولین صادر از اولین وارده (فایفو) و اولین صادره از آخرین وارده (لایفو) پاسخ داده شده است.

توضیحات "آموزش حسابداری شرکت های بازرگانی | دوره پروژه محور" :

در این دوره پروژه محور قصد داریم یک پروژه حسابداری مرتبط با یک شرکت بازرگانی را انجام دهیم و تمام مراحل چرخه حسابداری آن را بررسی کنیم.

حسابداری شرکت های بازرگانی به عنوان یک نوع خاص از حسابداری تجاری است. که به ثبت و پردازش تراکنش های مالی شرکت هایی که در حوزه بازرگانی فعالیت می کنند، می پردازد. در این دوره شما را با تمام رویدادهای حسابداری یک شرکت بازرگانی به صورت کاملا آشنا می کنیم. این آموزش به شما این فرصت را می دهد تا عملیات مهم حسابداری یک شرکت بازرگانی را یادبگیرید و بتوانید در بازار کار استفاده کنید.

با انجام این پروژه، می توانید تجربه عملی در زمینه حسابداری کسب کرده و مهارت های حسابداری خود را بهبود بخشید. همچنین، این فرصت را دارید تا عمق مسائل مالی شرکت بازرگانی را مورد بررسی قرار دهید و تصمیمات استراتژیک مبتنی بر اطلاعات مالی بهتری بگیرید. در این آموزش یک سال مالی یک شرکت بازرگانی را تعریف می کنیم و سپس رویدادهای مرتبط به آن را انجام می دهیم. در واقع دوره پیش رو یک پروژه کامل از یک شرکت بازرگانی است که تمام رویدادهای مورد نیاز در آن پیش بینی شده است. این دوره برای افزایش سطح مهارت افرادی است که دوره اصول حسابداری یک را آموزش گذارنده اند.

آنچه در آموزش حسابداری شرکت های بازرگانی | دوره پروژه محور خواهید آموخت:

• ثبت در دفتر روزنامه در دو سیستم ادواری و دائمی
• انتقال از دفتر روزنامه به دفتر کل
• مانده گیری دفتر کل 
• تهیه تراز آزمایشی
• انجام اصلاحات پایان دوره 
• تهیه تراز آزمایشی اصلاح شده
• بستن حساب های موقت و دائمی
• تهیه صورت سود و زیان
• صورت تغییرات سرمایه و صورت وضعیت مالی (ترازنامه) 
• ارزیابی موجودی کالا به چهار روش شناسایی ویژه، میانگین موزون و فایفو ولایفو

پیش نیاز این دوره آموزشی چیست؟

آموزش اصول حسابداری یک

اهداف آموزش حسابداری شرکت های بازرگانی | دوره پروژه محور چیست؟

در پایان، مهارت های حسابداری شما در زمینه شرکت های بازرگانی ارتقاء پیدا می کند و تجربه عملی حسابداری در این حوزه را کسب می کنید.

این دوره برای چه کسانی مفید است؟

برای افرادی که دوره اصول حسابداری یک را آموزش دیدن و یا نیاز دارند مهارت حسابداری خود را افزایش دهند.

چگونه کیفیت آموزش تضمین می شود؟

قبل از شرکت در دوره آموزشی شما می توانید پیش نمایش و ۱ قسمت آموزشی از ۶ قسمت را رایگان مشاهده کنید.(آموزش هایی که در سمت راست آن ها قفل باز است قبل از خرید و ورود در آموزش قابل مشاهده است)

با اطمینان دوره آموزشی "آموزش حسابداری شرکت های بازرگانی | دوره پروژه محور" را بخرید در صورتی که این آموزش مطابق با اطلاعات آن نبود و شما از خرید راضی نبودید، بازگشت وجه به طور انجام می شود.

امکان سوال از مدرس وجود دارد؟

امکان سوال از مدرس در بخش گفتگو ها مهیا است همچنین در صفحه پروفایل مدرسین شبکه های اجتماعی آنها جهت تعامل قرار دارد.

نحوه دسترسی به آموزش چگونه است؟

امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید.

امتیاز کلی دوره

( ۵)

تعداد بررسی های ثبت شده : ۴

پروفایل
farnaz
امتیاز من به این دوره


پروفایل
ابوالفضل جعفری
امتیاز من به این دوره


پروفایل
کورش خلیلی
امتیاز من به این دوره

تشکر


پروفایل
Ahmad
امتیاز من به این دوره


بیشتر