logo campain

آموزش ساخت کتابخانه مجتمع در آلتیوم (Altium Designer)

الکترونیک ، رباتیک، کامپیوتر و مستعمرات!

رایگـــان
  • دسترسی دائمی به آموزش
  • امکان دانلود و پخش آنلاین
جزئیات آموزش

۳ درس در ۱ فصل

سطح مقدماتی
مدت زمان ۷۴ دقیقه
حجم ۴۵۰.۶۸ مگابایت

فصل ۱ آموزش ساخت کتابخانه مجتمع در آلتیوم (Altium Designer)

۱

بخش اول

مشاهده رایگان
۲

بخش دوم

۳

بخش سوم

۴

بخش چهارم

توضیحات "آموزش ساخت کتابخانه مجتمع در آلتیوم (Altium Designer)" :

در آموزش ساخت کتابخانه مجتمع در آلتیوم، 0 تا 100 ساخت کتابخانه ی یک قطعه آیسی رگولاتور در نرم افزار Altium Desigantor را یادمیگیرید.

Altium Designer نرم افزار طراحی الکترونیکی، که برای طراحی مدارهای چاپ شده، طراحی PCB، طراحی مدارهای مجتمع و شبیه سازی مدارهای الکترونیکی استفاده می شود. این نرم افزار امکانات متنوعی از جمله توسعه سه بعدی مدارها، تحلیل سیگنال ها و شبیه سازی های پیشرفته را فراهم می کند. در این مینی دوره شما یادمیگیرید که چگونه یک کتابخانه را از 0 تا 100 در نرم افزار Altium Desigantor طراحی کنید.

در این دوره، قدم به قدم آموزش می دهیم که چگونه کتابخانه‌ یک قطعه آیسی رگولاتور را از ابتدا تا انتها در آلتیوم طراحی کنید. در اینجا ما به شما نشان می دهیم که چگونه یک کتابخانه مجتمع (یکپارچه) را در آلتیوم ایجاد کنید. منظور از کتابخانه مجتمع یعنی اینکه شما این کتابخانه را می توانید به اشتراک بزارید تا دیگران از آن نیز بتوانند استفاده نمایند. در این دوره طراحی یک نمونه رگولاتور خانواده 7805 با طراحی شماتیک برای این آیسی و توضیحات طراحی فوت پرینت را آموزش می دهیم. از این دوره آموزشی لذت ببرید و در صورت داشتن هرگونه سوال، می توانید از طریق لینک GitHub با مدرس ارتباط برقرار کنید.

اهداف آموزش ساخت کتابخانه مجتمع در آلتیوم (Altium Designer) چیست؟

این آموزش برای علاقه مندان، دانشجویان و فعالان حوزه برق الکترونیک، کامپیوتر، رباتیک مفید می باشد.

نحوه دسترسی به آموزش چگونه است؟

امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید. این آموزش رایگان عرضه شده است و شما می توانید تمامی قسمت های آموزش ساخت کتابخانه مجتمع در آلتیوم (Altium Designer) را به طور رایگان دانلود کنید

امتیاز کلی دوره

( ۰)

تعداد بررسی های ثبت شده : ۰

هنوز بررسی برای این آموزش ثبت نشده است

بیشتر