logo campain

اول تصوّر کن و بعد خلقش کن

۸۱۰۰۰ تومـــان
۱۷۸۲۰ تومـــان
خریـد با ۷۸% تخفیف ویژه
تنها برای ۱ نفر
کد تخفیف دارید؟
  • ضمــانــت بـازگــشــت وجــه
  • دسترسی دائمی به آموزش
  • پشتیبانی و ارتباط با مدرس
  • امکان دانلود و پخش آنلاین
جزئیات آموزش

۶ درس در ۱ فصل

سطح مقدماتی
مدت زمان ۶۴ دقیقه
حجم ۹۰۸.۹۹ مگابایت

فصل ۱ آموزش برنامه نویسی Small Basic به کودک و نوجوان | تولد پینوکیو

۱

معرفی

مشاهده رایگان
۲

پروژه

مشاهده رایگان

در این قسمت در مورد پروژه کلاس و اتفاقات بعد آن صحبت می کنیم.

۳

راهی برای صحبت کردن با کامپیوتر

در این قسمت سعی می کنیم یک راه پیدا کنیم تا با این همه مدار و سیم و باتری و ترانزیستور حرف بزنیم. البته فکر سلامتی خودمان هم هستیم ;)

۴

پینوکیو سلام می دهد!

در این درس پینوکیو، حرف میزند ...

۵

پینوکیو اسم تو را صدا می کند!

در این درس پینوکیو اسم شما را می پرسد و آن را می خواند و صدات می زند ...

۶

پینوکیو هنرمند می شود

در این درس پینوکیو شروع می کند به استفاده از مداد رنگی و ماژیک شبرنگ و نامه نگاری های

۷

جمع بندی و آینده

در این درس یه مروری خواهیم داشت و جمع بندی و یک چیز مهم هم اضافه می کنیم.

توضیحات "آموزش برنامه نویسی Small Basic به کودکان و نوجوانان | تولد پینوکیو" :

در آموزش برنامه نویسی برای مبتدیان قصد داریم برنامه نویسی با زبان اسمال بیسیک Small Basic و تفکر الگوریتمی را به زبان ساده آموزش دهیم.

الگوریتم، یک کلمه کلیدی که شاید تاکنون به گوش شما خورده باشد. این کلمه در واقع از الخوارزمی، دانشمند و فیلسوف ایرانی قدیم گرفته شده است. آیا تا به حال شده که تصمیم گیری برایتان سخت باشد و ندانید از کجا شروع کنید؟ یا در حل یک مشکل زندگی روزمره ندانید به ترتیب چه قدم هایی بردارید؟

با یادگرفتن تفکر الگوریتمی، شما قادر خواهید بود که در مواجهه با شرایط مشابه، احساس کنترل و راحتی بیشتری داشته باشید. برنامه نویسی به عنوان یک رویکرد جذاب و سرگرم کننده، موجب تقویت و تمرین تفکر الگوریتمی شما می شود. احتمالا فکر می کنید برنامه نویسی سخت است؟ یا فکر می کنید نمی توانید آن را یاد بگیرید؟ یا فکر می کنید برنامه نویسی خیلی خسته کننده است؟ 

ممکن است تمام این باورها افسانه باشند. با ما در این دوره همراه شوید تا با هم لذت و هیجان یادگیری برنامه نویسی را تجربه کنیم.

برنامه نویسی شبیه به یادگیری یک زبان جدید است. وقتی که یادگیری یک زبان را شروع می کنید، احتمالا زمان ببرد تا الفبا را یاد بگیرید. اما زمانی که زبان دوم را شروع می کنید، همه چیز به شدت سریع تر برایتان اتفاق می افتد. این موضوع در برنامه نویسی نیز صدق می کند؛ زبان اولی که یاد می گیرید، زمان یادگیری زبان های برنامه نویسی بعدی را به شدت کاهش می دهد. بنابراین، انتخاب زبان اولیه بسیار حیاتی است. این زبان باید لذت بخش، آسان و انگیزه بخش باشد تا شما را دلسرد نکند. بلکه به جای آن با احساس خوب و افزایش توانمندی همراه شوید.

در این دوره، تصمیم داریم با استفاده از زبان اسمال بیسیک (Small Basic) شروع به یادگیری برنامه نویسی کنیم. این انتخاب شباهت زیادی به انتخاب یک دوچرخه ساده برای یادگیری سوار شدن دارد. ابتدا با یک دوچرخه ساده شروع می کنیم تا اصول ابتدایی را فرا بگیریم. سپس اگر تصمیم داشتdم آن را حرفه ای دنبال کنیم، می‌ توانیم به زبان ها و تکنولوژی های پیشرفته تر مراجعه کنیم. این رویکرد به شما این امکان را می دهد که با اساس قوی از زبان اسمال بیسیک شروع کنید. و با یادگیری اصول برنامه نویسی، به راحتی و با اطمینان به زبان های دیگر با توجه به اهداف یا علاقه‌های خودتان بروید. این سفر یادگیری، همانند یادگیری دوچرخه سواری با لذت و افزایش توانمندی های شما همراه خواهد بود.

در ابتدا مجموعه ای از نکات مهم را درباره آغاز کار با شما به اشتراک می گذاریم. سپس به شما یاد می دهیم چگونه به محیط اسمبلی بیسیک دسترسی یابید یا در صورت تمایل آن را نصب کنید. در جلسه بعدی، با یکدیگر به برنامه نویسی یک شخصیت مانند پینوکیو یا هر شخصیت دلخواه دیگر می پردازیم. هدف از این فعالیت این است که شروع به برنامه نویسی کنیم و با یکدیگر گفتگو کنیم.

در مرحله بعد آموزش می دهیم چگونه پینوکیو شروع به گفتگو کند و ما به عنوان شرکت کنندگان باید به سوالات او پاسخ دهیم. به عبارت دیگر، شخصیت ما باید با ما یک دیالوگ یا گفتگو ایجاد کند. در ادامه، همه این مراحل به سوی این هدف است که پینوکیوی ما عشق هنری را کشف کند و این بار، متن را بنویسد و صفحه را با رنگ آمیزی زیبا کند. در آخرین جلسه، یک خلاصه ارائه می دهیم و برای آینده، به شما یادآوری می کنیم که چگونه می توانید به طور مداوم در خلق ایده ها و کارهای متفاوت پیشرفت کنید.

اهداف آموزش برنامه نویسی Small Basic به کودکان و نوجوانان | تولد پینوکیو چیست؟

در پایان با زبان برنامه نویسی و دستورات اولیه Small Basic آشنا می شوید.

این دوره برای چه کسانی مفید است؟

کودکان و نوجوانان

چگونه کیفیت آموزش تضمین می شود؟

قبل از شرکت در دوره آموزشی شما می توانید پیش نمایش و ۲ قسمت آموزشی از ۶ قسمت را رایگان مشاهده کنید.(آموزش هایی که در سمت راست آن ها قفل باز است قبل از خرید و ورود در آموزش قابل مشاهده است)

با اطمینان دوره آموزشی "آموزش برنامه نویسی Small Basic به کودکان و نوجوانان | تولد پینوکیو" را بخرید در صورتی که این آموزش مطابق با اطلاعات آن نبود و شما از خرید راضی نبودید، بازگشت وجه به طور انجام می شود.

امکان سوال از مدرس وجود دارد؟

امکان سوال از مدرس در بخش گفتگو ها مهیا است همچنین در صفحه پروفایل مدرسین شبکه های اجتماعی آنها جهت تعامل قرار دارد.

نحوه دسترسی به آموزش چگونه است؟

امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید.

امتیاز کلی دوره

( ۱)

تعداد بررسی های ثبت شده : ۱

پروفایل
کاربر سایت
امتیاز من به این دوره
خرید small basic

من خرید گردم ...کل آموزش همین چند درس هست؟چطور به اموزش دسترسی پیدا کنم؟


بیشتر