logo campain

اول تصوّر کن و بعد خلقش کن

۳۹۶۰۰۰ تومـــان
۷۹۲۰۰ تومـــان
خریـد با ۸۰% تخفیف ویژه
تنها برای ۱ نفر
کد تخفیف دارید؟
  • ضمــانــت بـازگــشــت وجــه
  • دسترسی دائمی به آموزش
  • پشتیبانی و ارتباط با مدرس
  • امکان دانلود و پخش آنلاین
جزئیات آموزش

۹ درس در ۱ فصل

سطح تمام سطوح
مدت زمان ۴۶ دقیقه
حجم ۵۹۳.۱۶ مگابایت

فصل ۱ آموزش تکنیک مورف در انیمیشن

۱

مقدمه

مشاهده رایگان

در این درس با هم آشنا می شویم و اینکه مورف چیست؟ و چی کار می توانیم بکنیم، می پردازیم. لینک هایی که ممکن است در این دوره نیاز داشته باشید: https://www.gimp.org/downloads https://sourceforge.net/projects/makeavi/ https://sourceforge.net/projects/framebyframe/ https://www.ffmpeg.org/download.html https://play.google.com/store/apps/details?id=com.intsig.camscanner&hl=en https://apps.apple.com/us/app/camscanner-pdf-scanner-app/id388627783

۲

پروژه

مشاهده رایگان

در این قسمت توضیح می دهیم که چگونه در هر سطحی که هستید، یک پروژه برای خود تعریف کنید تا بهتر یاد بگیرید.

۳

برگه تامبنیل

در این قسمت رازی را به اشتراک می گذاریم که بسیاری از فیلمسازان بزرگ جهان، به ویژه کارگردانان انیمیشن، از آن استفاده می کنند.

۴

نکات مورف

انیمیشن یک جلوه نمک خاص دارد؟ در این قسمت می گوییم که چطور کاری کنیم اون نمک تو کارهای مورف حس شود.

۵

ضبط استاپ موشن

خب اینجا میریم سراغ عکاسی و ضبط نماها...

۶

ترفند معکوس کردن

خیلی وقت ها آدم باید هوشمندانه اقدام کند تا کار قشنگ تر شود. https://drive.google.com/file/d/10bjMI2MEXW-gNvxdFEThxUFjLXTK8PFe/view?usp=sharing

۷

ساخت GIF متحرک دوبعدی

در این درس یک راه حل برای کسانی که دوست دارند تصویر را با دست رسم کنند، داریم.

۸

تبدیل به ویدئو

در این قسمت نحوه تبدیل همه فریم ها را به ویدیو آموزش می دهیم.

۹

جمع بندی و تشکر

در این قسمت یک مرور و جمع بندی درایم. البته به فایده های دیگر مورف به جز در انیمیشن اشاره می کنیم.

۱۰

هدیه: مورف محصول

خیلی ها دوست دارند کارهای تبلیغاتی بسازند و سفارش بگیرند. در این درس ساخت یک نمونه ساده را آموزش می دهیم. (پیش نیاز این درس این است که یک کم با فتوشاپ آشنا باشید)

توضیحات "آموزش تکنیک مورف در انیمیشن" :

در دوره جادوی مورف در انیمیشن قصد داریم از طریق ساخت دو پروژه مورف با تکنیک دوبعدی و استاپ موشن خلاقیت شما را پرورش دهیم.

مورف به تغییر تدریجی و پیوسته در یک شی گفته می شود. اما این تغییر یک فرآیند ناگهانی نیست که فقط باعث تغییر شکل موجودیت می‌ شود؛ بلکه ما می توانیم مراحل مختلف این تبدیل را مشاهده کنیم. 

در این دوره خواهید آموخت چگونه یک مورف را به شکل انیمیشن فریم به فریم تبدیل کنید. ما در اینجا یک شکل، فرم، یا کاراکتر را انتخاب کرده و آن را به یک شکل دیگر به نام مورف، تبدیل می کنیم. همچنین نحوه نمایش مراحل تبدیل را یاد می گیرید. در آموزش تکنیک مورف در انیمیشن ما از نرم افزار GIMP برای این کار استفاده می‌ کنیم. اما شما می توانید هر نرم افزاری که با آن راحت تر هستید را انتخاب کنید؛ مثلا Adobe Photoshop یا Krita. همچنین، در یک قسمت به آموزش استفاده از Adobe Photoshop برای انجام این کار می پردازیم.

اگر گوشه دفتر یا کتاب نقاشی بکشید و سریع ورق بزنید، ممکن است به نظر برسد که یک تصویر متحرک یا انیمیشن دیده می شود. این تاثیر به دلیل تغییرات کوچک و سریع در تصاویر متوالی که از گوشه به گوشه می کشیدید، ایجاد می شود. در مورد نرم افزار گیمپ، لایه ها معادل برگه های دفتر نقاشی هستند. اگر هر تصویر را در یک لایه جداگانه بکشید و سپس آن لایه ها را با دقت تغییر دهید (مثل گوشه به گوشه برگرداندن)، ممکن است احساسی از حرکت و تغییر زاویه به وجود بیاید. همچنین، شما می توانید این لایه ها را ترکیب کرده و به صورت یک فایل متحرک مثل GIF یا ویدیو ذخیره کنید. این کار باعث ایجاد انیمیشن متحرک می شود که نمایش تغییرات متوالی در تصاویر است.

در این دوره، با استفاده از سه روش مختلف آموزش می دهیم که چطور انیمیشن مورف فریم به فریم خلق کنید: تصویرسازی دو بعدی دیجیتال، تصویرسازی دوبعدی سنتی، تکنیک استاپ موشن. در مورد روش اول ما مستقیم در GIMP طرح می کشیم. اما برای دو مورد دیگه ما تصاویر را باید از طریق اسکن یا عکاسی وارد کامپیوتر کنیم. اصول کار برای همه سه نوع مشابه است.

تمرکز اصلی دوره در این است که شما ایده های نوی خودتان را در پروژه انیمیشن مورف وارد کنید. سعی می کنیم بهترین ترفندها را بیان کنیم و نگاهی به تاریخ فیلم انیمیشن بندازیم تا انگیزه و الهام بگیرید. در این دوره، به طور مقدماتی با دنیای فیلمسازی انیمیشن آشنا می شوید و از طریق ساخت دو پروژه مورف با تکنیک های دوبعدی و استاپ موشن، خلاقیت خود را پرورش می دهید.

آنچه در آموزش تکنیک مورف در انیمیشن خواهید آموخت:

• مورف چیست؟
• آشنایی با تاریخ مورف و نمونه های اولیه
• ساخت تامبنیل
• نکات مهم برای ساخت مورف
• ترفندهای طبیعی شدن مورف
• تصویرسازی دو بعدی دیجیتال
• تصویرسازی دوبعدی سنتی
• تکنیک استاپ موشن
• تبدیل فریم به GIF 
• تبدیل فریم به ویدیو 

اهداف آموزش تکنیک مورف در انیمیشن چیست؟

در پایان نحوه‌ی ساخت یک مورف به صورت انیمیشن فریم به فریم را می آموزید.

این دوره برای چه کسانی مفید است؟

علاقه مندان انیمیشن

چگونه کیفیت آموزش تضمین می شود؟

قبل از شرکت در دوره آموزشی شما می توانید پیش نمایش و ۲ قسمت آموزشی از ۹ قسمت را رایگان مشاهده کنید.(آموزش هایی که در سمت راست آن ها قفل باز است قبل از خرید و ورود در آموزش قابل مشاهده است)

با اطمینان دوره آموزشی "آموزش تکنیک مورف در انیمیشن" را بخرید در صورتی که این آموزش مطابق با اطلاعات آن نبود و شما از خرید راضی نبودید، بازگشت وجه به طور انجام می شود.

امکان سوال از مدرس وجود دارد؟

امکان سوال از مدرس در بخش گفتگو ها مهیا است همچنین در صفحه پروفایل مدرسین شبکه های اجتماعی آنها جهت تعامل قرار دارد.

نحوه دسترسی به آموزش چگونه است؟

امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید.

امتیاز کلی دوره

( ۰)

تعداد بررسی های ثبت شده : ۰

هنوز بررسی برای این آموزش ثبت نشده است

بیشتر