logo campain

آموزش پرواز با سرعت بیشتر از 300 کیلومتر در شبیه ساز

رایگـــان
  • دسترسی دائمی به آموزش
  • امکان دانلود و پخش آنلاین
جزئیات آموزش

۱ درس در ۱ فصل

سطح پیشرفته
مدت زمان ۳۷ دقیقه
حجم ۲۱۰.۶۴ مگابایت

فصل ۱ آموزش پرواز با سرعت بیشتر از 300 کیلومتر در شبیه ساز

۱

بخش اول

مشاهده رایگان
۲

بخش دوم

توضیحات "آموزش پرواز با سرعت بیشتر از 300 کیلومتر در شبیه ساز" :

در این ویدیو آموزشی رایگان قصد داریم به شما یاد دهیم چگونه در نرم افزار شبیه ساز پرواز Realflight با سرعت بیشتر از ۳۰۰ کیلومتر در ساعت پرواز کنید.

می توان گفت ساخت و پرواز هواپیمای رادیو کنترل یکی از موضوعات جذاب برای افرادی است که به پرواز علاقه مند هستند. بسیاری از افراد فکر می کنند بعد از ساخت هواپیمای کار تمام شده، اما باید گفت کار در این مرحله تازه شروع شده است. 30 درصد از مسئله هواپیمای رادیو کنترل به ساخت پرنده و 70 درصد به چالش ها بخش مربوط به پرواز مدل اختصاص دارد. ارتقاء دانش پروازی و انجام تمرینات گسترده ضروری است. در این مرحله، شبیه ساز پرواز به عنوان ابزار کلیدی برای تقویت مهارت های پرواز و آماده سازی برای پرواز با مدل به کار می رود.

دستگاه شبیه ساز، یک ابزار مشابه به رادیو کنترل است که با کابل USB به کامپیوتر شخصی قابل اتصال است. برای استفاده از این دستگاه، دو نرم افزار محبوب به نام RealFlight و Phonix وجود دارد. این نرم افزارها به مدلسازان امکان می دهند تا با استفاده از دستگاه رادیو کنترل، هواپیمای خود را کنترل کرده و مانورهای پروازی مختلف را به نمایش بگذارند.

بنابراین در این دوره قصد داریم به آموزش پرواز در شبیه ساز بپردازیم. و مهارت دوستانی که در ساخت و پرواز ماهر هستند و می توانند مدل خود را به پرواز درآورند، را به چالش بکشیم. سطح این دوره متوسط به بالا است و به مدلرهای حرفه ای پیشنهاد می شود. مدلرها می توانند با استفاده از این آموزش ها، توانایی های خود در امر پرواز را ارتقاء بدهند. در این دوره رایگان نشان می دهیم که چطور با سرعت بیشتر از 300 کیلومتر در شبیه ساز RealFlight پرواز کنید.

آنچه در آموزش پرواز با سرعت بیشتر از 300 کیلومتر در شبیه ساز خواهید آموخت:

• انتخاب زمین پرواز مناسب
• انتخاب چند هواپیمای مناسب
• مقایسه هواپیماهای انتخاب شده
• چگونگی دور زدن سریع
• اصول فنی پرواز روی باند
• اصول فنی پرواز در ارتفاع پائین

اگر به حوزه ساخت و پرواز هواپیمای رادیو کنترل علاقه مندید و دوست دارید نحوه کار را بیاموزید، می توانید در دوره های زیر شرکت کنید.

- آموزش ساخت هواپیمای رادیو کنترل
- آموزش اصول و فنون پرواز با هواپیمای رادیو کنترل

اهداف آموزش پرواز با سرعت بیشتر از 300 کیلومتر در شبیه ساز چیست؟

در پایان با تکنیک های پرواز با هواپیمای رادیو کنترل در شبیه ساز آشنا می شوید.

این دوره برای چه کسانی مفید است؟

مدلرهای حرفه ای

نحوه دسترسی به آموزش چگونه است؟

امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید. این آموزش رایگان عرضه شده است و شما می توانید تمامی قسمت های آموزش پرواز با سرعت بیشتر از 300 کیلومتر در شبیه ساز را به طور رایگان دانلود کنید

امتیاز کلی دوره

( ۵)

تعداد بررسی های ثبت شده : ۱

پروفایل
محمد طایفه حسنلو
امتیاز من به این دوره


بیشتر