logo campain

مدرس و تریدر سبک ICT در فارکس

رایگـــان
  • دسترسی دائمی به آموزش
  • امکان دانلود و پخش آنلاین
جزئیات آموزش

۹ درس در ۱ فصل

سطح مقدماتی
مدت زمان ۲۲۸ دقیقه
حجم ۱۷۸۱.۳۱ مگابایت

فصل ۱ آموزش مقدماتی پرایس اکشن سبک ICT در فارکس

۱

معرفی مدرس دوره

مشاهده رایگان

تجربه های مدرس ارائه دهنده این دوره و پاس کردن چالش های پراپ فرم و تجربه های شخص مدرس

۲

تایم های معاملاتی و سیشن های معاملاتی

مشاهده رایگان

بر حسب سبک آی سی تی ما با دو مقوله زمان و قیمت سرو کار داریم. در این بخش آموزشی سیشن های معاملاتی و تایم باز و بسته شدن بازار را بررسی می کنیم.

۳

سوئینگ شناسی و OLHC ,OHLC کندل

در این بخش آموزش سوئینگ شناسی و نیز تایم باز بسته شدن کندل های روزانه برای جفت ارزهای فارکس یا شاخص ها را بررسی می کنیم.

۴

آرایه های PDArray و دیسکانت و پریمیوم

در این بخش در مورد 6 قانون مهم سبک ICT صحبت می کنیم که می توانید با مشاهده این قوانین ها وارد معاملات با سبک آی سی تی شوید. همچنین ناحیه دیسکانت و پریمیوم را در سبک آی سی تی یاد خواهید گرفت.

۵

سقف و کف های قدیمی Old High Old Low

سقف و کف های قدیمی Old High Old Low همه روزه در بازار فارکس داخل چارت اتفاق میفتد.این قانون سقف و کف اولین قانون و یکی از مهمترین قانون در بین 6 قانون ما در داخل دوره آی سی تی می باشد. سقف و کف های قدیمی Old High Old Low دارای بیشترین نقدینگی می باشد که بازار دوست دارد همیشه به آن ها برید.

۶

رجکشن بلاک Rejection Block

رجکشن بلاک Rejection Block یکی دیگر از قوانین 6 گانه ما در آی سی تی می باشد. قدرت این قانون بسیار بالا می باشد ولی به سرعت در چارت اتفاق میفتد. همچنین در این قانون یک اشتراتژی به شما یاد داده می شود که می توانید در ساعات و تایم مشخص از این استراتژی رجکشن بلاک Rejection Block استفاده نمایید.

۷

اوردربلاک و Mean Threshold

اوردربلاک و Mean Threshold همان سفارشات سازمانی می باشد که بازار بعد از برخورد به آن تغییر جهت می دهد و یادگیری این مبحث اوردربلاک و Mean Threshold می تواند به شما نحوه ورود بهینه و موثر را آموزش دهد.

۸

گپ FVG و IFVG

بازار همیشه به گپ FVG و IFVG برمیگیرد و این قانون نقض نشدنی سبک آی سی تی می باشد. شما در این آموزش گپ FVG و IFVG را یاد میگیرید و می توانید در معاملات خودتان از آن استفاده کنید.

۹

بریکر بلاک Breaker Block

بریکر بلاک Breaker Block به اجرای باقی مانده سفارشات توسط الگوریتم نامیده می شود. در این بخش آموزشی بریکر بلاک Breaker Block را یاد خواهید گرفت.

۱۰

میتیگیشن بلاک Mitigation Block

میتیگیشن بلاک Mitigation Block یکی دیگر از 6 قانون پی دی ری ما در سبک آی سی تی می باشد که شما می توانید از آن استفاده کنید. همچنین این بخش آخرین ویدیوی این دوره مقدماتی می باشد. می توانید در دوره متوسطه نیز شرکت کنید.

توضیحات "آموزش مقدماتی پرایس اکشن سبک ICT در فارکس" :

در دوره آموزش فارکس به صورت مقدماتی، تمامی اصول و موارد کاربردی برای معامله کردن با پرایس اکشن سبک ICT در بازار فارکس آموزش داده می شود.

در حوزه فارکس مفهوم "پرایس اکشن" به تحلیل قیمت ها و الگوهای آن بدون استفاده از ابزارهای فنی پیچیده، اندیکاتور اشاره دارد. این روش بر اساس تحلیل قیمت و حرکت بازار بدون استفاده از نمودارها و ابزارهای معمولی مانند میانگین های متحرک و شاخص ها تمرکز دارد. استفاده از روش پرایس اکشن در معاملات فارکس نیازمند توانایی تشخیص الگوها و نقاط ورود و خروج در بازار براساس رفتار قیمتی است. در واقع سبک ICT روشی است که با زمان و قیمت کار دارد. با توجه به میزان نقدینگی در فارکس و شناسایی سیکل ها در سشن های مختلف بازار، رفتار مارکت میکرها را بررسی می کند. استفاده از سبک ICT در معاملات فارکس می تواند به عنوان یک استراتژی تکمیلی یا حتی اصلی استفاده شود. اما نیازمند تجربه و تسلط بر تحلیل قیمتی بازار است. 

در این دوره قصد داریم به زبان ساده شما را سبک ICT در بازار فارکس آشنا کنیم. دوره پیش رو بخش مقدماتی "آموزش پرایس اکشن سبک ICT در فارکس" است که اصول و مفاهیم مقدماتی را می آموزید. با یادگیری و به کاربردن قوانین سبک آی سی تی می توانید در بازار فارکس یا تمامی بازارهای مالی به فعالیت بپردازید. همچنین با استفاده از سبک ICT در بازار فارکس می توانید به فعالیت و سودآوردی در ترید بپردازید.

آنچه در آموزش مقدماتی پرایس اکشن سبک ICT در فارکس خواهید آموخت:

• معرفی سبک ICT 
• تایم های معاملاتی و سیشن های معاملاتی
• سوئینگ شناسی و نیز تایم باز بسته شدن کندل های روزانه
• 6 قانون مهم سبک ICT
• ناحیه دیسکانت و پریمیوم
• سقف و کف های قدیمی Old High Old Low  
• رجکشن بلاک Rejection Block
• اوردربلاک و Mean Threshold همان سفارشات سازمانی
• گپ FVG و IFVG
• بریکر بلاک Breaker Block
• میتیگیشن بلاک Mitigation Block 

پیش نیاز این دوره آموزشی چیست؟

- آشنایی با مبانی بازار فارکس
- آشنایی با سایت تریدینگ ویو
- آشنایی با متاتریدر

اهداف آموزش مقدماتی پرایس اکشن سبک ICT در فارکس چیست؟

بعد از پایان دوره، شما می توانید با استفاده از سبک ICT در بازار فارکس معامله کنید.  همچنین برای شرکت در دوره متوسطه پرایس اکشن سبک ICT در فارکس آماده می شوید.

این دوره برای چه کسانی مفید است؟

این دوره برای افرادی مناسب است که اصول اولیه یا اصطلاحات بازار فارکس را می دانند و دارای آشنایی متوسطی با این بازار هستند.

نحوه دسترسی به آموزش چگونه است؟

امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید. این آموزش رایگان عرضه شده است و شما می توانید تمامی قسمت های آموزش مقدماتی پرایس اکشن سبک ICT در فارکس را به طور رایگان دانلود کنید

امتیاز کلی دوره

( ۰)

تعداد بررسی های ثبت شده : ۰

هنوز بررسی برای این آموزش ثبت نشده است

بیشتر