logo campain

آموزش رایگان درگاه پرداخت زرین پال در Asp.Net Core

Unity3d and .Net Developer

رایگـــان
  • دسترسی دائمی به آموزش
  • امکان دانلود و پخش آنلاین
جزئیات آموزش

۲ درس در ۱ فصل

سطح تمام سطوح
مدت زمان ۳۷ دقیقه
حجم ۲۲۸.۶۴ مگابایت

فصل ۱ آموزش رایگان درگاه پرداخت زرین پال در Asp.Net Core

۱

بخش اول

مشاهده رایگان
۲

بخش دوم

۳

بخش سوم

توضیحات "آموزش رایگان درگاه پرداخت زرین پال در Asp.Net Core" :

در دوره رایگان درگاه پرداخت زرین پال در Asp.Net Core قصد داریم نحوه اتصال به درگاه زرین پال به سایت را با ASP.NET Core آموزش دهیم.

در توسعه وب سایت ها و فروشگاه های آنلاین اتصال به درگاه پرداخت یکی از جنبه های مهم هر سایتی به شما می آید. درگاه پرداخت کمک می کند که به صورت امن تراکنش های مالی را انجام داده و مشتریان خود را در فرآیند خرید هدایت کنیم. به همین دلیل، مسلط شدن به روش ها و تکنیک های اتصال به درگاه پرداخت بسیار اهمیت دارد. 

در این دوره، نحوه اتصال به درگاه پرداخت زرین پال در فریم ورک ASP.NET Core را می آموزید. این دوره برای توسعه دهندگان وب که می خواهند سیستم پرداخت آنلاین را به پروژه های خود اضافه کنند، مناسب است. بدین صورت که کاربر پس از ثبت سفارش یک محصول به درگاه پرداخت زرین پال وصل خواهد شد. چنانچه پرداخت را به درستی انجام دهد صفحه جزئیات خرید محصول نمایش داده خواهد شد. در غیر این صورت اگر در فرآیند خرید با مشکلی مواجه شود کد خطای برای کاربر نمایش داده می شود.

پیش نیاز این دوره آموزشی چیست؟

آشنایی با فریم ورک asp.net core mvc

اهداف آموزش رایگان درگاه پرداخت زرین پال در Asp.Net Core چیست؟

در این دوره آموزشی با روش‌ اتصال به درگاه پرداخت زرین پال در ASP.NET Core آشنا می شوید. با گذراندن این دوره می توانید به راحتی و به صورت امن پرداخت های آنلاین را در پروژه های خود اضافه کنید.

نحوه دسترسی به آموزش چگونه است؟

امکان دانلود و پخش آنلاین دوره وجود دارد و شما به طور دائم به آن دسترسی دارید. این آموزش رایگان عرضه شده است و شما می توانید تمامی قسمت های آموزش رایگان درگاه پرداخت زرین پال در Asp.Net Core را به طور رایگان دانلود کنید

امتیاز کلی دوره

( ۰)

تعداد بررسی های ثبت شده : ۰

هنوز بررسی برای این آموزش ثبت نشده است

بیشتر